Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Canon 7D: we zijn weer vertrokken
Collapse
X
-
-
Re: Canon 7D: we zijn weer vertrokken
en de 6D dan?With Canon, I can (or at least try)
Photastic.be ~ Passion for the picture
Nieuwe site
-
en de 5D Mark III ?Canon bakjes, glas van 11 tot 600 mm en paar draagbare mini zonnen. www.petermalaise.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hans Swolfs Bekijk berichten de 6D dan?Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...
Comment
-
Bij canon zal het hoogst wsl ook gebeuren met de 1D4, ze zullen die wsl ook overslaan...
JakkeCanon en glas
www.jakke16.be
Comment
-
Ik ben al maanden aan het wachten en bidden dat mijn vakantiejobgeld toereikend zal zijn. Zoniet klus ik een beetje bij tijdens 't jaar. Betaalbare fullframe
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door hjanssen Bekijk berichttellen is toch wel moeilijk voor Japanners, Fuji slaat de 4 over en komt dan met een verhaal over een pechgetal....
Dave
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door hjanssen Bekijk berichttellen is toch wel moeilijk voor Japanners, Fuji slaat de 4 over en komt dan met een verhaal over een pechgetal....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rouwkema Bekijk berichtTellen is niet alleen moeilijk voor japanners hoor. Zoek in een vliegtuig maar eens naar stoelrij 13 vHubert
Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.
Comment
-
Vanaf nu worden de Canons in losse onderdelen geleverd...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jan_10D Bekijk berichtVanaf nu worden de Canons in losse onderdelen geleverd...
http://forums.dpreview.com/forums/re...ssage=32732243
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jan_10D Bekijk berichtVanaf nu worden de Canons in losse onderdelen geleverd...
http://forums.dpreview.com/forums/re...ssage=32732243
Hier staan de bovenkanten op een rijtje: http://www.northlight-images.co.uk/c...Canon_60D.html
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Troske Bekijk bericht... Is er eigenlijk wel ruimte voor zo'n popupflash bij een FF?...erik, Nikon materiaal
'aforismen zijn aan mij niet besteed' (ikzelf)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rouwkema Bekijk berichtTellen is niet alleen moeilijk voor japanners hoor. Zoek in een vliegtuig maar eens naar stoelrij 13 v
- - -
Canon 7D, zou eerder denken aan crop, als er een nieuwe FF bij komt zal het een 3D zijn, denk ik.
Comment
-
Wat me opvalt aan dat onderdeel is dat de aan/uit knop bij het moduswiel zit. Zoals bij de 400D dus.
Dat zou kunnen inhouden dat er geen groot draaiwiel is op de achterzijde, maar navigatieknopjes, net zoals bij de 3xx en 4xx en 500.
Dit is wellicht een FF met de sensor van de 5D, de Digic IV, maar wat beperkter in features.
Dave
Comment
Comment