Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kodak zd 710

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Kodak zd 710

Hoi,

Zou van iemand een Kodak ZD 710 willen kopen kan er mij iemand zeggen of dit een goede keuze is aub.

Had voordien steeds de Canon powershots (A75, A510 enz.) maar na +/- 2 jaar waren telkens de sensors kapot en daarom zou ik willen overschakelen naar Kodak daar ik daar veel positieve dingen over heb gelezen .
    Bedankt op voorhand(
    Enjoy and lives intensely each day and take life the way its comes

Re: Kodak zd 710

Van Kodak valt de laatste jaren weinig goeds te zeggen op gebied van fototoestellen. Ik spreek niet van hun andere afdelingen.

D
    Nikon D7000/16-85mm / 70-300mm / 50 mm f1.8 / 85 mm f1.8 / Tamron 70-200 f2.8 / SB600

Comment

Zelf hebben we een Powershot A590 en zijn er heel tevreden van.
      Mijn dochter heeeft een Panasonic Lumix DMC-TZ en dit is een heel goed toestel.
      Voordeel van de Panasonic is dat deze een herlaadbare accu heeft en een groter zoombereik.
      Een kennis van mij heeft een Kodak gehad en deze verkocht omdat hij er helemaal niet tevreden van was.

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
      Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jaguar116 Bekijk bericht
        Hoi,

Zou van iemand een Kodak ZD 710 willen kopen kan er mij iemand zeggen of dit een goede keuze is aub.

Had voordien steeds de Canon powershots (A75, A510 enz.) maar na +/- 2 jaar waren telkens de sensors kapot en daarom zou ik willen overschakelen naar Kodak daar ik daar veel positieve dingen over heb gelezen .
        Bedankt op voorhand(
        Kodak gebruikt dezelfde Sony sensoren als Canon....
        Over die ZD710: is erg traag en de stabilisatie werkt niet zo goed (deze camera heeft geen optsche stabilisatie)

Er zijn betere denk ik zo....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jaguar116 Bekijk bericht
          Hoi,

Bedankt op voorhand(
          bij kapotte sensor krijg je toch altijd gratis reparatie, soms zelfs een volledig nieuw toestel...
          5DmkIII en wat glas

Comment

Hi Matthias,
            Misschien een beetje off topic, maar gezien probleem topic plaatser ...
            Waar doe je die dan binnen?
            Heb dat eens nagevraagd aan een winkel via mail en die wisten mij te vertellen dat de herstelling misschien gratis was, maar het opsturen niet?
            Wat is daar van juist? Graag meer info a.u.b.
            Canon IXUS95IS + wenslijst

Comment

Working...
            X