Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ervaringsdeskundigen 50D & D90?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Ervaringsdeskundigen 50D & D90?

Persoonlijk ben ik vrij tevreden over mijn 20D. Maar onlangs heb ik een Nikon 60D kunnen uittesten en dat heeft mij doen beslissen naar Nikon over te stappen. In het bijzonder de accuratere autofocus (veel minder foto's met scherpte op de verkeerde plaats; het haar i.p.v. de ogen, achtergrond i.p.v. onderwerp, enz.). Ook ligt de Nikon mij persoonlijk beter in de hand. De 20D is natuurlijk een oud beestje en inmiddels zal Canon veel verbeterd zijn (net als Nikon trouwens die toen ik de 20D kocht serieus achterliep op Canon). Wel lees ik op allerhande fora toch regelmatig over problemen met de autofocus van Canon, maar ik heb mij vooral geconcentreerd op de 5D2 dus misschien geeft dit wel een vertekend beeld.
    Ik ben het eens met de reacties over de lenzen. Hou er wel rekening mee dat je lenzen de body zullen overleven. Hou er bij de keuze van lenzen ook rekening mee dat je misschien ooit wil overgaan naar een FF camera, bijvoorbeeld omwille van de betere fotokwaliteit bij avond en nachtfotografie.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door koen1950 Bekijk bericht
      dat wil dan ook zeggen dat ze er allemmaal vanaf willen en waarom
      Om dat extra kracht bij te zetten zijn er de laatste dagen plots veel Nikon lenzen in 'aangeboden'. WMBW zeiden wij in het college.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Zappa Bekijk bericht
        Een kitlens kwijt willen om een L te kopen geen goeie reden meer ?
        dat

Het is heel normaal dat je groeit of evolueert in je hobby, en dan is het toch fantastisch dat je materiaal van mekaar kan overnemen
        Eerder positief dus voor de Canonians (en alle andersgestemde BD-ers )

Een tevreden 50D gebruiker

Comment

Working...
        X