Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon D300s

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Nikon D300s

Oorspronkelijk geplaatst door StoneFree Bekijk bericht
    Strange Rubens is volgens mij en bijna iedereen hier, toch een serieuze winkel, dacht ik!
    Bij sommige objectieven staat dat ook bij.

Raf'ken
    Deze winkel is inderdaad wel serieus en degelijk. Dat durf ik perfect te garanderen .

Misschien dat zij zelf een kleine reductie geven om hun stock van D300 te elimineren.
    Maar dat verklaart natuurlijk dat van de lenzen niet.
    Ik denk dat indien je interesse hebt voor één van die producten, je best even met hen contact opneemt. Ik ben er in elk geval altijd correct en eerlijk behandelt .
    Religion, to me, is a bureaucracy between man and God that I don't need.

Comment

Eerlijk gezegd vind ik het ook geen mega upgrade. Ik had liever gezien dat er een betere sensor inzat ipv dat filmgedoe. Daar kan je net zo goed een filmcamera voor kopen.

Wel ben ik benieuwd of er iets van een update komt voor de normale d300 (kijk naar d70 en d70s). Hopelijk zakken de prijzen ook nog lekker onderuit voor de normale d300.
      Groeten Remco.

Comment

Juist even geinformeerd.
        Die special deal gaat uit van Rubens zelf.
        Beter gezegd, Nikon stelt ze in staat om sommige producten beterkoop in te kopen!
        Rubens vindt het dan maar normaal om de klant mee te laten profiteren van deze actie!
        Of de prijzen daadwerkelijk beterkoop zijn dan elders weet ik niet en de term cashback is toch een beetje misplaatst in dit geval, maar ja.

Raf’ken
        00.00 Gone

Comment

Blijft spijtig genoeg duur in BE
          Zal toch buitenland worden en zo als het er nu uitziet, iets naar het Noorden.
          Fijne dag nog.
          Canon IXUS95IS + wenslijst

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door erikdk Bekijk bericht
            !

kijk naar de D3x: FF maar hogere pixeldensiteit dan de D700, dezelfde pixeldensiteit als de D300 (en nu de D300s) = minder goeie hoge ISO kwaliteiten
            De pixeldichtheid van de D300 is toch nog hoger dan die van de D3X(12,5%) maar de D3X presteerd toch wel op een heel hoger niveau(Hier).
            Het zou maar erg zijn voor een camera die ±6 maal duurder is.
            Hubert

Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.

Comment

Hi,

Prijs voor de nieuwe toestellen in Duitsland: topfoto.de

D3000 Body 419,90 EUR
              D300S Body 1.699,00 EUR

Voor de overige aanbiedingen en prijzen zie bovenstaande site.
              Weliswaar nog niet leverbaar, wel op voorbestelling.
              Last edited by willydp; 31 juli 2009, 21:02.
              Canon IXUS95IS + wenslijst

Comment

Ik vind dat de opvolgingen van nieuwe modellen en types "bij alle merken" vééls te snel gaat.
                Net een sneltrein die niet meer te stoppen is.
                Mijn Pa komt daar helemaal zot van.

Raf'ken
                00.00 Gone

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door StoneFree Bekijk bericht
                  Ik vind dat de opvolgingen van nieuwe modellen en types "bij alle merken" vééls te snel gaat.
                  Net een sneltrein die niet meer te stoppen is.
                  Mijn Pa komt daar helemaal zot van.

Raf'ken
                  Ge moet niet volgen he, zo een toestel kan jaren mee, heb zelf een D700 nu, die zal nog jaaaaren moeten meegaan
                  "I've said it before and I'll say it again. Life moves pretty fast. If you dont stop to look around once in a while, you could miss it."

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hub2805 Bekijk bericht
                    Waarom moeten wij Europeanen toch altijd zo uitgemolken worden
                    Prijs nieuwe 70-200:
                    - £1999(€2324)
                    - €2430
                    - $2399.95(€1702)!!!

Vergeet niet dat de prijs inclusief BTW en Nikon kan niks aan de hoogte daarvan doen en in de US is de prijs zonder sales tax(dus op naar New Hampshire).
                    Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hjanssen Bekijk bericht
                      Oorspronkelijk geplaatst door hub2805 Bekijk bericht
                      Waarom moeten wij Europeanen toch altijd zo uitgemolken worden
                      Prijs nieuwe 70-200:
                      - £1999(€2324)
                      - €2430
                      - $2399.95(€1702)!!!

Ik heb ooit eens horen zeggen dat ze technologie producten(als er geen verbod op is), in ontwikkelingslanden goedkoper zetten dan in ontwikkelde landen, om het toch te kunnen verkopen.
                      Vergeet niet dat de prijs inclusief BTW en Nikon kan niks aan de hoogte daarvan doen en in de US is de prijs zonder sales tax(dus op naar New Hampshire).
                      Zelfs zonder BTW (€ 2430 - 21% btw = € 2008 zonder BTW) is de prijs nog altijd € 300 duurder dan in de USA....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ik.niet Bekijk bericht
                        Zelfs zonder BTW (€ 2430 - 21% btw = € 2008 zonder BTW) is de prijs nog altijd € 300 duurder dan in de USA....
                        Maar in België hebben ze dure BTW.
                        Trouwens dat is de prijs in EU en ik denk niet dat ze als voorbeeld België zullen nemen.
                        Eerder andere landen zoals bv Duitsland waar het maar 19% is. Maar dat maakt het verschil nog groter.
                        Last edited by hub2805; 3 augustus 2009, 16:55.
                        Hubert

Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.

Comment

Bij Rubens:

D300s: €1899
                          70-200 f/2,8 Mk II: €2499

Ter info, de D700 staat er aan €1999
                          Nikon D300, F70, 17-55 f/2.8, 50mm f/1.8

Comment

D300s bij Art & Craft in Gent (Mariakerke) : 1.749 euro
                            Ik zat te wachten op de opvolger van de D300 maar twijfel toch of ik die D300s niet beter laat passeren en nog effekes op de D400 wacht. Die extra's van de D300s tov de D300 vind ik nu niet direct zijn meerprijs waard want ik zat nu echt niet te wachten op die filmuitbreiding (filmen dat doet ge niet met een fototoestel maar met een camcorder). Ik zou nochtans graag binnenkort mijn D200 upgraden want da's een echt ruisbeest. Iemand een idee hoe lang de D400 nu nog op zich zou laten wachten ?
                            "If you're going through hell, keep going" (Winston Churchill)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door lin.vdb Bekijk bericht
                              ... want ik zat nu echt niet te wachten op die filmuitbreiding (filmen dat doet ge niet met een fototoestel maar met een camcorder)...
                              Wel ik begin daar aan te twijfelen. Het lijkt me bijzonder aantrekkelijk om te kunnen filmen met die optisch sterke objectieven die we nu in onze fotokoffer hebben zitten. Om dergelijke kwaliteit (bv. macro, tele, ED-glas, beperkte DOF enz...) met een klassieke filmcamera te halen zal je een klein fortuintje moeten neertellen.
                              Toegegeven, voor het ogenblik is het nog wat aanmodderen (autofocus is nog niet je dat en de compressie van de beelden zou ook nog beter kunnen denk ik), maar ik denk dat die kinderziektes vlug zullen overwonnen worden.
                              Ik voorspel dat in de nabije toekomst het fotograferen en het filmen hoogstwaarschijnlijk in elkaar zal vloeien... Maar je hebt een punt : een fotocamera moet in de eerste plaats foto's nemen
                              Greetz, Kariboe
                              * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
                              Euh... deze quotering is zeer subjectief !

Comment

Ik ben hier in Singapore eens gaan navragen wat de prijs van de D300s hier zal zijn. De meesten had nog geen richtprijs. Slechts in één winkel wisten ze al een prijs te vertellen...omgerekend in euro zou hij op 1.211 euro komen. Toch wel een schoon stuk minder dan in België. Touristen krijgen in de luchthaven hun 7% taks terug. Je moet er dan wel nog in België mee door de douane. Zelfs als je hem braaf declareert in België komt hij dus nog een pak goedkoper uit hé (dan reken ik alleen de 21 % BTW...ik weet niet of daar nog invoerrechten bovenop komen) !
                                De D300 kost hier nu 993 euro.
                                Ik wel er wel bijvertellen dat niet alles hier veel goedkoper is. Ik heb ooit eens prijzen vergeleken voor mijn Gitzo statief en een Nikkor 50 mm 1.4 en die waren in Singapore dan weer duurder.
                                Uitkijken is de boodschap.
                                Maar wie toevallig een D300s ambieert en langs hier zou passeren ....you never know! 't Is maar ter info voor wie d'er iets aan heeft hé
                                "If you're going through hell, keep going" (Winston Churchill)

Comment

Working...
                                X