Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

30d, klopt deze advertentie?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• 30d, klopt deze advertentie?

Ik ben op zoek naar een 30d,
    Klopt deze advertentie? Het zijn wel heel veel mooie spullen voor niet al te veel geld dacht ik zo.

Canon eos 30d & 40d;Canon ef 300mm f4 L IS USM
    Thijs Broekkamp| Website: www.wildnature.nl
    Weblog: http://www.thijsbroekkamp.blogspot.nl/

Re: 30d, klopt deze advertentie?

Ja, Ninove ligt in West-Vlaanderen, en de 17-24 is de meest gezochte lens van Canon waarvan er maar één, gemaakt werd. Die alleen is 4500 € waard, dus ik zou dat gauw kopen.
    NATUURLIJK IS DAT EEN VALSE ADVERTENTIE !

deze batterijen laatste FOREVER LOL

Comment

Zou dit eens bij verloren of gestolen matriaal zetten
      Kijken of er een vergelijk is met wat er zoal gejat is

Maar betrouwen nooit ofter nimmer vooral omdat er een canon 24-70 bij is en die kost 2de hands al meer dan dat at die voor alles vraagt.

Pure oplichterij, is mijn gedacht
      En die batterijen laatste FOREVER is al helemaal een grote TIP dat hier iets niet pluis is.

Heb gerageerd op de verkoop zien wat reactie ik hier krijg en ook wat de serienummer van het matriaal is
      Evenals of hij ook nog de orginele cd die erbij geleverd is ook nog heefd

Comment

Oke, to good to be true...
        Bedankt!
        Ben benieuwd wat ie zegt

Comment

Joepie ik kreeg een mail dat ik er om mocht komen

Hoi,
          Bent u geïnteresseerd in het kopen van mijn Canon EOS 30D + 17-24L lens + 430EX Flash Complete Kit! ? De prijs voor mijn Canon 800 € alles inbegrepen. Mijn Canon EOS 30D + 17-24L lens + 430EX Flash Complete Kit! nieuw is, in uitstekende staat en ik ben de eerste eigenaar, alles is OK. Ik ben in Londen / UK, want hier is mijn familie en mijn universiteit.

Ik wil mijn product te verkopen omdat ik geld nodig voor de finish university.Canon EOS 30D is nieuw in doos met 12 maanden van internationaal belang.
          Hier is hoe ik ga over de levering en betaling van het product wordt geleverd via het bedrijf Chronopost en tevens de mogelijkheid tot inzage van het product voor het ontvangen van betaling voor.
          Ik zal uitleggen stap voor stap hoe dit zal werken.
          A. Eerste u om mij uw verzendgegevens (uw naam en adres).
          1. Na ontvangst van uw verzendgegevens, ga je naar een aflevering bedrijf Chronopost locatie en laat het product in uw naam en adres als de ontvanger.
          2. Chronopost controleer het product ook de juridische papieren om te zien dat alles goed met hem.
          B. U krijgt een melding van Chronopost als een bevestiging dat het product in zijn gezag, en ook dat het product is getest.
          1.Chronopost controleren of de overdracht van geld, en als alles in orde is, zal het product aan uw deur.
          2. Nadat u het product en wordt u volledig tevreden over zijn, Chronopost instructies te geven om de betaling informatie voor me, dus ik kan mijn geld.
          C. Als om welke reden dan ook, het zal u niet tevreden met het product, keert u terug naar het product zonder aanklacht Chronopost.
          Ik betaal voor de scheepvaart en het bedrag van de overdracht!
          Beantwoord mij zo spoedig mogelijk met uw volledige naam, adres en ik zal beginnen met de operatie asapDelivery: 2 dagen. Ik kijk uit naar het verzenden detaills zoals deze:
          Naam:
          Achternaam:
          Adres:
          Stad / staat:
          Postcode:
          Land:

Als u geïnteresseerd bent kunt u mij antwoord, zodat we kunnen zorgen voor een goede transactie!
          Zal zijn dat ik niet goed lezen kan maar ikke niet gek benne

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Johnny K Bekijk bericht
            Joepie ik kreeg een mail dat ik er om mocht komen

Zal zijn dat ik niet goed lezen kan maar ikke niet gek benne
            Laat U daar zeker maar nie door vangen want da ken ik... Vuile oplichters..
            Mvg, Pascal,Schoonspikke
            Als je schiet..schiet dan raak!
            500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
              Laat U daar zeker maar nie door vangen want da ken ik... Vuile oplichters..
              Weet het, was als grap bedoeld en mijn laatste zin met lekker veel spelling fouten laten zien hoe ik erover denk
              Maar toch zullen er hier op ingaan en hun duur verdiende centen verspelen
              Heb al een klacht bij marktplaza ingediend eens kijken hoe lang het er nog staat

Comment

heb klacht doorgestuurd via hun site. zal wel snel verdwijnen...

oeps, Johnny was me voor
                With Canon, I can (or at least try)
                Photastic.be ~ Passion for the picture
                Nieuwe site

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Johnny K Bekijk bericht
                  Weet het, was als grap bedoeld en mijn laatste zin met lekker veel spelling fouten laten zien hoe ik erover denk
                  Maar toch zullen er hier op ingaan en hun duur verdiende centen verspelen
                  Heb al een klacht bij marktplaza ingediend eens kijken hoe lang het er nog staat

Amen..
                  Mvg, Pascal,Schoonspikke
                  Als je schiet..schiet dan raak!
                  500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Naam, Marctin de Laat. Woonplaats, Utrecht. Provincie, Utrecht
                    Flickr één
                    Flickr two

Comment

'Wat een prachtig nederlands taalgebruik heeft hij zeg

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wildlifephoto Bekijk bericht
                        'Wat een prachtig nederlands taalgebruik heeft hij zeg
                        het is u om te zeggen dat u deze niet meer kan bereiken omdat u zo vriendelijk was deze van u te laten melden als een aan u charletan

PS gezien zijn 24-70 ineens veranderd is in een 17-24 lens wist niet dat die er ook al was.
                        woehahahahahahaha met zijn U kes, in ieder geval is het van Marktplaza gesmeten na doorsturen van een klacht van een van ons
                        Plus ik heb de mail ook meteen laten lezen door marktplaza (via contact) zodat ze zelf een besluit konden nemen.
                        En blijkt een goed te zijn want de vogel is gevlogen

Maar toch raar he dat hij in Londen zit en in Ninove woont in West Vlaanderen
                        En nu komt bigfoot46 boven water met de melding dat hij in Utrecht woont
                        Die zal vast al veel verdiend hebben en hier en daar een huis staan hebben
                        Maar een ding is zeker ik typ ook veel fouten maar zoiets dat is een beetje overdreven he.

Comment

Working...
                        X