Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

1GB Microdrive Hitashi (niet tevreden)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 1GB Microdrive Hitashi (niet tevreden)

    Ik had bij topfoto in Düren een kingston 512 besteld. Eenmaal in de winkel rade Ingo mij een 1GB hitashi microdrive aan.

    Ik ben nu enkele dagen al met dit kaartje aan het foto's nemen, maar ben niet helemaal tervreden (missch in combinatie met D100).
    De kaart wil er zeer moeilijk in. Geeft veel errors in het venster van mijn toestel "(E)"vb dus emty. Is veel trager dan mijn danelec 512Mb
    Voor mensen met een D100 zou ik het dus niet aanraden.
    Dit ter info.

    ik zal er wel met voortdoen, want nog eens naar Düren zie ik niet zitten en IK heb het uiteidelijk gekocht , ik was niet verplicht...dus.

    GroeNten

    Trance_811


    \Nickname: Trance_811
    \Lidnr: BD0145BE

    \website: http://www.fotojo.be
    \@:trance_811@hotmail.com

  • #2
    Dat kun je niet menen!
    Ingo zal je kaartje zonder problemen terugnemen. Een Microdrive kost ginder ook al gauw een kleine 200 euro, dus volgens mij is het toch de moeite waard om even terug te gaan of het dingetje terug te sturen.
    Pieter
    --
    Fuji X-T1, Nikon D7200, Sony RX100-III -- (Flickr | PBase)

    Comment


    • #3
      Originally posted by Pieter G.
      Dat kun je niet menen!
      Ingo zal je kaartje zonder problemen terugnemen. Een Microdrive kost ginder ook al gauw een kleine 200 euro, dus volgens mij is het toch de moeite waard om even terug te gaan of het dingetje terug te sturen.
      Delkin, I-O Data, Kingston en Toshiba hebben sedert een paar weken een supersnelle 1 Gigabyte SLC Compact Flash kaart op de markt gebracht.
      leest 6.5 MB per seconde en schrijft 6.1 MB per seconde
      Going prijs 250 - 275 Euro inclusief btw

      te herkennen aan de codering op de zijkant THNCF1G02CA

      niet te verwarren met de THNCF1G02MA want die werken niet in de Canon, Nikon en Minolta's
      Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

      Comment


      • #4
        Ik heb mailke gestuurd, zal nu afwachten.
        vriend van mij moet ook terug (donderdag) hij heeft problemen met nixviue 60GB.

        Moet er iemand nog iets hebben van Düren.
        Wij gaan donderdag.

        groeNten
        en laat maar iets weten als we jullie iets moeten meebrengen.

        Trance_811

        \Nickname: Trance_811
        \Lidnr: BD0145BE

        \website: http://www.fotojo.be
        \@:trance_811@hotmail.com

        Comment


        • #5
          Originally posted by Otto Knap
          Originally posted by Pieter G.
          Dat kun je niet menen!
          Ingo zal je kaartje zonder problemen terugnemen. Een Microdrive kost ginder ook al gauw een kleine 200 euro, dus volgens mij is het toch de moeite waard om even terug te gaan of het dingetje terug te sturen.
          Delkin, I-O Data, Kingston en Toshiba hebben sedert een paar weken een supersnelle 1 Gigabyte SLC Compact Flash kaart op de markt gebracht.
          leest 6.5 MB per seconde en schrijft 6.1 MB per seconde
          Going prijs 250 - 275 Euro inclusief btw

          te herkennen aan de codering op de zijkant THNCF1G02CA

          niet te verwarren met de THNCF1G02MA want die werken niet in de Canon, Nikon en Minolta's
          Beste Otto,
          Die lopen dan achter, want zelfde tijd wordt de Sandisk ULTRA II uitgebracht, haalt 10 mb per seconde, de "gewone" ULTRA met 6,5 mb/sec is er al enkele maanden. Wordt in VS onder de naam EXTREME uitgebracht, dit is dezelfde.

          Comment

          Working...
          X