Originally posted by vitarake
Hey BD'ers
Ik heb mijn bestelling geplaatst met de melding betaling bij afhaling,dus is het wachten op een mailtje of een telefoontje he.En wat die prijs betreft,ik heb hem ginder toch een 100 eurokes goedkoper den in belgie hoor,daar heb ik wel eens een tripke naar ginder voor over.Kost me max 15 euro aan diesel
Groetjes
15 euro diesel, en dan in aken stoppen, daar iets gaan drinken, een 6 euro, wat rondlopen... de bibi dat 2 schoon t-shirts ziet voor een prijs dat ge dat in belgie niet kunt krijgen.... 40 euro... nog iets gaan eten omdat het toch ver 14u is ... 50 euro (ze hebben daar een goei pizzeria)... hmmm nog wat rondlopen, ijsje kopen 5 euro (2 pers), nog iets drinken weer 6 euro terug naar huis... voor leuven toch weer honger en dorst krijgen, aan het tankstation stopen, nog wat drinken en wat snoep 7 euro... en geld dat ne mens uitgespaard heeft
Neenee da zal recht naar ginder worden en recht terug,en mijn vrouw laat ik ook al thuis dus die kan ook niks opdoen....lol En dan maar met m'n nieuw gerief gaan spelen he
groeten
Vitarake
Canon Eos 300D + Tamron 28-300/3,5-6,3 AF XR Di LD Asph. (IF) Macro +Ridata pro 1Gig + Lowepro Nova 1
Comment