Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon 300D inkoopaktie ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by Otto Knap
    Waarom geen gezamelijk fototrip naar New York maken. De stoelen zijn bij gezamelijke aankoop spot goedkoop.
    LOL, Otto. Ook deze keer met Singapore Airlines?
    Pieter
    --
    Fuji X-T1, Nikon D7200, Sony RX100-III -- (Flickr | PBase)

    Comment


    • #17
      Ik ben geïnteresseerd... maar nog niet 100%, ligt aan de verdere afwikkeling.
      ToM.___ //Fuji s602.
      www.fuguforce.com ::::: www.imagomedia.be
      It goes to 11 you know? 1 louder.

      Comment


      • #18
        Originally posted by tom314
        Ik ben geïnteresseerd... maar nog niet 100%, ligt aan de verdere afwikkeling.
        Ja de vliegmaatschappij zal wel Singapore Airlines worden. Er worden weer speciale kerstinkopen paks georganiseerd. Door het leuke tijdsverschil komt u 's-middags aan, dan staat de limo reeds klaar en kunnen we direct gaan shoppen. Met de avondvlucht (hier is het al de volgende ochtend) gaan we weer terug. Boven het strand van Oostende wachten onze familieleden en dan droppen we alle pakjes voorzien van parachutes uit het vliegtuig. Dan landen we weer in Zaventem en hebben niets aan te geven. Dat is pas simpel.



        Best Fare - Total EUR 452.69 (incl. Taxes/Surcharges)

        Click here to see this amount in a different currency.

        For the SQ flight(s) in this booking, you can earn an estimated 7294 Krisflyer miles.

        MINIMUM AND MAXIMUM STAY:
        MINIMUM STAY: 00 DAY(S)
        MAXIMUM STAY: 02 MONTH(S)

        TRAVEL DATES:
        FOR TRAVEL MADE ON/BETWEEN 02 Jan 2003 AND 31 Mar 2004

        APPLICABLE FLIGHT NO:
        OUTBOUND: SQ0-999
        INBOUND: SQ0-999

        CANCELLATION CHARGES/REFUNDS:
        CANCELLATION FEE OF 50 PERCENT WILL APPLY AFTER TICKET ISSUANCE AND BEFORE DEPARTURE. NO REFUND AFTER DEPARTURE.

        ADDITIONAL CONDITIONS:
        - BAGGAGE ALLOWANCE 2 PIECES.
        - ELIGIBLE FOR FREQUENT FLYER MILEAGE ACCRUAL.

        MIN. NO. OF PASSENGERS:
        No Restriction


        Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

        Comment


        • #19
          Originally posted by Otto Knap
          Boven het strand van Oostende wachten onze familieleden en dan droppen we alle pakjes voorzien van parachutes uit het vliegtuig. Dan landen we weer in Zaventem en hebben niets aan te geven. Dat is paar simpel.
          Het mag iets verder richting binnenland ;-) omgeving Brugge ofzo. Zal ze dan wel eerlijk verdelen
          | www.fototbr.be - Huwelijksfotograaf en freelance persfotograaf voor het Brugsch Handelsblad/Krant van West-Vlaanderen |
          100% Canon - 50% Mac - 25% Strobist

          Comment


          • #20
            Otto, ik bedoel niet "prijs" met 'verdere afwikkeling'...

            Ik begrijp je sarcastische reactie wel, maar zet er dan tenminste lachende ventjes bij.
            Of nog beter: doe een voorstel om de samenaankoop te organiseren.
            Als ik me niet vergis, ben jij ook handelaar, wat kan je regelen en voor hoeveel mensen op welke termijn.
            ToM.___ //Fuji s602.
            www.fuguforce.com ::::: www.imagomedia.be
            It goes to 11 you know? 1 louder.

            Comment


            • #21
              Originally posted by tom314
              Otto, ik bedoel niet "prijs" met 'verdere afwikkeling'...

              Ik begrijp je sarcastische reactie wel, maar zet er dan tenminste lachende ventjes bij.
              Of nog beter: doe een voorstel om de samenaankoop te organiseren.
              Als ik me niet vergis, ben jij ook handelaar, wat kan je regelen en voor hoeveel mensen op welke termijn.
              Dit is helemaal niet sarcastisch bedoeld. Heb je gezien wat het vliegticket kost. We maken er met z'n allen een gezellige uitstap van met fototrip en kopen tegelijk een tof aantal lenzen met z'n allen. Indien je tot aanschaf van iets nieuws wilt overgaan met alles erop en eraan neem dan meteen je partner mee en en die kan ook meteen haar droom verwezenlijken.
              Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

              Comment


              • #22
                Als je richting azië zou gaan kun je die partner ook daar kopen... nu je toch op shopping spree bent...

                evil grin

                Soit 300D lijkt mij intressant... maar zal nog niet voor direct zijn.. (the saving thing)

                Comment


                • #23
                  Als je richting azië zou gaan kun je die partner ook daar kopen... nu je toch op shopping spree bent...
                  ToM.___ //Fuji s602.
                  www.fuguforce.com ::::: www.imagomedia.be
                  It goes to 11 you know? 1 louder.

                  Comment


                  • #24
                    Jullie moeten hier is kijken http://www.goedkoopste.nu
                    Adres:
                    Goedkoopste.nu
                    Schoterweg 38-40
                    2021 HN HAARLEM

                    Openingstijden van de winkel:
                    ma t/m vrij 12:00 to 17:00 uur
                    Uitsluitend op afspraak!

                    Hier staat de body al voor €995,-
                    Boefje.
                    Canon Eos 40D+Canon EF 70-200mm f/4L USM+Canon EF 17-40 f/4L USM+Canon Speedlite 430EX.
                    http://www.nlfotografie.nl

                    Comment


                    • #25
                      Heren dames,

                      Ik ga me terugtrekken uit deze "gezamenlijke aankoop"

                      -De behoeftes lijken ver uiteen te liggen (sommigen willen een winkel dichtbij, anderen de goedkoopste buitenlands aanbieding via het web).
                      -Ikzelf heb de camera pas nodig tegen 2004, en dan kunnen de prijzen al gezakt zijn.

                      Wat wel zo is; ik ga nog één maal een prijs aanvragen bij een winkel in Saarbrücker (D). Hier kocht ik ooit 13 UZi's in één klap. Misschien heeft hij weer goede prijzen...

                      http://www.theafricabug.com

                      Comment


                      • #26
                        heb bij een vriend van mij geinformeerd voor grotere hoeveelheid , prijs met belgische factuur en garantie zou rond 1100 eur liggen voor set met lens (heb wel snelle levering geeist), zal nog definitieve prijs laten weten en levertermijn als er geinteresseerden zijn
                        mag mij ook altijd mailen (mark.vandevelde@pandora.be) als je de definitieve prijs wenst te ontvangen met de levertijd

                        mark
                        (nu nog sony dsc70-binnenkort canon 300d)

                        Comment

                        Working...
                        X