Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

problemen met levering D700?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• problemen met levering D700?

hallo,
    ik heb via een samenaankoopdienst op het werk een Nikon D700 besteld... TWEE maanden geleden... :-(
    Is hier iemand actief op het forum die weet heeft van problemen bij De Beukelaar of wat dan ook? Op het werk kunnen ze me niet meer info geven dan dat "hij gewoon nog niet is geleverd". Ik geloof dat wel maar vind het maar een vreemde situatie... (en ik ben het wachten stiekem ook wel wat beu... )

alvast bedankt

JdS

Re: problemen met levering D700?

Omdat camera's snel verouderen (niet dat ze slecht worden, maar er komt snel een nieuwere variant op de markt) hebben ze altijd maar een minieme stock. Dus de leverancier zal eerst het volledige order willen samenstellen.

Maar 2 maanden is wel al lang.
    Tot sluitertijd, Dirk

Comment

De mijne is op 26/06 besteld, en wordt morgen of dinsdag via koerier geleverd.

Ook een D700. Heb zelf een 2 tal weken moeten wachten. En ja het is de belgische versie

Dat het maar vlug morgen is
      Nikon Df, Nikon 20-35 2.8 AF-D, Nikon 50 1.8 AF-S, Nikon 50 1.2 Ai-s, Nikon Micro 60mm 2.8 AF-S, Nikon 70-200 2.8 AF-S VR, Nikon 85 1.8 AF-D, Nikon 105 2.5 Ai-s, SB600, SB20
      Pentax K1, Pentax 24-70 2.8

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jeanine De Slak Bekijk bericht
        hallo,
        ik heb via een samenaankoopdienst op het werk een Nikon D700 besteld... TWEE maanden geleden... :-(
        Is hier iemand actief op het forum die weet heeft van problemen bij De Beukelaar of wat dan ook? Op het werk kunnen ze me niet meer info geven dan dat "hij gewoon nog niet is geleverd". Ik geloof dat wel maar vind het maar een vreemde situatie... (en ik ben het wachten stiekem ook wel wat beu... )

alvast bedankt

JdS
        oei als je op De Beukelaar aan't wachten bent kan het nog heel lang duren mijn gedacht, die verdelen al een jaar of 3 geen Nikon meer Ik hoop voor jou dat hij er snel zal zijn.
        Eric Van Aerschot BD0730BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door EVA Bekijk bericht
          oei als je op De Beukelaar aan't wachten bent kan het nog heel lang duren mijn gedacht, die verdelen al een jaar of 3 geen Nikon meer Ik hoop voor jou dat hij er snel zal zijn.
          Het zal nen pentax worden als het via debeukelaar moet passeren
          Nikon Df, Nikon 20-35 2.8 AF-D, Nikon 50 1.8 AF-S, Nikon 50 1.2 Ai-s, Nikon Micro 60mm 2.8 AF-S, Nikon 70-200 2.8 AF-S VR, Nikon 85 1.8 AF-D, Nikon 105 2.5 Ai-s, SB600, SB20

Comment

Nikon heeft zijn productie met oog op de crisis (net iets teveel) teruggeschroefd, en al snel bleek dat de vraag naar camera's toch hoog bleef, vandaar het probleem met langere levertijden Ik hoop wel dat de D700 nog in productie blijft na oktober, en niet geschrapt wordt voor een mogelijke D700X...

Comment

ja ik noemde maar De Beukelaar omdat ik die nog ken van "vroeger" (niet ZO heel lang geleden, dacht ik, maar toch al drie jaar dan) sorry voor de verwarring

@PVA waar heb jij de jouwe besteld, dan?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jeanine De Slak Bekijk bericht
                ja ik noemde maar De Beukelaar omdat ik die nog ken van "vroeger" (niet ZO heel lang geleden, dacht ik, maar toch al drie jaar dan) sorry voor de verwarring

@PVA waar heb jij de jouwe besteld, dan?
                Foto konijnenberg

Comment

Bij Konijn staat-ie ook al een héle tijd aangeduid als "in bestelling"...
                  kvind het echt lastig... :-(

Groetjes

Comment

......
                    Last edited by hombre complicado; 22 januari 2011, 04:07.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hombre complicado Bekijk bericht
                      Euhm...Ik heb verleden jaar 5 maand zitten wachten op mijn D3..2 maand is niks bij nikon - maar zij heeft hem natuurlijk ook nog niet - maar hoop wel dat hij vlug arriveerd
                      bedankt voor het medeleven
                      ik vind ook dat ik al héél lang aan't wachten ben

Comment

ik heb de mijne vorig jaar in september besteld: 's morgens gebeld naar konijn, 's middags had ik 'm (én een pas binnengekomen 14-24).

deze boodschap is bedoeld om 1. jullie van nijd groen te laten worden (zo dus ) en 2. om te onderschrijven wat frank207 al zegde: nikon heeft zwaar onderschat hoe vlot de D700 zou blijven verkopen. Ze hebben vooral onderschat hoé goed dat bakske eigenlijk wel is, en hoe zalig (nikon)fotografen het vinden om zonder probleem op ISO6400 nog steeds perfekte foto's te kunnen maken.
                        erik, Nikon materiaal

'aforismen zijn aan mij niet besteed' (ikzelf)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hombre complicado Bekijk bericht
                          Euhm...Ik heb verleden jaar 5 maand zitten wachten op mijn D3..2 maand is niks bij nikon - maar zij heeft hem natuurlijk ook nog niet - maar hoop wel dat hij vlug arriveerd
                          Tiens, ik heb de mijne vorig jaar bij Art & Craft gewoon gaan halen na een telefoontje of ze ene binnen hadden.
                          Hubert

Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.

Comment

De D700 is momenteel op voorraad bij konijnenberg in de winkel te turnhout. Maar voor hoelang?

Comment

Als je het toestel wil vind je het wel ergens ...

Comment

Working...
                              X