Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

zoeker info in 5DM2

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• zoeker info in 5DM2

iemand enig idee hoe ik de zoekerinformatie kan aanzetten in de zoeker van een 5dm2

greets
    je hebt teveel scherptediepte als je het graag weinig wil, en te weinig als je er graag veel van had gehad
    www.korandoke.be

Re: zoeker info in 5DM2

Oorspronkelijk geplaatst door korandoke Bekijk bericht
    iemand enig idee hoe ik de zoekerinformatie kan aanzetten in de zoeker van een 5dm2

greets
    Hoe bedoel je ? Kan deze dan uitgezet worden ? Ik dacht van niet maar ik heb daar nog niet achter gezocht.
    Leiqa Q3 43, Canon R5 , Canon RF VCM 35 1.4, Canon RF 85 1.2 L, Canon RF 100-500 L

Comment

Als je bedoelt de zoekerinformatie op het lcd scherm
      dat kan je aan of uit zetten door enkele keren op de
      'info' knop te drukken.

Comment

de informatie op het lcd scherm kan ik zien, in de zoeker zie ik niets.
        ik bedoel dan als ik de ontspanknop half indruk
        het enige dat ik zie is het oplichten van 1 van de sterpstelpunten in dit geval het middenste, maar info over diafragmag,sluitertijd, iso en dergelijke meer zie ik dus niet onderaan in de beeldzoeker

greets
        je hebt teveel scherptediepte als je het graag weinig wil, en te weinig als je er graag veel van had gehad
        www.korandoke.be

Comment

Ik vind in de handleiding niets over de info in de zoeker aan of uit te zetten, dus zou je denk ik altijd deze info moeten zien als je de ontspanknop indrukt, misschien scheelt er iets ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wimpy Bekijk bericht
            Ik vind in de handleiding niets over de info in de zoeker aan of uit te zetten, dus zou je denk ik altijd deze info moeten zien als je de ontspanknop indrukt, misschien scheelt er iets ?
            vrees er ook voor dat er iets scheelt

greets
            www.korandoke.be

Comment

Working...
            X