Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hebben ze het eindelijk begrepen bij Canon?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Hebben ze het eindelijk begrepen bij Canon?

G11 volgens Canon: Available in September 2009! KLIK.

Ook de S90 is volgens Canon: Available in September 2009. klik
    In de States misschien wel maar in Nederland, wat toch iets dichterbij is, zijn ze beschikbaar vanaf Oktober 2009

klik

Comment

Hier lopen we altijd een beetje achterop...
      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.2) - iPhone XR (iOS 18.2.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

'k Ga deze camera in 't oog houden. Een nieuwe in de G-serie (mijn lieveling-camara is nog altijd mijn vroegere G6) met klikbaar scherm, nieuwe processor, ND-filter, minder pixels ... dat ziet er goed uit Nu nog efkes wachten tot hij leverbaar is en op de volledige testresultaten
        Groetjes Vicky

Comment

Ben benieuwd! Zo eentje wil ik altijd wel in mijn pocket hebben zitten

Comment

Het is niet de eerste keer dat canon probeert de megapixel race te stoppen 30D en 40D waren hier ook al voorbeelden van maar tja de concurrentie bleef hameren op MP dus met de 50D deden ze weer volledig mee.

Hopen dat het deze keer wel lukt.

Die G11 ziet er een heel leuk toestel uit. Maar hij gaat mijn G9 nu nog niet vervangen.

Comment

Nog even en ze brengen een 5DIII uit met 12,8 megapixels
              Een beginner ziet veel mogelijkheden. Een expert slechts een paar.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Koen Bé Bekijk bericht
                Nog even en ze brengen een 5DIII uit met 12,8 megapixels
                Neen (ik snap wel dat je opmerking cynisch bedoeld is, hoor), maar een 7D FF - naast de bestaande 5DMkII - met 16 of zelfs "slechts" 12 Mpixels zou ik wel zien zitten.
                Greetz Geert.
                Canon gerief...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GeertB Bekijk bericht
                  Neen (ik snap wel dat je opmerking cynisch bedoeld is, hoor), maar een 7D FF - naast de bestaande 5DMkII - met 16 of zelfs "slechts" 12 Mpixels zou ik wel zien zitten.

waar ik eventueel mijn oude 5d voor zou willen ruilen:
                  max 16Mp, liefst maar 12Mp
                  live view
                  high én low iso (5, 10, 25 iso) zodat die grote diafragma's vaker kunnen openstaan
                  nog minder ruis
                  geen prutsen met video, als ik dat wil koop ik wel een videocamera

enfin, er zullen nog wel meer goodies zijn die velen hier wensen om meer kwaliteit en minder features te betalen.
                  Een beginner ziet veel mogelijkheden. Een expert slechts een paar.

Comment

Ziet er interessant en leuk uit. Ik heb altijd al eens eentje uit die G serie willen hebben, nu
                    als dit ding wordt wat het beloofd, zal ik niet aarzelen om hem aan te schaffen

Comment

Ik hoop dat ze de "matiging" ook bij anderemodellen door gaat voeren. Ik zit al een tijdje me met de probleem van wat te doen mocht mijn huidige 20D begeven. Géén enkele model op de markt op moment spreekt me echt aan - Liefst zou ik dan een 14 bits 12Mp 1.6 camera hebben met focus adjustment en weinig ruis. Video etc intereseert me nauwelijks.
                      vriendelijke groeten, Helen
                      Updated WWW.HELENICA.NL
                      ---- DE INHOUD VAN EEN BEELD IS TOCH VAN GROTER BELANG DAN DE AANTAL PIXELS ----

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Helen Bekijk bericht
                        Ik hoop dat ze de "matiging" ook bij andere modellen door gaat voeren. Ik zit al een tijdje me met de probleem van wat te doen mocht mijn huidige 20D begeven. Géén enkele model op de markt op moment spreekt me echt aan - Liefst zou ik dan een 14 bits 12Mp 1.6 camera hebben met focus adjustment en weinig ruis. Video etc interesseert me nauwelijks.
                        Gezien de 7D gaat het gewoon door.....
                        Wat win je nog met 15-18MP, is louter marketing.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Helen Bekijk bericht
                          Ik hoop dat ze de "matiging" ook bij anderemodellen door gaat voeren. Ik zit al een tijdje me met de probleem van wat te doen mocht mijn huidige 20D begeven. Géén enkele model op de markt op moment spreekt me echt aan - Liefst zou ik dan een 14 bits 12Mp 1.6 camera hebben met focus adjustment en weinig ruis. Video etc intereseert me nauwelijks.
                          De Canon 7D is ook gelijk aan 10 MP met sRAW en 8 MP met JPG.

En er is een kleine kans dat met deze instellingen de 7D foto kwaliteit bijna even goed is als de 20D foto kwaliteit nu. Maar dat moeten we nog even afwachten.

Video kan maar moet niet. Er is een aan/uit knop voor video.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Telekees Bekijk bericht
                            Gezien de 7D gaat het gewoon door.....
                            Wat win je nog met 15-18MP, is louter marketing.
                            Extra crop? Die 18mp kan je zien als een 1.4x teleconverter, zonder de nadelen van lichtverlies en extra gear in je tas.

Comment

De Canon 7D is ook gelijk aan 10 MP met sRAW en 8 MP met JPG.

En er is een kleine kans dat met deze instellingen de 7D foto kwaliteit bijna even goed is als de 20D foto kwaliteit nu. Maar dat moeten we nog even afwachten.
                              Ik hoop van wel, Jan. Behalve te veleel aan pixels lijkt de 7D me wel een leuke toestel. Met mijn 20D kan ik prima A3 afdrukken maken. Alleen af en toe bij een heel gedetaillerde landschap zou ik wat meer pixels erbij willen. Maar ik zit ook niet te wachten op bestanden waarmee mijn computer uren lang aan het stooien blijft.
                              vriendelijke groeten, Helen
                              Updated WWW.HELENICA.NL
                              ---- DE INHOUD VAN EEN BEELD IS TOCH VAN GROTER BELANG DAN DE AANTAL PIXELS ----

Comment

Amai, voor die G11 vragen ze 630 euro....
                                "I've said it before and I'll say it again. Life moves pretty fast. If you dont stop to look around once in a while, you could miss it."

Comment

Working...
                                X