Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

problemen met levering D700?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: problemen met levering D700?

Oorspronkelijk geplaatst door Wimpy Bekijk bericht
    Als je het toestel wil vind je het wel ergens ...
    Momenteel blijkbaar op voorraad bij Art&Craft. 2099€

Comment

Bij PCH in de zuidstraat in Brussel alles direct leverbaar aan goede prijzen.

Comment

Als ik kijk op Kieskeurig.nl kijk is hij bij best veel winkels direct leverbaar
        Bijv bij camera-express ,waar hij trouwens ook tehuur is voor 30€ excl BTW
        Dat lijkt me ook wel wat ,kijken of hij voor mij echt een meer waarde heeft ten op zichte van de D300

Comment

Zou nikon dan toch door het leveringsprobleem zijn.

Volgens mij heeft de vraag naar dit toestel icm met de cashback actie er ook wel wat met te maken. Ze zullen hun achterstand ingehaald hebben
          Nikon Df, Nikon 20-35 2.8 AF-D, Nikon 50 1.8 AF-S, Nikon 50 1.2 Ai-s, Nikon Micro 60mm 2.8 AF-S, Nikon 70-200 2.8 AF-S VR, Nikon 85 1.8 AF-D, Nikon 105 2.5 Ai-s, SB600, SB20
          Pentax K1, Pentax 24-70 2.8

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jeanine De Slak Bekijk bericht
            hallo,
            ik heb via een samenaankoopdienst op het werk een Nikon D700 besteld... TWEE maanden geleden... :-(
            Is hier iemand actief op het forum die weet heeft van problemen bij De Beukelaar of wat dan ook? Op het werk kunnen ze me niet meer info geven dan dat "hij gewoon nog niet is geleverd". Ik geloof dat wel maar vind het maar een vreemde situatie... (en ik ben het wachten stiekem ook wel wat beu... )

alvast bedankt

JdS
            Heb de mijne besteld gehad bij Studio73 half mei en twee weken nadien ben ik de camera kunnen gaan halen (in kit met de 24-70).Bij Studio73 zeiden ze me dat de leveringen van Nikon echt wel rampzalig waren wat betreft de D700 (D300 kregen ze beter geleverd).

Twee maanden vind ik wel niet normaal als wachttijd.Dan zou ik toch maar eens ergens anders gaan kijken.

Wat betreft de levering van m'n D700 heb ik dus geen klagen maar van de cashback hoor ik niks (of beter gezegd zie ik niks op m'n rekening).Alles aangetekend opgestuurd op 28 mei en de 6 weken zijn nu om maar nog geen storting gezien.
            Last edited by roadrunner; 16 juli 2009, 12:50.
            Danny's Photosite

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door lucvr Bekijk bericht
              Bij PCH in de zuidstraat in Brussel alles direct leverbaar aan goede prijzen.
              goede prijzen is toch nie altijd waar hoor... voor de 70-200 was het daar 2140 euro vorige maand...
              some toys 4 big boys
              http://www.gerthuygaerts.com - my facebook - my twitter

Comment

misschien even terugkomen op dit topic door te stellen dat-ie (ein-de-lijk) geleverd is.
                Het spelen kan beginnen. Hoera!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jeanine De Slak Bekijk bericht
                  misschien even terugkomen op dit topic door te stellen dat-ie (ein-de-lijk) geleverd is.
                  Het spelen kan beginnen. Hoera!!
                  Goed nieuws voor je

Veel plezier met je D700
                  Nikon Df, Nikon 20-35 2.8 AF-D, Nikon 50 1.8 AF-S, Nikon 50 1.2 Ai-s, Nikon Micro 60mm 2.8 AF-S, Nikon 70-200 2.8 AF-S VR, Nikon 85 1.8 AF-D, Nikon 105 2.5 Ai-s, SB600, SB20
                  Pentax K1, Pentax 24-70 2.8

Comment

't is echt een knap toestel
                    have fun !
                    Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
                    Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door frank207be Bekijk bericht
                      Nikon heeft zijn productie met oog op de crisis (net iets teveel) teruggeschroefd, en al snel bleek dat de vraag naar camera's toch hoog bleef, vandaar het probleem met langere levertijden Ik hoop wel dat de D700 nog in productie blijft na oktober, en niet geschrapt wordt voor een mogelijke D700X...

Blijkbaar geen crisis in fotoland ,

Groetjes,
                      Pol.
                      Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Ik heb verleden week gebeld naar Studio 73 en een uur naderhand was het de mijne.
                        Zaterdag ook nog gebeld om een 70-300 VR en idem als hier boven.
                        D700 met MB-D10, Nikon 85mm 1.8 G, Nikon 70-300 VR

Comment

Working...
                        X