Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hebben ze het eindelijk begrepen bij Canon?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Hebben ze het eindelijk begrepen bij Canon?

Er zijn al enkele reviews beschikbaar over deze G11, wat een slechte zeg!! Hij krijgt zelfs geen 3 sterren van de 5, vraag me af of dit dan wel volwaardige reviewers zijn? iedereen spreekt hier vol lof over dat ding

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tutje Bekijk bericht
      Er zijn al enkele reviews beschikbaar over deze G11, wat een slechte zeg!! Hij krijgt zelfs geen 3 sterren van de 5, vraag me af of dit dan wel volwaardige reviewers zijn? iedereen spreekt hier vol lof over dat ding
      Waar heb je die reviews dan al gezien ?
      Graag een linkje !
      Fuji X - Less became more

Comment

Iedereen verwacht er (misschien te)veel van.
        Voorlopig gaan we nog voort op de uitleg van de fabrikant, maar ik zou toch ook eerst een test willen zien vooralleer ik zoveel geld aan een compactje uitgeef.
        http://barthuysmans.smugmug.com/
        BD0338BE

Comment

Ja, please.....waar staan die review(s?)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
            Ja, please.....waar staan die review(s?)

aub

Edit: Sorry er is een nieuwe review bijgekomen waar duidelijk bij vermeld staat dat ze eerst het toestel mogen aankopen vooraleer een review te schrijven (wat logisch is), ik dacht dat het al uit was ginder. Sorry, my mistake!!
            Last edited by Tutje; 8 september 2009, 22:37.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door NakedShovels Bekijk bericht
              Extra crop? Die 18mp kan je zien als een 1.4x teleconverter, zonder de nadelen van lichtverlies en extra gear in je tas.
              Dit wordt al zichtbaar bij de 50D (laat ons zeggen een 1.15x), met 18 mps is 1.4x misschien wel haalbaar

Comment

http://www.dpreview.com/reviews/read...dkey=canon_g11

aub

Edit: Sorry er is een nieuwe review bijgekomen waar duidelijk bij vermeld staat dat ze eerst het toestel mogen aankopen vooraleer een review te schrijven (wat logisch is), ik dacht dat het al uit was ginder. Sorry, my mistake!!
                Die reviews waar je naar verwijst zijn geen testen (reviews) zoals hier soms naar verwezen wordt, maar gebruikers waarderingen. (Dus gebruikers die hun mening over het toestel geven, zoals zij het in hun gebruik ondervinden, een beetje moeilijk hé als het toestel nog niet verkrijgbaar is ).

Comment

De G11 een slecht toestel? Denk het niet :-) Gaat iedereen tevreden zijn? Denk het niet. Er zijn inderdaad altijd wel negatieve reviews op DP nog voor het toestel uit is, jammer dat dit mogelijk is. Ik heb al verschillende G's gehad en steeds tevreden, het blijft een referentie binnen de compacte camera's en het is één van de weinige toestellen dat ik direct zou durven kopen nog voordat er een review van bestaat. Ik kijk er naar uit :-)

Comment

Ja het is wel nieuw voor mij dat je een review kan plaatsen nog voor het toestel uit is, daar zouden ze inderdaad toch eens iets moeten aan doen.
                    Niet iedereen zal ooit tevreden zijn, dat is een feit, mensen willen gewoon alsmaar meer en meer en meer is dan nog meestal niet genoeg

Comment

Of ze het begrepen hebben bij canon kan ik niet zeggen. Als je de trend van computers volgt. Daar was het altijd maar sneller en sneller. Ze verlagen de spanning altijd maar meer en meer, en het is hun gelukt om de warmte onder controle te houden.
                      Bij beeldsensoren is dit net zo. Er zijn zaken die kunnen gedaan worden om de ruis onder controle te houden bij het vermeerderen van de pixeldensiteit. Iemand met ervaring van elektronika kan dit bijtreden.

enkel vergeleken met pixeldensiteit bij canon. Een 1DS met 21 Mpixels heeft voor dezelfde opervlakte van een cropsensor 8Mpixels over. Kan je er dan van uitgaan dat een fullframe 1DS dezelfde kwaliteit bied als een 8mpixels 20D ? Ik heb hier mijn twijfels.

Comment

Als topicstarter wil ik nog eens even inpikken.
                        Ik sprak over KOMPAKT, niet over DSLR, daar ligt de situatie totaal anders.
                        Een kompakt heeft een ongelooflijk hoge pixeldichtheid, zeker vergeleken met een DSLR, ook al heet die dslr 7D of 1DS.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
                          Als topicstarter wil ik nog eens even inpikken.
                          Ik sprak over KOMPAKT, niet over DSLR, daar ligt de situatie totaal anders.
                          Een kompakt heeft een ongelooflijk hoge pixeldichtheid, zeker vergeleken met een DSLR, ook al heet die dslr 7D of 1DS.
                          Natuurlijk rudy had je het over Kompakt. Maar dan nog gaat mijn bovengenoemd statement op. Niet. De situatie is niet anders hoor. Ze gebruiken zo goed als dezelfde manier van het uitlezenvan de sensorgegevens. Het zijn Digic Procesoren.
                          De vergelijking naar Dslr was om aan te tonen dat dat maximumpixels niet het enige is dat telt.

Comment

Working...
                          X