Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

nikond70

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• nikond70

hello iedereen ,

ik heb een nikond70 waarvan de display bovenaan soms uitvalt , iemand enig idee
    wat dat kan zijn ?

alvast bedankt
    paul

Re: nikond70

Ik heb het idee dat dat een nieuwe camera betekent . Even verduidelijken: een toestel van die leeftijd laten maken (wat het euvel ook moge wezen) zal waarschijnlijk meer geld kosten dan het ding ( niet pejoratief bedoeld, ik trek tot mijn grote tevredenheid ook nog steeds met een d70s) nu nog waard is.

Beste groeten,

Luc

Comment

Slecht contactje naar het scherm toe, ofwel een scherm dat wat "kuren" begint te verkopen. Enfin, ik denk dat, als de camera het nog doet, en gezien de leeftijd van het toestel het beter is er mee te leren leven, dan het te laten herstellen, want dat laatste zal vrees ik niet goedkoop zijn. De meeste informatie die je op de top-lcd ziet, zie je tenslotte ook in de zoeker.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wim 76 Bekijk bericht
        De meeste informatie die je op de top-lcd ziet, zie je tenslotte ook in de zoeker.
        De meeste, maar niet de iso en dat wordt dan toch lastig instellen....
        Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

Comment

Als je het toestel binnendoet bij Nikon in Brussel, betaal je normaal gezien een vaste forfait, onafhankelijk wat er aan het toestel moet gebeuren. Deze forfait ligt ongeveer op iets hoger dan 200€. Het juiste bedrag krijg je via een (gratis) bestek.
          Het is dan aan jou om te beslissen of jouw toestel dat dan nog waard is. Aangezien dat er regelmatig op het forum een D70 verkocht wordt aan ietsje meer dan 250€ , weet je dat je toch maar misschien kunt overwegen om zo verder te werken, of naar een ander toestel uit te kijken
          Fujifilm X-H1, Fujifilm X-T2, Fujifilm X-E2, XF 10-24 F4,XF 18-55 F2.8-4 ,XF 55-200 F3.5-4.8,XF 56 F 1.2, XF 23mm f/1.4, Godox AD200, Godox AD180.

Comment

Working...
          X