Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wie koopt hem, de nieuwe Leica S2-P

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Wie koopt hem, de nieuwe Leica S2-P

    hmmm, valt me tegen van leica, dat ze een voorbeeldfoto gebruiken, die met een phaseone gemaakt is...

    ze hebben toch techniek genoeg in huis dacht ik zo...

    het begint een beetje te lijken op de manier hoe nikon haar d3x aanprees in de foldertjes... ook voorbeeldfoto's, die eigenlijk met een middenformaat met digitale back gemaakt werden...

    ik ga dit ff uitzoeken, op het leica-users forum, want daar komt deze pic vandaan, en dan gaan we het er nog es effies over hebben... hihihihi!!


    ik hou niet zo van oplichterij, if you know what i mean..

    met een leica s2 moeten ze toch ook eea netjes op de pic kunnen zetten, dacht ik zo, en dan moet leica geen phaseone gaan gebruiken..

    is een beetje leica-onwaardig... (wat overigens niet wil zeggen dat een phase one minder is hoor, maar een fabrikant moet gewoon zijn eigen rotzooi gebruiken en niet de boel lopen te flessen )

    je hoort er w.s. nog wel van..

    Comment


    • #17
      Re: Wie koopt hem, de nieuwe Leica S2-P

      Oorspronkelijk geplaatst door Sjinouck Bekijk bericht
      hmmm, valt me tegen van leica, dat ze een voorbeeldfoto gebruiken, die met een phaseone gemaakt is...

      ze hebben toch techniek genoeg in huis dacht ik zo...

      het begint een beetje te lijken op de manier hoe nikon haar d3x aanprees in de foldertjes... ook voorbeeldfoto's, die eigenlijk met een middenformaat met digitale back gemaakt werden...

      ik ga dit ff uitzoeken, op het leica-users forum, want daar komt deze pic vandaan, en dan gaan we het er nog es effies over hebben... hihihihi!!


      ik hou niet zo van oplichterij, if you know what i mean..

      met een leica s2 moeten ze toch ook eea netjes op de pic kunnen zetten, dacht ik zo, en dan moet leica geen phaseone gaan gebruiken..

      is een beetje leica-onwaardig... (wat overigens niet wil zeggen dat een phase one minder is hoor, maar een fabrikant moet gewoon zijn eigen rotzooi gebruiken en niet de boel lopen te flessen )

      je hoort er w.s. nog wel van..
      komt dat fotoke wel van Leica, komt van een japanse website waar veel toestellekes opstaan. misschien verkeerde link naar verkeerd toestel.
      hier vind je een beter voorbeeld
      Mirrorless cameras are revolutionizing photography in 2024. Discover which one could transform your work.

      Comment

      Working...
      X