Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

welke bridge

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• welke bridge

Vraagje hier,

mijn broer twijfelt eraan om een nieuw fototoestel te kopen, hij wenst niet met lenzen enz te sleuren, doch wel een toestel met iets meer mogelijkheden dan op de standaard compact toestellen en een groot zoombereik

ik raadde hem dan ook een bridge toestel aan, hij is al eens gaan rondkijken en kwam rekening houdend met zijn budget uit op volgende toestellen,

- Olympus SP-590UZ
    - Nikon Coolpix P90 black
    - Canon Powershot SX10IS

Ben zelf al eens naar specificaties gaan kijken en vergelijken, doch op den duur ziet ge door het bos de bomen niet meer, of was het nu andersom, ik denk dat voor ieder toestel wel pro's en contra's zijn,

wat zou jullie keuze zijn, eventueel nog een ander toestel, en waarom,
    Eos R
    Sigma 24-105 f4-Sigma 35 1.4

Re: welke bridge

Ik lees veel goede dingen over de Fuji S100fs.
    Voor meer zoom en met HD-filmmogelijkheid is er de goedkopere S2000HD, maar de spec zijn niet zo goed als de s100fs.
    Fuji FinePix S100fs

Comment

ik heb de fuji s100fs. Heel goeie camera maar heel groot en zwaar. Heel goede zoom en toffe mogelijkheden. Indien je toch iets compacter wilt zijn er wel andere alternatieven.
      Nikon d80 & d90//sigma 18-200 OS//nikkor 70-300 mm VR//nikkor 16-85mm VR

Comment

Panasonic fz28 heb er 2 zeer tevree super foto's
        Nikon D810 - Nikon MB-D12 batterijgrip -28mm F 1.8 G - 50 mm F 1.8 G - 85mm F 1.8 G -16-35 F4 -24-120mm f/4G VR -70-200 F4 - 28-300mm VR - SB700
        Nikon V1-FT1 10-30 en 30-100

Comment

Ik heb nog de S1IS en ben daar supertevreden mee! De perfecte bridge met ongelooflijk veel mogelijkheden. Ook de specifacties van de nieuwere, die ook in je lijstje staat, zijn om je omver te blazen!

Comment

Ferm content van de Lumix FZ-28

Greetz / marcus
            zwart & wit & kleur

flickr

Comment

Ik heb, wegens overstap DSLR, een Panasonic FZ18 te koop ...

Comment

De Panasonic TZ7 heeft 12x optische zoom in een compacte behuizing

Last edited by kva11; 31 juli 2009, 18:54.
                Canon 50D: Sigma 10-20mm f4-5.6 Sigma 18-50mm f2.8 Macro Canon 70-300mm f4-5.6 IS USM

Comment

Working...
                X