Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

canon 450 of ???

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• canon 450 of ???

ik ben een nieuweling in dslr fotografie, nu heb ik bij mediamarkt de canon 450 met lens 18-200 IS gezien voor 899€.Is dit een goede prijs voor dit toestel of is er wat beters op de markt voor foto's te nemen op vakantie, familie,wekelijks gebruik als beginner.ik heb me laten wijsmaken dat de bovenvermelde lens goed is voor alledaagsgebruik zodat je niet hoef te wisselen van lens voor het stof??mijn budget is rond de 1000€ met tas en geheugenkaart.

Re: canon 450 of ???

voor alle daags gebruik is dit perfect
    alledaag = maandag , dinsdag, woensdag, ...

maar zeker niet meer dan dat natuurlijk
    ( anders is het niet meer alledaags ...)

Comment

alledaags is overdreven ik wilde maar zeggen zo nu en dan.

Comment

Ik zou voor een 18-55 en 55-250 combinatie gaan. Bij de 18-200 lever je teveel aan beeldkwaliteit in. En ja, zelfs beginnelingen zien dat.

Comment

een toestel van 900 euro voor alledaags gebruik
          het is natuurlijk een kwestie van prioriteiten in het leven

waarom niet ?

Comment

is er veel verschil in prijs??

Comment

lap
              men discuteert toch niet over prijs al het gaat over foto kwaliteit ?

maak u geen illusies : de 2 x 3 kits zijn beter
              de " alles in 1 is handiger "

kies voor dus voor kwalieit of gemak ...

Comment

Dat is inderdaad een leuk startpakket, waarmee je al leuk uit de voeten kan, maar als ik van jou was -- en dit puur mijn persoonlijke mening -- zou ik ver weg blijven van Mediamarkt, zeker voor zulks materiaal.

Ten eerste is het bij Mediamarkt schering en inslag dat zij teruggeleverde producten als nieuw terug in de winkelrekken zetten.

Ten tweede, alle beweringen van het tegengestelde ten spijt, zijn zij vaak verre van de voordeligste.
                Bij Fotokonijnenberg heb je bijv. body + 18-55mm lens + 55-250mm lens voor 823,61€, dik 70€ goedkoper voor meer dus.
                Sinds je aangeeft dat je voor een budget van 1000€ ook een tas en SD-kaart wil aanschaffen, is een voordeelset misschien wel je ding (scroll naar beneden). Of kijk eens naar de andere mogelijke 'configuraties'.

En nee hoor, ik ben géén werknemer van voornoemde winkel, maar ik vind Mediamarkt over het algemeen wel een hoopje huichelaars.
                Everything in the world slowly fades with time. It is very difficult to remain still, and keep things exactly as they are in just one particular moment.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Trypho Bekijk bericht
                  Dat is inderdaad een leuk startpakket, waarmee je al leuk uit de voeten kan, maar als ik van jou was -- en dit puur mijn persoonlijke mening -- zou ik ver weg blijven van Mediamarkt, zeker voor zulks materiaal.
                  Ten tweede, alle beweringen van het tegengestelde ten spijt, zijn zij vaak verre van de voordeligste.
                  Bij Fotokonijnenberg heb je bijv. body + 18-55mm lens + 55-250mm lens voor 823,61€, dik 70€ goedkoper voor meer dus.

En nee hoor, ik ben géén werknemer van voornoemde winkel, maar ik vind Mediamarkt over het algemeen wel een hoopje huichelaars.

En bij Studio 73, in de buurt van Konijnenberg, staat deze kit aan 819€ , en je krijgt er nog een gratis Slingbag, Statief, SDHC 4gb fotogeheugen en reinigingsset, bij

En ook ben geen werknemer bij één van beiden maar wel een tevreden klant van zowel 't konijn als van studio 73!!
                  Canon 60D, Canon Rebel XT,wat geslepen glas, een driepikkel en een hoop dromen....

Comment

Hi,

Gelijk hebben ze, Mediamarkt kan je best vergeten.
                    Probeer ze misschien wel even uit hoe ze in je hand liggen al die fototoestellen, dat is ook belangrijk.
                    Dan verder eens op internet kijken voor een voordelige shop.
                    Hier heb je er nog eentje artencraft in Gent.
                    Waarom niet deze set Canon EOS 450D + EF-S 17-85mm F:4.0-5.6 IS USM hier heb je kwalitatief een beter lens voor dezelfde prijs dan de set met 2 lenzen daar bij studio73.
                    Kwaliteit moet je betalen...
                    Hier kan je de testen van de lenzen zien (Canon, Nikon,..) :
                    photozone
                    Succes met de aankoop
                    Last edited by willydp; 12 juli 2009, 22:32. Reden: meer info
                    Canon IXUS95IS + wenslijst

Comment

Wij hebben pas nog een hele discussie gehad over bodemprijs voor de Canon 450D. Misschien vind je daar nog meer info dan hier?
                      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.3.1) - iPhone XR (iOS 18.2.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

ik denk dat de nikon d90 met 18/105 lens een betere koop is voor een budget van 1000 euro

iets minder lens bereik

maar wel

zichtbaar betere bouwkwaliteit body en lens
                        betere zoeker, lcd, lens, knoppen, wielen, ..
                        (en film)

Comment

Working...
                        X