Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sony Full Frame topic

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Sony a850

Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
    Allez 1911,5€ in belgië voor de body
    Mooi als introductieprijs .

Dat betekent dat er binnen enkele maanden bij Kamera-Express en Digitalstreet alweer een heel wat lager prijskaartje op zal hangen .
    "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

Comment

in America is het prijsverschil 700 dollar tussen a900 en a850.
      de a900 is nu te krijgen voor 2049 euro, dus ik verwacht dat er nog voldoende potentieel is om de prijs van de a850 te laten zakken, of men moest de prijs van de a900 laten stijgen.

Comment

Ook gezien... op mijn whishlist staat een FF 16Mp met beestige hoge ISO prestasties en ingbouwde grip.

verder: géén video, géén liveview om de zaak niet te duur te maken. Ingebouwde flitser mag er ook af

Zou dit de A850 zijn?
        eigenlijk dus de 1Ds mk II
        1DII | 5D | 15 FE | 17-40 | 100 2.8 | 70-200 | 120-300 | 055XDB | NDG 4,8 | ND1000.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stapperke Bekijk bericht

Dit hoef je me niet te vertellen. Shoot heeft trouwens in zijn laatste nummer een foto van mij gepubliceerd getrokken met een 50 1.4 (Ik wacht trouwens nog altijd op uw artikels in gereputeerde magazines en de tentoonstellingen waar we uw werk kunnen bewonderen ).
          Lezen we hier nu dat Shoot na amper 2 nummers een 'gereputeerd magazine' is?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pichayandege Bekijk bericht
            Lezen we hier nu dat Shoot na amper 2 nummers een 'gereputeerd magazine' is?
            Nee hoor, dat bedoel ik niet. Maar in een vroeger topic vermeldde Puerte dat hij wel eens bijdragen leverde aan gereputeerde magazine's, en toen is er gevraagd naar links of andere verwijzing naar deze magazines of bijdragen.
            Dit is al een tijdje geleden hoor, maar deze vraag is steeds onbeantwoord gebleven.
            Nou ja, dit is zeker niet verplicht. Ik kan best begrijpen dat iemand de voorkeur geeft aan een zekere anonimiteit, maar anderzijds kom je wel geloofwaardiger over. Want iedereen kan afkomen met zulke argumenten.

Maar soit, dit is serieus off-topic. Ik stel voor dat het hier gewoon terug over de A850 gaat.
            Religion, to me, is a bureaucracy between man and God that I don't need.

Comment

bij konijn maar 40 euro verschil tussen de a850, en a900. (1943€ -1985€ )
              ze gaan hier niet veel a850's verkopen denk ik.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door puerte Bekijk bericht
                bij konijn maar 40 euro verschil tussen de a850, en a900. (1943€ -1985€ )
                ze gaan hier niet veel a850's verkopen denk ik.
                Da's toch normaal voor nieuwe toestellen. Kijk maar wat ze bij konijn 3 maand op voorhand vragen voor de beste 70-200mm f/2.8 ooit.

Comment

min of meer volgens de verwachtingen, mogelijk nog meer nieuwe camera's van sony op komst.
                  Alles over ook-sony-a750-en-a950-op-komst’ op digifotopro.nl - Het laatste nieuws over camera’s, objectieven, interviews, exposure, talent, software en meer.

mijn gok lancering begin volgend jaar (PMA beurs) voor de a750 en mid 2010 voor de a950 (photokina)
                  Last edited by puerte; 11 september 2009, 13:30.

Comment

Die pagina heb ik ook gezien, maar is ondertussen toch alweer een maand oud en ondertussen geen nieuws meer over... Buiten de mogelijk naam voor beide toestellen zegt dat dus niet zoveel.

Belangrijker voor mij dan snel een a700-opvolger te brengen, is er weer meteen een te brengen die op het niveau van de collega's zit. Met de a700 zat dat goed, dus hopelijk met de opvolger ook weer. Maar inderdaad, aangezien de a700 al aan het eind van zijn loopbaan is, zal men met de opvolger wel geen jaar meer wachten. PMA maakt inderdaad een mooie kans als lanceerplatform.
                    "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door K-2 Bekijk bericht
                      Die pagina heb ik ook gezien, maar is ondertussen toch alweer een maand oud en ondertussen geen nieuws meer over... Buiten de mogelijk naam voor beide toestellen zegt dat dus niet zoveel.

Belangrijker voor mij dan snel een a700-opvolger te brengen, is er weer meteen een te brengen die op het niveau van de collega's zit. Met de a700 zat dat goed, dus hopelijk met de opvolger ook weer. Maar inderdaad, aangezien de a700 al aan het eind van zijn loopbaan is, zal men met de opvolger wel geen jaar meer wachten. PMA maakt inderdaad een mooie kans als lanceerplatform.
                      Ik denk dat het nu het moemnt is om een A900 te kopen aan 2000 euro?

Heb hier onlangs nog eens mee gespeeld, en wat een camera ;-)
                      Heerlijke machine is dat.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
                        Ik denk dat het nu het moemnt is om een A900 te kopen aan 2000 euro?

Heb hier onlangs nog eens mee gespeeld, en wat een camera ;-)
                        Heerlijke machine is dat.
                        Onlangs stond er op marktplaats een te koop van een paar maand oud met CZ24-70 voor 2900. Ne mens zou op den duur gaan twijfelen hé

Comment

De prijsdaling start al zie vorige posting #58
                          Prijs update:
                          A850 Body 1.779,00 EUR bij top-foto.de A850
                          Canon IXUS95IS + wenslijst

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door K-2 Bekijk bericht
                            Onlangs stond er op marktplaats een te koop van een paar maand oud met CZ24-70 voor 2900. Ne mens zou op den duur gaan twijfelen hé
                            DIe is nu verkocht ;-)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door puerte Bekijk bericht
                              nikon maakt geen sensors, d3/d700 sensor komt heel waarschijnlijk van een minder bekend japans bedrijf met nen japanse naam die ik niet meer weet.
                              verder zijn er geruchten dat het een panasonic of toch een sony sensor zou zijn.
                              Het gaat er om wie de sensor of wat dan ook ontwerpt, niet wie het maakt. Met de goede specs ed komt er uit iedere fabriek dan hetzelfde product.
                              Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
                                DIe is nu verkocht ;-)
                                Mijn felicitaties aan de gelukkige koper. Was echt wel een spotprijs hé

Comment

Working...
                                X