Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bestelling topfoto

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Bestelling topfoto

Hey BD'ers,

Ik heb me net de nieuwe fuji finepix S5000 bij topfoto besteld.Weet iemand van jullie hoe lang ik ongeveer ga moeten wachten?Ben nogal ongeduldig nu
    Wat is jullie ervaring ivm levertijd?

Groeten,
    Vitarake

Canon Eos 300D + Tamron 28-300/3,5-6,3 AF XR Di LD Asph. (IF) Macro +Ridata pro 1Gig + Lowepro Nova 1

Originally posted by vitarake
    Hey BD'ers,

Ik heb me net de nieuwe fuji finepix S5000 bij topfoto besteld.Weet iemand van jullie hoe lang ik ongeveer ga moeten wachten?Ben nogal ongeduldig nu

Groeten,
    Is overal direct uit voorraad leverbaar hier in Belgie
    Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

Comment

Je kunt Ingo Albert gewoon bellen hoor. Hij spreekt voortreffelijk Nederlands.

Groet Kruimeltje
      10D | 28-135 IS | 50 mm f 1.8 II | 17-40 L | 550 EX | Archos Gmini 220

Zoals het muisje thuis klikt, klikt het nergens!

Comment

Normaal belt Albert zelf zodra je toestel binnen is.

Ik wou dat hij eindelijk eens belde dat m'n bestelde lens binnen is, heb net 2 weken verlof en je zal zien dat net de laatste dag de lens binnen komt

groetjes ron en antje

Comment

Vrijdag heb ik een bestelling gedaan bij topfoto en gisteren
          reeds een mail gekregen dat alles was geleverd.

Comment

betaald via voorafbetaling? Toch eventjes geduld, verzending vindt pas plaats als je geld op hun rekening staat (en voor een internationale betaling kan dat toch een weekje duren)

Greetz

Sam Jae

Comment

Originally posted by Otto Knap
              Originally posted by vitarake
              Hey BD'ers,

Groeten,
              Is overal direct uit voorraad leverbaar hier in Belgie

In België??? Ja misschien wel..Maar dan moet je er twee betalen en je krijgt maar één...

Comment

Een buitenlandse betaling kan tot 6 dagen duren. Wanneer Ingo zijn geld heeft ontvangen, zal de camera worden afgestuurd, en dit duurt 2 dagen max !
                Dus de bank is de bottleneck
                Workshops, zie website http://www.fotomon.nl http://www.albumverkoop.nl

Comment

Vandaag nog een zending ontvangen via taxipost, alles afgehandeld op een week tijd.

Comment

Hey BD'ers
                    Ik heb mijn bestelling geplaatst met de melding betaling bij afhaling,dus is het wachten op een mailtje of een telefoontje he.En wat die prijs betreft,ik heb hem ginder toch een 100 eurokes goedkoper den in belgie hoor,daar heb ik wel eens een tripke naar ginder voor over.Kost me max 15 euro aan diesel

Groetjes
                    Vitarake

Canon Eos 300D + Tamron 28-300/3,5-6,3 AF XR Di LD Asph. (IF) Macro +Ridata pro 1Gig + Lowepro Nova 1

Comment

Ja hier kost hij 530 euro in belgie maar ja dan heb je hem direct hé nene als je wa geld kunt uit sparen en wat is nu enkele dagen hé
                      Kijk da is allemaal gemaakt met nen Canon 50D - En wat glas er bij - Cactus trigger en Lowepro Flipside 400 Groetjes,John

Comment

en wat is nu enkele dagen hé
                        Hehe veel als je zonder camera zit
                        Vitarake

Comment

Daar ik geen duits ken vraag ik of iemand mij met volgende zin kan helpen:Die Ware liegt bereits für Sie zur Abholung bereit.Betekent dit dat de camera klaar ligt??Dit stond nl in een bevestigingsmail van topfoto

groeten
                          Vitarake

Comment

Jup, "de koopwaar ligt reeds gereed voor U ter afhaling" ..

Allez, hup, naar top-foto
                            EOS 80D

Comment

Hallo,

Vrij vertaald : De koopwaar ligt voor het ogeblik voor U ter afhaling gereed.

Groetjes.

Comment

Working...
                              X