Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon 5D Mk II - trage levering

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Canon 5D Mk II - trage levering

    Oorspronkelijk geplaatst door Qube Bekijk bericht
    Ook een telefoontje gepleegd naar Canon om te zeggen dat het allemaal maar op niks trekt
    En wat was de reactie van Mr. Canon?
    Denief.be… Showcase l Gallery's l Blog

    Comment


    • #32
      Re: Canon 5D Mk II - trage levering

      Oorspronkelijk geplaatst door Denief Bekijk bericht
      En wat was de reactie van Mr. Canon?
      koop u dan een D700
      5DmkIII en wat glas

      Comment


      • #33
        Re: Canon 5D Mk II - trage levering

        Dat Canon Belgie er te weinig krijgt zal zeker kloppen (klein landje he) maar dit is toch een probleem van de winkel ook he. Als je er vandaag 1 wilt kan je hem waarschijnlijk onmiddelijk gaan halen. Toen ik besloot hem te kopen sprak men ook over reeds weken, maanden wachten. Ik heb rondgekeken en ben hem gaan halen. Was het de goedkoopste winkel nee maar ik wou die camera en die 100€ verschil die betaal ik met plezier om er geen maanden op te moeten wachten!

        Maar ja de winkels die er te weinig durfden bestellen prijzen hem nu heel fel naar beneden omdat de andere winkels niet teveel met hun klanten zouden gaan lopen. Hun volste recht natuurlijk. Maar je moet zelf eens nadenken hoeveel dat wachten voor jou waard is. Heb je geen camera kan ik mij niet inbeelden dat het dit waard is.

        Comment


        • #34
          Re: Canon 5D Mk II - trage levering

          Ik heb 'em voornamelijk in Art en Craft besteld omdat ik al mijn fotomateriaal er koop. Het is niet echt zo dat ze zo heel veel goedkoper zijn dan een andere winkel.
          canon eos 5D mark II + canon eos 400D + canon 50mm f1.8 + canon 70-200mm f2.8 IS USM + sigma 24-70mm f2.8 + sigma 50-150mm f2.8 + canon 430EX

          Comment


          • #35
            Re: Canon 5D Mk II - trage levering

            Oorspronkelijk geplaatst door Kevlar Bekijk bericht
            Dat Canon Belgie er te weinig krijgt zal zeker kloppen (klein landje he) maar dit is toch een probleem van de winkel ook he. Als je er vandaag 1 wilt kan je hem waarschijnlijk onmiddelijk gaan halen. Toen ik besloot hem te kopen sprak men ook over reeds weken, maanden wachten. Ik heb rondgekeken en ben hem gaan halen. Was het de goedkoopste winkel nee maar ik wou die camera en die 100€ verschil die betaal ik met plezier om er geen maanden op te moeten wachten!

            Maar ja de winkels die er te weinig durfden bestellen prijzen hem nu heel fel naar beneden omdat de andere winkels niet teveel met hun klanten zouden gaan lopen. Hun volste recht natuurlijk. Maar je moet zelf eens nadenken hoeveel dat wachten voor jou waard is. Heb je geen camera kan ik mij niet inbeelden dat het dit waard is.
            Wie zegt dat de winkels er te weinig durven bestellen?
            Die winkels voelen de vraag ernaar ook wel op voorhand, Canon moet gewoon leveren wat ze dus heel duidelijk niet doen.

            Comment


            • #36
              Re: Canon 5D Mk II - trage levering

              Vorig jaar werd hier en daar reeds voorspeld dat wie de camera niet vlug bestelde wel eens lang zou kunnen wachten in 2009.

              Ik heb 'm mogen ontvangen op 10 december 2008

              Velen hebben gewacht tot de eerste reacties van gebruikers op het net kwamen, uit vrees voor eventuele bugs, 1dIII-vergelijkbare mankementen, etc....

              De meesten hadden al zeker geen vertrouwen meer dat Canon met een oplossing zou komen toen het zwarte-pixel-nabij-hooglichten probleem opdook.
              Het veilige gevoel nu dat de camera wel degelijk oké is, betekent voor late beslissers uiteraard lange wachttijden want de vraag is enorm...

              En nu is de 1dIV reeds op komst...

              Comment


              • #37
                Re: Canon 5D Mk II - trage levering

                Mijn toestel (kit + 24-105) maandag besteld bij redcoon.be aan € 2934 , stond 'direct leverbaar'...

                -> vandaag geleverd, batterij aan't opladen

                (toestel is met NL handleiding, europees model !)

                Tot zover de trage levering
                Last edited by Wimpy; 8 juli 2009, 13:25.

                Comment


                • #38
                  Re: Canon 5D Mk II - trage levering

                  Ik heb gehoord dat de kit vaak geen probleem is, maar dat de body apart voor problemen zorgt bij de levering.
                  canon eos 5D mark II + canon eos 400D + canon 50mm f1.8 + canon 70-200mm f2.8 IS USM + sigma 24-70mm f2.8 + sigma 50-150mm f2.8 + canon 430EX

                  Comment


                  • #39
                    Re: Canon 5D Mk II - trage levering

                    Oorspronkelijk geplaatst door gothtim Bekijk bericht
                    Ik heb gehoord dat de kit vaak geen probleem is, maar dat de body apart voor problemen zorgt bij de levering.
                    Als je die 24-105 niet wil, daar geraak je makkelijk genoeg van af zonder verlies te doen als nieuwe lens.
                    Ik vond het op de 'oude' 5D een prachtige reiscombinatie, en denk dat het bij de mark II niet anders zal zijn ...

                    Comment


                    • #40
                      Re: Canon 5D Mk II - trage levering

                      Oorspronkelijk geplaatst door Wimpy Bekijk bericht
                      Mijn toestel (kit + 24-105) maandag besteld bij redcoon.be aan € 2934 , stond 'direct leverbaar'...

                      -> vandaag geleverd, batterij aan't opladen

                      (toestel is met NL handleiding, europees model !)

                      Tot zover de trage levering
                      Intussen staat hij daar, leveren binnen 4 weken!
                      Denief.be… Showcase l Gallery's l Blog

                      Comment


                      • #41
                        Re: Canon 5D Mk II - trage levering

                        Oorspronkelijk geplaatst door Denief Bekijk bericht
                        Intussen staat hij daar, leveren binnen 4 weken!
                        Ja, ik had via online chat contact met hen, men zei mij van zeer snel te zijn want er waren slechts enkele exemplaren ...
                        Ik ben dan ook zeer snel geweest ... , zeer goede prijs (beste die ik al tegenkwam, en binnen 48 u na bestelling geleverd !)

                        Comment


                        • #42
                          Re: Canon 5D Mk II - trage levering

                          Ondertussen blijken de telefoonlijnen van Art & Craft gestoord.
                          pixelpusher

                          Comment


                          • #43
                            Re: Canon 5D Mk II - trage levering

                            blijven proberen
                            canon eos 5D mark II + canon eos 400D + canon 50mm f1.8 + canon 70-200mm f2.8 IS USM + sigma 24-70mm f2.8 + sigma 50-150mm f2.8 + canon 430EX

                            Comment


                            • #44
                              Re: Canon 5D Mk II - trage levering

                              Ik ben er één tegengekomen op fotobeurs.com;

                              http://www.fotobeurs.com/zoekertjes/...2.1346&m=Canon

                              Kan best zijn dat hij reeds verkocht is natuurlijk..

                              Comment


                              • #45
                                Re: Canon 5D Mk II - trage levering

                                ik heb de mijne bij art en craft gekocht met de aangeboden lens in december 2008 en superblij dat ik het gedaan heb....zeer goede lens voor "alledaags" gebruik
                                goede deal gekregen ook, hem eigenlijk nog meer gekocht voor de "video" functie waar ik meer dan over te spreken ben, heb nog een paar problemen, maar die worden zo langzamerhand ook opgelost
                                dus als je een aanbieding krijgt met de lens, niet twijfelen doen, zeer goede lens
                                groetjes aline
                                groetjes aline

                                Comment

                                Working...
                                X