Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon 300D inkoopaktie ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Canon 300D inkoopaktie ?

    Hallo allemaal

    Is het mogelijk een soort inkoopaktie te houden zoals dat voor de 10D is gedaan ? Misschien dat iemand een dealer kent die kortingen geeft bij aankoop van meerdere camera's ?

    Ik ben van plan om een 300D kit aan te schaffen.
    Groetjes, Blord

    Canon 7D en wat lenzen.

  • #2
    Dat lijkt mij een schitterend idee... Misschien kan er een mooi pakket gemaakt worden... met een batterygrip bij bijvoorbeeld... Ik zou daar misschien ook wel voor vallen... Maar dan zou het al een mooi prijsje moeten zijn he, aangezien hij bij www.digitale-welt.de al voor 999 euro te krijgen is...

    Groetjes,

    Tim
    Canon 1DmkIV + 5DmkII + 16-35 2.8 L + 24-70 2.8 L + 70-200 2.8 L IS + 85 1.2 L + 90 TS-E

    http://www.timdebacker.be

    Comment


    • #3
      Originally posted by Blord
      Hallo allemaal

      Is het mogelijk een soort inkoopaktie te houden zoals dat voor de 10D is gedaan ? Misschien dat iemand een dealer kent die kortingen geeft bij aankoop van meerdere camera's ?

      Ik ben van plan om een 300D kit aan te schaffen.
      Ik ook. Dat maakt twee. Wie nog?

      We kunnen onze aankopen bundelen, en de goedkoopste (doch betrouwbare) winkel uitzoeken in onze buurt. Ik zou bvb. te rade gaan bij:
      -De Greef, Edegem (betrouwbaar, ook bekend bij andere BDers, hebben mij aan een Lowepro geholpen aan een prijs die 20% lager laf dan elders)
      -Woudec, Dilbeek (eveneens zeer betrouwbaar, ga er al sinds jaar en dag. Laatste koop was B300: snel en correcte prijs. Actionshop Bronselaer in Liedekerke daarentegen... )

      Effe vraag herhalen; WIE KOOPT ER NOG EEN 300D?
      http://www.theafricabug.com

      Comment


      • #4
        Ik ben dus eventueel ook geïnteresseerd... Hangt natuurlijk af van het aanbod!

        Groetjes,

        Tim
        Canon 1DmkIV + 5DmkII + 16-35 2.8 L + 24-70 2.8 L + 70-200 2.8 L IS + 85 1.2 L + 90 TS-E

        http://www.timdebacker.be

        Comment


        • #5
          999euro voor de body + lens in Duitsland.

          hmm, dat wordt wel moeilijk voor een Belgische dealer om ongeveer gelijk te komen, zelfs na groepskorting.
          Groetjes, Blord

          Canon 7D en wat lenzen.

          Comment


          • #6
            Ik denk dat het vooral een kwestie is van niet te lang meer te wachten met bestellen, mijn fotograaf wist me te vertellen dat de eerste ladingen bij zijn groothandelaar allemaal al toegewezen zijn.
            Wij hebben 3 stuks besteld en toch een mooie prijs gekregen (onder de €1200), daarmee hebben jullie dus een idee, heel veel lager zal een winkel (en dus geen webshop) niet kunnen gaan.
            Mark (300D)

            Comment


            • #7
              Originally posted by Cyrox
              Ik denk dat het vooral een kwestie is van niet te lang meer te wachten met bestellen, mijn fotograaf wist me te vertellen dat de eerste ladingen bij zijn groothandelaar allemaal al toegewezen zijn.
              Wij hebben 3 stuks besteld en toch een mooie prijs gekregen (onder de €1200), daarmee hebben jullie dus een idee, heel veel lager zal een winkel (en dus geen webshop) niet kunnen gaan.
              Hmmm... en krijgt hij ze zowiezo dan wel geleverd? Uit de praktijk van de BD samenkopen is al gebleken dat bij een grote bestelling de "laatste" soms héél lang moet wachten tot hij zijn spullen vastheeft. Zelfs soms zo lang dat "de 2e lading" ondertussen allang in de winkels ligt.

              http://www.theafricabug.com

              Comment


              • #8
                Guys,

                Ik stel voor dat we het simpel houden:

                1. We vragen enkel BE winkels (ik vind dat service na verkoop ook belangrijk is, sta ik hierin alleen?)
                2. Ik stel voor dat onze NL vrienden eenzelfde NL thread maken.
                3. Geen e-shops. Enkel winkels waar je deze dure goederen eerst kan testen vóór je ze meeneemt.
                4. Foto Limburg dingt zowiezo mee. Ik wil hier niet in het BD-vaarwater gaan liggen. Jacques heeft al meermaals samenkopen georganiseerd. Weliswaar omdat hij het item zelf wou, of anders op nadrukkelijk verzoek van forum-leden. Maar zoals we weten heeft FL al veel voor BD gedaan.

                Dus, als je geïnteresseerd bent, geef je naam op. Of ben je het niet eens met bovenstaande punten: speak up! We zijn beschaafde mensen hee, en dus voor rede vatbaar...


                Jacques, geen bezwaar?
                http://www.theafricabug.com

                Comment


                • #9
                  Hmmm... en krijgt hij ze zowiezo dan wel geleverd? Uit de praktijk van de BD samenkopen is al gebleken dat bij een grote bestelling de "laatste" soms héél lang moet wachten tot hij zijn spullen vastheeft. Zelfs soms zo lang dat "de 2e lading" ondertussen allang in de winkels ligt.
                  Zoiets is altijd een risico, we kennen de zaakvoerder als een betrouwbare persoon, maar veel hangt af van de goodwill van de groothandelaar, we hebben uitdrukkelijk gevraagd de 3 stuks samen te kunnen hebben, en dan van die eerste lading, volgens de fotograaf kunen we daar vrij zeker van zijn daar er 3 stuks voor hem gereserveerd zijn....het blijft natuurlijk altijd afwachten
                  Mark (300D)

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Cyrox
                    Hmmm... en krijgt hij ze zowiezo dan wel geleverd? Uit de praktijk van de BD samenkopen is al gebleken dat bij een grote bestelling de "laatste" soms héél lang moet wachten tot hij zijn spullen vastheeft. Zelfs soms zo lang dat "de 2e lading" ondertussen allang in de winkels ligt.
                    Zoiets is altijd een risico, we kennen de zaakvoerder als een betrouwbare persoon, maar veel hangt af van de goodwill van de groothandelaar, we hebben uitdrukkelijk gevraagd de 3 stuks samen te kunnen hebben, en dan van die eerste lading, volgens de fotograaf kunen we daar vrij zeker van zijn daar er 3 stuks voor hem gereserveerd zijn....het blijft natuurlijk altijd afwachten
                    En gat zijn prijs nog omlaag als er nog meerdere kopers aan het lijstje worden toegevoegd? Ik bedoel maar: hij mag natuurlijk "meedingen" naar deze samenkoop hee? Is voor hem interessant (meer winst), ook voor jullie 3 (kost minder), en ook voor de BDers die hier "samenspannen" (om dezelfde reden dan bi jullie 3).
                    http://www.theafricabug.com

                    Comment


                    • #11
                      En gat zijn prijs nog omlaag als er nog meerdere kopers aan het lijstje worden toegevoegd? Ik bedoel maar: hij mag natuurlijk "meedingen" naar deze samenkoop hee? Is voor hem interessant (meer winst), ook voor jullie 3 (kost minder), en ook voor de BDers die hier "samenspannen" (om dezelfde reden dan bi jullie 3).
                      Ik spreek over een kleine, zelfs heel kleine, winkel en ik ben er bijna zeker van dat hij er van de eerste lading NOOIT 10 of 20 gaat vastkrijgen...de groothandel moet proberen zo veel mogelijk klanten tevreden te stellen
                      Mark (300D)

                      Comment


                      • #12



                        Ik spreek over een kleine, zelfs heel kleine, winkel en ik ben er bijna zeker van dat hij er van de eerste lading NOOIT 10 of 20 gaat vastkrijgen...de groothandel moet proberen zo veel mogelijk klanten tevreden te stellen
                        -------------------------------------------
                        Probeer eens bij memoryperfect.com. Daar hadden ze ook een grote stock 10D's.
                        Groetjes, Hugo

                        Comment


                        • #13
                          Misschien is één van de voordelen om lid te zijn van de VZW wel xx% korting bij een fotohandelaar
                          Groetjes,
                          Frank

                          Comment


                          • #14
                            Kortingen voor grote volumes moet toch te doen zijn he. Gaat het enkel over de body? Of komen we allemaal met een eigen config?

                            Als het een goede prijsopgave is doe ik mee.

                            C
                            http://Carojoke.zenfolio.com

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by Carojoke
                              Kortingen voor grote volumes moet toch te doen zijn he. Gaat het enkel over de body? Of komen we allemaal met een eigen config?

                              Als het een goede prijsopgave is doe ik mee.

                              C
                              Waarom geen gezamelijk fototrip naar New York maken. De stoelen zijn bij gezamelijke aankoop spot goedkoop.
                              Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

                              Comment

                              Working...
                              X