Heeft er iemand ervaring met de Leica D-LUX4 , heb daar stukje over gelezen , ziet er allemaal goed uit, zou die nog willen hebben naast mijn dslr , maar kost wel evenveel , is wel beetje een hebbeding , maar denk dat je daar wel goed mee uit de voeten kan, heeft ook grotere censor dan andere compacts namelijk 1/1.63, en kan ook op raw werken , is er iemand die die camera heeft ?
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Leica D-LUX 4
Collapse
X
-
-
Re: Leica D-LUX 4
Ik heb er eentje zie topic LX3 (zijn het zelfde al is om tezien de DL4 mooier )
IK zou even rustig zijn met aanschaf ,er komen op het moment een heleboel kleine kamera's met nog een veel grotere sensor
Zoals de Panasonic DMC GF1 en de Leica X1 en Olympus die zijn allemaal wat groter als de DL4 maar hebben een sensor die ongeveer op DSLR niveau zit
-
Oorspronkelijk geplaatst door superduc Bekijk berichtIk heb er eentje zie topic LX3 (zijn het zelfde al is om tezien de DL4 mooier )
IK zou even rustig zijn met aanschaf ,er komen op het moment een heleboel kleine kamera's met nog een veel grotere sensor
Zoals de Panasonic DMC GF1 en de Leica X1 en Olympus die zijn allemaal wat groter als de DL4 maar hebben een sensor die ongeveer op DSLR niveau zitLast edited by koen1950; 21 september 2009, 13:31.
Comment
-
Nee die X1 heeft een vaste lens ,en gaat iets van 1600€ kosten
Prijs van 695€ is ongeveer de advies prijs en daar worden Leica's meestal ook voor verkocht
Ik heb de mijne gebruikt gekocht en die koste net zoveel als een nieuwe LX3
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door koen1950 Bekijk berichtToch vind ik dat een hele mooie camera en klasse uitstralen
Comment
Comment