Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sony a500-a550

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: Sony a500-a550

Ik heb dit weekend ook de Sony a550 gekocht (na lang twijfelen met de D90).
    Heb er nog niet zoveel mee kunnen spelen, maar tot nu toe ben ik van alles heel tevreden, ook het gebruiksgemak en hoe hij in de hand ligt.
    Zeker een aanrader, en een grotere nieuw en wow-waarde dan de Nikon in mijn opzicht.
    FotoFever

Comment

wat bedoel je met een grotere nieuw en wow waarde? is dat een technische functie en zo ja onder welk menu zit dat?

Comment

Das een persoonlijke ervaring, ik had bij Sony eerder het gevoel dat ik een nieuwer en geavanceerder model in mijn handen had, een model waar ook meer extra's opzitten wat het iets specialer maakt voor mij.
        => heel diep in de submenu's zit dat dus verborgen! ;-)
        FotoFever

Comment

Feit is wel dat de Sony recenter is (niet dat dit de Nikon slechter maakt natuurlijk) maar ik zou eerder (als ik moest kiezen) voor een recent toestel gaan, een mens z'n materiaal is al snel genoeg verouderd...

'k Vraag me af wat Nikon als opvolger gaat nemen voor de D90 trouwens, een D100 hadden ze al...

Stijn, de AF is tov de vroegere A200/300/350 30 % sneller geworden zeg je ergens in dit topic, merk je dat echt, dat verschil ?
          Last edited by JorisVdB; 3 januari 2010, 16:58.
          Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

Comment

Working...
          X