Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon D300s

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Nikon D300s

    Ik blijf ook lekker wachten op de D400. Ik hoop op Photokina voor de lancering, maar vrees nu met de D300s dat het nog even op zich zal laten wachten. Ik denk wel dat als de prijs van de D300s hoger ligt als de huidige D300 dat er toch veel zullen beslissen op D700 over te stappen.

    Ik heb geen zin om al mijn glas terug te veranderen, dus het zal voorlopig nog wel DX blijven. Ik vind de cropfactor 1.5 eigenlijk een plus voor sommige doeleinden.

    Ik hoop wel dat er bij de D400 genoeg vooruitgang zit ten opzichte van de D300s en D300 want tussen de laatste twee is er niet zoveel verschil. Zal natuurlijk ook wel een deel marketing zijn

    Wat ik echter helemaal niet begrijp is de update van de 18-200. Enige verschil dat ik zie is de zoom lock tegen creeping, maar om daar nu zo'n circus rond te maken. Had liever een nieuwe betaalbare tele f/4 gezien (geen 5k+ €)

    Nog even wachten dus...

    Comment


    • #17
      Re: Nikon D300s

      Oorspronkelijk geplaatst door mipstoo Bekijk bericht
      Ik hoop wel dat er bij de D400 genoeg vooruitgang zit ten opzichte van de D300s en D300 want tussen de laatste twee is er niet zoveel verschil.
      Is toch nooit anders geweest bij s camera's. Ik heb wel begrepen dat de D300 niet meer gemaakt wordt, dus niet te lang wachten op een lage prijs....
      Last edited by hjanssen; 30 juli 2009, 20:57.
      Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

      Comment


      • #18
        Re: Nikon D300s

        hjanssen - Ik heb wel begrepen dat de D300 niet meer gemaakt wordt, dus niet te lang wachten op een lage prijs....
        Ik hoop toch dat ze er 100 Euro op zijn minst gaan afdoen.

        Momenteel € 1159,90 topdeals.nl
        Canon IXUS95IS + wenslijst :)

        Comment


        • #19
          Re: Nikon D300s

          Oorspronkelijk geplaatst door mexicano Bekijk bericht
          Behalve de movie-functie en de 2 sleuven , zie ik weinig verschil met de gewone D300
          En de timelaps functie heeft waarschijnlijk moeten wijken voor de movie functie. Vermoedelijk gebruiken ze hetzelfde firmware geheugen en konden beiden er niet samen meer bij. Dit geeft dan perspectieven voor de toekomst van de D300.(Als je de timelaps functie toch niet gebruikt).
          Hubert

          Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.

          Comment


          • #20
            Re: Nikon D300s

            Oorspronkelijk geplaatst door frank207be Bekijk bericht
            Voor de echt belangrijke verbeteringen zal het toch wachten worden op de D400
            Als de ISO qualiteiten bij deze D300s richting D700 zouden gaan is dit al upgrade genoeg voor mij.

            Comment


            • #21
              Re: Nikon D300s

              Toch blij dat ik vorige week de D300 gekocht heb (1179 euro). De nieuwe gadgets op de D300s heb ik voor niks nodig : voor 800 euro verschil verwacht ik wel wat meer.

              Comment


              • #22
                Re: Nikon D300s

                Oorspronkelijk geplaatst door tsjoe007 Bekijk bericht
                Toch blij dat ik vorige week de D300 gekocht heb (1179 euro). De nieuwe gadgets op de D300s heb ik voor niks nodig : voor 800 euro verschil verwacht ik wel wat meer.
                Wel tsjoe, ik zat ook zo te denken, voor 800€ meer die functies, nee dan hou ik het dan toch ook liever op een d300. Nu ik moet nog lang sparen dus wie weet zakt deze dan al een beetje 'veel' in prijs. Hou dan toch liever die 800€ voor een nieuwe lens of andere objecten...

                Comment


                • #23
                  Re: Nikon D300s

                  Het is al zover

                  D300 Special Deal
                  Cashback:
                  Nikon D300 Special Deal. Informeer vooraf even naar de beschikbaarheid van dit product.



                  Raf'ken
                  00.00 Gone

                  Comment


                  • #24
                    Re: Nikon D300s

                    Nu word het pas leuk, nog effe wachten en ze zijn 'for free'
                    Het sparen duurt toch nog een eind, wie weet wat ik dan voorgeschoteld krijg.

                    Comment


                    • #25
                      Re: Nikon D300s

                      Oorspronkelijk geplaatst door StoneFree Bekijk bericht
                      Het is al zover

                      D300 Special Deal
                      Cashback:
                      Nikon D300 Special Deal. Informeer vooraf even naar de beschikbaarheid van dit product.



                      Raf'ken
                      Ik zag dat ruim 2 weken geleden ook al op die site. Heeft dus niks te maken met de aankondiging van de D300s! Ik denk zelfs dat het nog een overblijfsel is van de laatste cash-back actie van Nikon.

                      Gr's, Wim
                      Fujifilm X-H1 - 16mm f/2.8 - 23mm f/2 - 35mm f/1.4 - 50mm f/2 - 90mm f/2 - 10-24mm f/4 - 18-55mm f/2,8-4 - 55-200mm f/3.5-4.8 - 18-135mm f/3,5-5,6
                      Fujifilm X100V - Sony RX100M3

                      Comment


                      • #26
                        Re: Nikon D300s

                        Oorspronkelijk geplaatst door wasda Bekijk bericht
                        Wel tsjoe, ik zat ook zo te denken, voor 800€ meer die functies, nee dan hou ik het dan toch ook liever op een d300. Nu ik moet nog lang sparen dus wie weet zakt deze dan al een beetje 'veel' in prijs. Hou dan toch liever die 800€ voor een nieuwe lens of andere objecten...
                        Yep, binnen enkele weken heb je voor dit prijsverschil zelfs een 2de D300 body als backup !!!
                        BTW met deze prijsstelling van de D300S kost ie evenveel als een D700 !!!
                        Ik zou het dan wel weten hoor !! (jullie ook waarschijnlijk )

                        Comment


                        • #27
                          Re: Nikon D300s

                          Hi,
                          Van cashback is op de officiële site van nikon.be niets te vinden, dus verkeerde info.

                          Wel dit:
                          nikon.be/product D300S

                          en dit:
                          nikon.be/product D3000
                          En dit met alle mogelijke kits.
                          Enjoy.
                          Canon IXUS95IS + wenslijst :)

                          Comment


                          • #28
                            Re: Nikon D300s

                            Oorspronkelijk geplaatst door Tunie Bekijk bericht
                            Als de ISO qualiteiten bij deze D300s richting D700 zouden gaan is dit al upgrade genoeg voor mij.
                            Dream on
                            Een crop zal nog wel enkele generaties verder moeten gaan alvorens het niveau van een FF te bereiken.
                            Hubert

                            Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.

                            Comment


                            • #29
                              Re: Nikon D300s

                              Oorspronkelijk geplaatst door hub2805 Bekijk bericht
                              Dream on
                              Een crop zal nog wel enkele generaties verder moeten gaan alvorens het niveau van een FF te bereiken.


                              !

                              kijk naar de D3x: FF maar hogere pixeldensiteit dan de D700, dezelfde pixeldensiteit als de D300 (en nu de D300s) = minder goeie hoge ISO kwaliteiten
                              erik, Nikon materiaal

                              'aforismen zijn aan mij niet besteed' (ikzelf)

                              Comment


                              • #30
                                Re: Nikon D300s

                                Oorspronkelijk geplaatst door willydp Bekijk bericht
                                Hi,
                                Van cashback is op de officiële site van nikon.be niets te vinden, dus verkeerde info.

                                )
                                Strange Rubens is volgens mij en bijna iedereen hier, toch een serieuze winkel, dacht ik!
                                Bij sommige objectieven staat dat ook bij.

                                Raf'ken
                                00.00 Gone

                                Comment

                                Working...
                                X