net nieuw in dslr land met bovenvermeld toestel, heb al menig uurtje alle mogelijkheden en instellingen zitten onderzoeken
doch 2 zaakjes dat ik niet in de handleiding terug vind:
zichtbaar in de zoeker
bv toestel in p stand, flits open: shutter half ingedrukt, toestel geeft bieptoon
en op de locatie het AEB bereik begint het AEB balkje precies af te "tellen" ( van alle balkjes gemarkeerd naar gene in een drietal seconden)
wat betekent dit juist?
na deze "tijd" werkt flits ook nog dus max flitsertijd kan het niet zijn?
ook nog: naast focuslampje ( helemaal rechts in zoeker) staat er een cijfer, ik dacht dat de handleiding vermeld ( ergens in't begin met uitleg info weergaven) : maximale opname , maar vind hier verder niets over terug, ideeen?
doch 2 zaakjes dat ik niet in de handleiding terug vind:
zichtbaar in de zoeker
bv toestel in p stand, flits open: shutter half ingedrukt, toestel geeft bieptoon
en op de locatie het AEB bereik begint het AEB balkje precies af te "tellen" ( van alle balkjes gemarkeerd naar gene in een drietal seconden)
wat betekent dit juist?
na deze "tijd" werkt flits ook nog dus max flitsertijd kan het niet zijn?
ook nog: naast focuslampje ( helemaal rechts in zoeker) staat er een cijfer, ik dacht dat de handleiding vermeld ( ergens in't begin met uitleg info weergaven) : maximale opname , maar vind hier verder niets over terug, ideeen?
Comment