Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Waar Fuji s5 pro te koop?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Waar Fuji s5 pro te koop?

Oorspronkelijk geplaatst door Lieven0303 Bekijk bericht
    idd, maar met grip en accu's,
    hij zal wel weten dat ze zeldzaam worden zeker...
    Body (bij konijn)+ extra accu + grip (de niet originele phottix variant) kwam mij nieuw maar ietsje duurder (enkele tientallen €) uit in april...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lieven0303 Bekijk bericht
      hij zal wel weten dat ze zeldzaam worden zeker...
      Oh ja, moet je net aan rwijfelen, ik zie de 2de hands prijs nog redelijk wat stijgen ook de komende maanden, zeker wanneer de vraag blijft stijgen ( want blijkbaar wil iedereen nu die Fuji S5 Pro ).
      There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
      A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
      Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Ik spotte deze thread pas op.. Zijn er nog mensen die op zoek zijn naar deze Fuji S5 Pro? Ik overweeg namelijk om mijn te verkopen indien een goed bod. Ik heb ze zelf voor 659,91€ bij konijn gekocht op 21 januari 2009, daarnaast heb ik toen ook een extra originele batterij gekocht van Fuji zelf voor 48,30€ (alles heeft dus nog iets langer dan anderhalf jaar garantie..). Reden van verkoop: ik gebruik dit nu eerder als een backup toestel, ik vind dat ik beter overweg kan met mijn ander toestel dan dit eerlijk gezegd. De workflow (en feeling) zit er niet echt in bij mij. Indien geïnteresseerd wil ik hem misschien wel wegdoen..
        EDIT: wegens grote vraag (ook van NON-BD mensen) heb ik dan maar een advertentie aangemaakt op kapaza voor de geïnteresseerden..
        U laat maar iets weten.

Groetjes
        Last edited by Anil; 2 juli 2009, 14:20.
        Website/portfolio/blog: http://ab-p.be

Comment

ik lees nu dit.weet er nog ene te koop staan bij rooymans in budel voor 700euro geloof ik.maar is wel laatste.heb de vorige gekocht en zeer tevreden over. grtz.

Comment

Heh, als er geen S6 komt zou de S5 wel eens één van de weinige DSLR camera's kunnen zijn die een (hele?) tijd duurder zal zijn tweedehands dan nieuw op het einde. In goeie lichtomstandigheden zijn de resultaten van mijn S5 beter dan van mijn D700 :-)
            Ookal vrees ik ook dat er een S6 komt, ik hoop er toch een beetje op, de D700 is een veel aangenamere camera om mee te werken dan de S5, dus een beetje S5 electronica in een D(3/7)00 body zou mij wel plezieren :-)

Comment

Waarom is die S5 zo gegeerd?
              "I've said it before and I'll say it again. Life moves pretty fast. If you dont stop to look around once in a while, you could miss it."

Comment

.......
                Last edited by hombre complicado; 22 januari 2011, 04:07.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Reservoir_Dog Bekijk bericht
                  Waarom is die S5 zo gegeerd?
                  Omdat de fuji gewoon super is.
                  Zelfs mijn 2 oude S3 toestellen presteren beter dan mijn nikon D3.

Fuji is traag maar super.

De kleurdiepte, de huidtinten bij modellen, de kleuren bij landschappen, de dr, fotografeer eens een koppel trouwers ( zwart kostuum en een witte trouwjurk in de zon ) met een nikon of een canon en vergelijk dat eens met een foto uit een fuji.

Ik werkte jaren met mijn fuji's.
                  Toen ik pas mijn nikon D3 had en mijn eerste trouw deed met die nikon was ik 14 dagen depri als ik die foto's bekeek.
                  Nu gebruik ik die nikon D3 als back-up en in de kerk of in het stadhuis als ik op hoge iso moet werken.
                  Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

Comment

Die 14 bit nef bestanden hebben toch ook een serieuze DR....
                    En die kleuren, kan je die niet "tweaken" zodat je dan hetzelfde krijgt?
                    Vind huidtinten bij nikon toch ook goed, beter dan canon.

Mvg
                    "I've said it before and I'll say it again. Life moves pretty fast. If you dont stop to look around once in a while, you could miss it."

Comment

Indien 2dehands ook ok is... er staat er eentje in het koop en verkoopforum...

Nikon + glasbak
                      Failure is always an option...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DucBlade Bekijk bericht
                        Indien 2dehands ook ok is... er staat er eentje in het koop en verkoopforum...

http://forum.belgiumdigital.com/f11/...ro-269977.html
                        Is zonet verkocht en afgehaald
                        Nikon Df, Nikon 20-35 2.8 AF-D, Nikon 50 1.8 AF-S, Nikon 50 1.2 Ai-s, Nikon Micro 60mm 2.8 AF-S, Nikon 70-200 2.8 AF-S VR, Nikon 85 1.8 AF-D, Nikon 105 2.5 Ai-s, SB600, SB20
                        Pentax K1, Pentax 24-70 2.8

Comment

http://www.grobet.be/fuji-finepix-s5-pro-p-14170.html ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door lieven lens Bekijk bericht
                            Omdat de fuji gewoon super is.
                            Zelfs mijn 2 oude S3 toestellen presteren beter dan mijn nikon D3.

Fuji is traag maar super.

De kleurdiepte, de huidtinten bij modellen, de kleuren bij landschappen, de dr, fotografeer eens een koppel trouwers ( zwart kostuum en een witte trouwjurk in de zon ) met een nikon of een canon en vergelijk dat eens met een foto uit een fuji.

Ik werkte jaren met mijn fuji's.
                            Toen ik pas mijn nikon D3 had en mijn eerste trouw deed met die nikon was ik 14 dagen depri als ik die foto's bekeek.
                            Nu gebruik ik die nikon D3 als back-up en in de kerk of in het stadhuis als ik op hoge iso moet werken.
                            Welke picture controls gebruik je? JPG or NEF? Huidkleuren op de Fuji zijn misschien aangenamer, maar zeker niet de neutraalste. DR op de Fuji is inderdaad groter. DXOmark heeft dit netjes in cijfers gegoten, en de S5PRO haalt daar bijna 14/15, de D3/D700 ongeveer 12/15 en de D3X zelfs 13/15 op de laagste ISO. Al goed dat je niet met Olympus werkt, want die halen maar 10/15. Mits wat oplettendheid moeten zwart-wit vrij makkelijk onder controle te houden zijn bij de Nikons. En een beetje "aangebrand" maar goed gerecupereerd, daar valt geen enkel trouwkoppel over hoor

Comment

Het is niet alleen het dr bij een goed belichte foto die beter is bij fuji.
                              Ook haal je veeeeeeeeeeeel meer detail terug bij een foto die er door zit.
                              Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

Comment

Working...
                              X