Raar maar waar, vandaag mijn IT terug willen proberen omdat ik mij er niet kon bij neerleggen dat die stuk was.
Ineens zegt meneer YES.
Ik neem twee kaartjes over en alles zonder problemen. Tot ik de foto's van de IT wil verwijderen, één kaartje lukt wel, het tweede kaartje niet.
Doe ik iets verkeerd? is mijn IT naar de knoppen of moet ik gewoon altijd elke keer een format doen?
Wie kan mij helpen?
Originally posted by Act
Raar maar waar, vandaag mijn IT terug willen proberen omdat ik mij er niet kon bij neerleggen dat die stuk was.
Ineens zegt meneer YES.
Ik neem twee kaartjes over en alles zonder problemen. Tot ik de foto's van de IT wil verwijderen, één kaartje lukt wel, het tweede kaartje niet.
Doe ik iets verkeerd? is mijn IT naar de knoppen of moet ik gewoon altijd elke keer een format doen?
Wie kan mij helpen?
tis normaal 'n removable HD en je moet dat ook zo kunnen gebruiken...
probeer 'ns wat subfolders met bestanden van je PC naar je IT te copyen en daarna 1 voor 1 terug deleten...dit moet normaal zonder problemen gaan....(lijk reeds aangehaald)
btw: welk OS gebruik je..? bij XP zou dat uberhaupt geen problemen mogen geven...
heb je die IT al op 'n andere PC getest...? is toch heel makkelijk en snel te testen dacht ik...
Wooha, zo eenvoudig is dat voor mij niet hoor. Ik denk altijd dat ik ga verdrinken als ik iets nieuws moet uitproberen. Ik heb het nog niet op een andere pc geprobeerd, maar daarvoor moet ik eerst het programma installeren, daar heb ik pc kenners voor nodig.
Ik ga nu gewoon afwachten en zien wat het geeft. als de map er gewoon staat, en voor de rest lukt het kan het geen kwaad hé? want de map is leeg.
Anders, gewoon elke keer het mij stoort gewoon formatteren.
Maar, ik had graag geweten of er nog mensen met dit soort probleem waren.
Originally posted by Act
Wooha, zo eenvoudig is dat voor mij niet hoor. Ik denk altijd dat ik ga verdrinken als ik iets nieuws moet uitproberen. Ik heb het nog niet op een andere pc geprobeerd, maar daarvoor moet ik eerst het programma installeren, daar heb ik pc kenners voor nodig.
bij XP hoef je niets te instaleren....XP herkent die drive automatisch als removable HD...
het is dus zeer eenvoudig bij gelijk wie die 'n PC heeft met XP en 'n USB (uiteraard) je drive te testen...
dat is toch de eerste stap die ik zou doen, vooralleer 'n diagnose te stellen..
Comment