Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat een ramp, wat een ramp; de nieuwe SONY's

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #46
    Re: Wat een ramp, wat een ramp; de nieuwe SONY's

    Oorspronkelijk geplaatst door Sjinouck Bekijk bericht
    ben dus echt niet anti-sony geworden, maar de 'ouwe' serie vind ik nog steeds een beter alternatief . want je krijgt meer voor minder.. (een omgekeerde wereld dus)

    voor wie zijn eerste sony wil kopen, kan ik dus alleen maar zeggen, koop eentje van vorig jaar, zolang het nog kan, het scheelt je 300 euro of zo, en je hebt meer dan wat je nu krijgt..of anders meteen een 'ouwe' a700..voordat de 'nieuwe' uitkomt..
    (Ben je schrijver of zo ? - grapje hoor )
    Ik heb niet alles gelezen (slaap nodig :-) ), maar ik ben het alvast eens met je conclusie.
    Het is ook dikwijls zo dat een "eindereeks"-product héél veel waar biedt voor je geld.
    (Ik zou er enkel bij voegen: "koop er een nieuwe kitlens bij ipv de oude" )

    Maar als je anderhalf jaar verder kijkt, zal je zien dat de nieuwe Sony-instappers tegen dan net zo goedkoop zullen zijn als de a200 en co dat nu zijn. Met de prijszetting is niets mis hoor. Velen kopen nu eenmaal altijd graag het nieuwste, dus daar betaal je dan voor hé . Dat jij persoonlijk dat niet wil, dat zal Sony worst wezen. Ze verwachten echt niet dat bv. huidige a350-gebruikers naar een a380 zullen willen.
    "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

    Comment


    • #47
      Re: Wat een ramp, wat een ramp; de nieuwe SONY's

      tja, ze maken nu al elektronisch papier voor ebooks, hoe lang nog voor ze op dezelfde wijze een cmos maken die je in je analoge camera kunt stoppen zodat je daar digitaal mee kunt fotograferen ?
      Sony DSLR A700 |Sigma 12-24mm |Sigma 105mm |Sigma 70-210|Sigma 150-500mm | Lowpro Computrekker |HVL-F58M MIJN TIJDELIJKE PORTFOLIO
      Focus

      Comment


      • #48
        Re: Wat een ramp, wat een ramp; de nieuwe SONY's

        Oorspronkelijk geplaatst door CH Photography Bekijk bericht
        Sony?? Euh die maken TV"s right?
        Vroeg of laat gaan die eruit net zoals Pentax...
        Niks vernieuwends.

        Hans
        Sony? die maken toch SONY GPS taggers om aan uw rugzak te hangen voor gebruik met Canon, Nikon, ... camera's...? ;-))
        Imagination is more important than knowledge...
        http://www.kiekje.be

        Comment


        • #49
          Re: Wat een ramp, wat een ramp; de nieuwe SONY's

          ja pas op he, sebiet komt Apple nog met een ultrahippe, strak gedesignde dslr waarmee je meteen je foto's kunt doorsturen naar je vrienden...
          Sony SLT α57 / Sony 16-50 2.8 / Minolta 50 1.4 / Sony 85 2.8 / ...

          Comment


          • #50
            Re: Wat een ramp, wat een ramp; de nieuwe SONY's

            Oorspronkelijk geplaatst door K-2 Bekijk bericht
            (Ben je schrijver of zo ? - grapje hoor )
            Ik heb niet alles gelezen (slaap nodig :-) ), maar ik ben het alvast eens met je conclusie.
            Het is ook dikwijls zo dat een "eindereeks"-product héél veel waar biedt voor je geld.
            (Ik zou er enkel bij voegen: "koop er een nieuwe kitlens bij ipv de oude" )

            Maar als je anderhalf jaar verder kijkt, zal je zien dat de nieuwe Sony-instappers tegen dan net zo goedkoop zullen zijn als de a200 en co dat nu zijn. Met de prijszetting is niets mis hoor. Velen kopen nu eenmaal altijd graag het nieuwste, dus daar betaal je dan voor hé . Dat jij persoonlijk dat niet wil, dat zal Sony worst wezen. Ze verwachten echt niet dat bv. huidige a350-gebruikers naar een a380 zullen willen.
            hoi!! ik ben geen schrijver, hihihihi!!

            ik ben trouwens meer op zoek naar een goeie 24-70 F/2.8 voor het wat zwaardere werk..

            Comment


            • #51
              Re: Wat een ramp, wat een ramp; de nieuwe SONY's

              Oorspronkelijk geplaatst door Sjinouck Bekijk bericht
              ik ben trouwens meer op zoek naar een goeie 24-70 F/2.8 voor het wat zwaardere werk..
              Canon heeft een hele goeie >>> L quality
              Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

              Comment


              • #52
                Re: Wat een ramp, wat een ramp; de nieuwe SONY's

                Sony/Zeiss toch ook?
                about.me/stijnv

                Comment


                • #53
                  Re: Wat een ramp, wat een ramp; de nieuwe SONY's

                  Oorspronkelijk geplaatst door Stijn.V Bekijk bericht
                  Sony/Zeiss toch ook?
                  Just joking, nog niet door Stijn?
                  Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

                  Comment


                  • #54
                    Re: Wat een ramp, wat een ramp; de nieuwe SONY's

                    Oorspronkelijk geplaatst door CH Photography Bekijk bericht
                    Just joking, nog niet door Stijn?
                    hij is goed!!

                    Comment


                    • #55
                      Re: Wat een ramp, wat een ramp; de nieuwe SONY's

                      about.me/stijnv

                      Comment


                      • #56
                        Re: Wat een ramp, wat een ramp; de nieuwe SONY's

                        Niet alleen de nieuwe Sony DSLR's zijn , maar ook de Sony After Sales en Customer Support afdelingen zijn 'zacht uitgedrukt' een ramp.

                        Onlangs heeft Sony 'een aantal' C4's uitgedeeld, bijgevolg nog langere of totaal geen .......

                        Zelfs de officiële Sony Repair Centers ondervinden hiervan serieus hinder

                        Comment


                        • #57
                          Re: Wat een ramp, wat een ramp; de nieuwe SONY's

                          Ik krijg koude rillingen bij de gedachte dat men in de toekomst alleen nog maar zou kunnen kiezen tussen Canon en Nikon.
                          Zover zal het echter niet komen, wat glazen bollen kijkers ook mogen beweren.

                          Comment


                          • #58
                            Re: Wat een ramp, wat een ramp; de nieuwe SONY's

                            Oorspronkelijk geplaatst door Drieberg Bekijk bericht
                            Niet alleen de nieuwe Sony DSLR's zijn , maar ook de Sony After Sales en Customer Support afdelingen zijn 'zacht uitgedrukt' een ramp.

                            Onlangs heeft Sony 'een aantal' C4's uitgedeeld, bijgevolg nog langere of totaal geen .......

                            Zelfs de officiële Sony Repair Centers ondervinden hiervan serieus hinder
                            Ik rij straks langs bij een Sony Repair Center (- oud Minolta-lensje laten herstellen -) en zal je binnen een paar weken weten te zeggen of er daar een verschil was tov het vorige bezoek .

                            (Eerlijk gezegd: ik hecht niet zo'n belang aan rampverhalen, of het nu gaat over vliegtuigen, ziekten of fotoprul maakt niet zoveel uit. Ga eens na wat er de voorbije jaren soms geschreven werd over de service van bv. Etbass... Even aangenomen dat dat allemaal juist is, en als dat de regel in plaats van de uitzondering zou zijn, dan had Canon al niet meer bestaan . Ga er maar van uit dat overal waar mensen werken fouten gemaakt worden. Het komt er enkel op aan daarna een goede oplossing te vinden).
                            Last edited by K-2; 30 juni 2009, 09:18.
                            "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

                            Comment


                            • #59
                              Re: Wat een ramp, wat een ramp; de nieuwe SONY's

                              Oorspronkelijk geplaatst door K-2 Bekijk bericht
                              Ik rij straks langs bij een Sony Repair Center (- oud Minolta-lensje laten herstellen -) en zal je binnen een paar weken weten te zeggen of er daar een verschil was tov het vorige bezoek .
                              M'n camera ligt bij z'n officieel Sony Repair Center

                              Omdat er bij Sony 'kennelijk' mensen zijn buitengevlogen zit het repair center te wachten (inmiddels 7 werkdagen) op een antwoord van Sony.

                              M.a.w. het zijn niet de door Sony aangewezen official repair centers, maar Sony zelf waar het een zooitje blijkt te zijn.

                              Comment


                              • #60
                                Re: Wat een ramp, wat een ramp; de nieuwe SONY's

                                leuke discussie

                                zijn het nu goede toestellen of niet? Gaat sony ze afstoten of niet?

                                Er blijft één vraag over: zijn ze goed of niet? Het antwoord kan zijn ja of neen.
                                De definitie van goed is: komen er mooie foto's uit, valt hij snel uit mekaar, is hij goed te bedienen. Doet hij dus wat hij moet doen...namelijk een aantal jaar goede foto's maken. HD filmen met een DSLR , ik heb het geprobeerd...en ik vind er niets aan...om te filmen vind ik een fototoestel persoonlijk niet in de hand liggen, een cam wel

                                iemand zegt: je kan ze niet hanteren, jawel dat lees je her en der...de grip dit en de grip dat. Ik heb hier een boek met het werk van Herman Selleslaghs...op de cover heeft hij een oude nikon vast...geen grip aan dat ding, maar de resultaten van zijn werk spreken nu nog altijd boekdelen :-)

                                Comment

                                Working...
                                X