Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eindelijk heb ik hem

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Eindelijk heb ik hem

Sinds vorige week ben ik trotse eigenaar van een panasonic Fz28 na wikken en wegen tussen een bridge of een dslr! Is het gewicht, de mogelijkheiden en de functies voornamelijk foto's voor op vakantie! Heb er een tasje, extra batterij (want de originele gaat naar mijn mening niet zo lang mee! Zeker niet in het begin als je wat wilt prullen met de instellingen...), en heb 2 SD kaartjes van 8GB SDHC gekocht. Het is een grijze body geworden, zwarte was niet meer en overal waren de toestellen in de buurt uitverkocht!

Een DIKKE aanrader en toestel staat niet voor niets in top20 letsgodigital!

Groetjes

Nog eigenaars van een pana fz28?

Re: Eindelijk heb ik hem

In ieder geval veel plezier met uw toestel.
    D700 met MB-D10, Nikon 85mm 1.8 G, Nikon 70-300 VR

Comment

Ik heb de voorganger gehad de FZ18 en dat was al een hele goede Bridge dus deze zal het zeker nog beter doen....succes met je aankoop!

greetz Templar
      D7200 + Sigma 17-50mm 2.8f OS +Nikon 70-200mm 2.8f VRII + Nikon 35mm 1.8F Prime + Nikon flits SB600.
      Compact Canon ixus 870 + Canon G7X Mark II + Sony RX100MIII en Panasonic FZ1000.

Comment

Ik heb de FZ18 en ben uiterst tevreden over de camera.
        nog veel plezier met de FZ 28 !
        grt
        Met Vele Groeten-Cuvoll-
        Lumix FZ18/lumix FZ8/Lumix TZ8/Lumix lens adapter/lumix closeup lens
        BD 1000BE

Comment

Wij hebben ook de FZ18, de voorloper van de FZ28 dus. Uitstekend cameraatje!
          BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.5) - iPhone XR (iOS 18.5) + M2 iPad Air WiFi (iPadOS 18.5)

Comment

Working...
          X