Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sony Full Frame topic

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: Sony Full Frame topic

Dat doet ook al veel.

Ondertussen verslikt mijn MacBook Pro 13" zich als ik aan de A77 bestanden begin te brushen in Aperture...Gewone aanpassingen van RAWs, daar is niets mis mee. Maar fijnere aanpassingen met de brush *kuch*...
    Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

Comment

• Re: Sony Full Frame topic

Ik weet niet precies waar dit te posten, maar volgens een vriend (niet-Sony gebruiker) is dit iets wat typisch FF is... vandaar hier :

Bij het afdrukken van verschillende prenten van mijn a900 krijg ik de commentaar van verschillende mensen dat het bij schilderijtjes lijken. O.a. de manier waarop de lucht geprint wordt, doet meer aan het fijnere schilderwerk dan aan een mechanische printer denken. En de foto's geven ook meer 3D-indruk blijkbaar.

Is dit iets wat anderen ook opmerken, met a900, of met FF algemeen, of ook met crop ?
      Mij zijn deze opmerkingen slechts opgevallen sinds ik vooral met a900 aan de slag ben (al een heel tijdje dus maar nu pas kom ik er toe er hier iets over te zeggen), en als ik er zelf op let, dan moet ik zeggen dat ik het ermee eens ben.

ps: alles wordt met een simpele Epson PX700W A4-printer afgedrukt.
      "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

Comment

Working...
      X