Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon 300D, sportfotografie ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Oké dank voor de reacties, dus met de 300D moet het wel lukken.
    En ik ben inderdaad amateur sportfotograaf. Ik moet er niet van leven, doch wil wel graag af en toe eens wat mooie sportfoto's maken.
    Ik ben momenteel in het bezit van een Canon G2, waar ik zeer tevreden van ben, maar die is totaal niet geschikt voor sportfotografie Op het ogenblik dat ik met de G2 een foto neem is hetgeen ik wil fotograferen al gepasseerd.

    Welke lens monteren we dan best op die 300D als we bv. over wielrennen of veldrijden spreken ?

    Dieter.

    Comment


    • #17
      Originally posted by dieter
      Oké dank voor de reacties, dus met de 300D moet het wel lukken.
      En ik ben inderdaad amateur sportfotograaf. Ik moet er niet van leven, doch wil wel graag af en toe eens wat mooie sportfoto's maken.
      Ik ben momenteel in het bezit van een Canon G2, waar ik zeer tevreden van ben, maar die is totaal niet geschikt voor sportfotografie Op het ogenblik dat ik met de G2 een foto neem is hetgeen ik wil fotograferen al gepasseerd.

      Welke lens monteren we dan best op die 300D als we bv. over wielrennen of veldrijden spreken ?

      Wat mij betreft de Sigma 70-200 f2.8... prijs-kwaliteit dé topper!

      Dieter.
      Luc

      Comment


      • #18
        En hoeveel kost mij die SIGMA 70 200 ongeveer ?

        Comment


        • #19
          Originally posted by dieter
          En hoeveel kost mij die SIGMA 70 200 ongeveer ?
          nieuwprijs is ± 900 euro dacht ik.
          Luc

          Comment


          • #20
            Originally posted by The_End
            En die nieuwe Canon lens: Canon 55-200/4,5-5-6 EF || USM

            Super-compact and light, this lens is compatible with all EOS cameras and ideal for digital SLRs–when used on the EOS Digital Rebel, it’s equivalent to an approx. 90-320mm lens. The 13-element design’s new optical coatings are optimized for digital cameras. It focuses down to under 4 feet (1.2m), and its Micro USM-powered AF is faster than ever, due to new electronics within the lens.

            Is die goed voor een amateursportfotograaf???
            Opgelet heet The_End,

            De 55-200 is een EF lens en niet een EF-S lens! Eentje met de "oude" lensmount dus. Als ik het heb over "lichtere en kleinere (en hopelijk goedkopere) lenzen, dan is deze daar dus niet bij hee.

            Wat de resultaten van deze lens betreft; het blijft afwachten tot ze beschikbaar is en tot de testresultaten op het web te vinden zijn.

            Maar aangezien het toch gaat om een lens met normale EOS mount zou ik zeggen; er zijn alternatieven genoeg!
            http://www.theafricabug.com

            Comment

            Working...
            X