Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Waar Fuji s5 pro te koop?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Waar Fuji s5 pro te koop?

Hellow!!!

Ik ben op zoek naar een winkel die nog aan de S5 pro van fuji kan geraken!

Konijn kan hem al ni meer krijgen..

Zijn er mensen die mss andere winkels weten die ze nog hebben? op stock of op bestelling?

Alvast bedankt!

Groetjes

Re: Waar Fuji s5 pro te koop?

zal moeilijk gaan denk ik, is blijkbaar stopgezet
    nikon stuff

Comment

is idd stopgezet.. maar zal toch nog wel op enkele plaatsen te verkrijgen zijn( hoop ik)..

Bij mij in hasselt verkopen ze hem nog maar daar kost ie +-900 euro, terwijl die vorige week nog bij konijn 650 koste..

Groetjes!

Comment

Inderdaad, het wordt heel moeilijk om deze camera nog te vinden . . . zelfs 2de hands wil bijna niemand deze nog kwijt . . . . de zoektocht zal zeer moeilijk worden .... ik denk dat ik veruit het laatste exemplaar bij Konijn heb kunnen kopen.
        There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
        A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
        Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

studio 73 al geprobeerd?
          is er dan nieuws over een S6 of is het gewoon gedaan met DSLR bij fuji
          hoe meer f**k hoe meer vreugd

**=ol

Comment

Hier lijkt er nog eentje beschikbaar? Hij staat tenminste toch nog online?
            There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
            A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.

Comment

Je kan eens proberen in Budel (NL, vlak over de Belgische grens met Hamont):
              Fuji FinePix S100fs

Comment

Ik heb er ook nog eentje, maar ik zou echt niet weten door welke huidige camera ik die zou moeten vervangen, moest ik deze verkopen.

Comment

Bij Top-Foto staat hij nog in de prijslijst, je kunt steeds bellen (Ingo spreekt Nederlands) en vragen of ze hem nog kunnen krijgen.

Comment

Ben er sinds een paar dagen ook naar op zoek, blijkbaar enkele weken te laat..

In de UK werd hij rond de £500 aangeboden maar is overal uitverkocht aan die prijs.
                    (als iemand nog een winkel weet dan hoor ik het graag..)

Enkel rond de 800 a 1000 euro is hij hier en daar nog te vinden. Maar aan die prijs is hij net iets minder interessant natuurlijk :-(
                    Leer over flipperkasten op www.flippers.be - Mijn Flickr fotos

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ik.niet Bekijk bericht
                      Bij Top-Foto staat hij nog in de prijslijst, je kunt steeds bellen (Ingo spreekt Nederlands) en vragen of ze hem nog kunnen krijgen.
                      Bij topfoto niet meer te verkrijgen, camerasuper ook niet, konijn ook niet, zal moeilijk worden...

Comment

hier een 2de hands advertentie:

Photography helps people to see
                        -Berenice Abbott-
                        BD1050BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lieven0303 Bekijk bericht
                          wel duur é! Als je weet dat ik één van de laatste toestellen voor 640€ gekocht heb is dit wel leuk te weten !
                          Nikon D7000 - Nikon 17-55 f2.8 - Nikon 35mm 1.8 - Sigma 50mm 1.4 - Sigma 70-200 f2.8 OS - SB-600 (2x) - SB-900

Comment

Heeft iemand een idee of er eventueel nog een S6 pro zit aan te komen? Ik vrees er eerlijk gezegd een beetje voor, maar misschien heeft iemand toch iets opgevangen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stroedel Bekijk bericht
                              wel duur é! Als je weet dat ik één van de laatste toestellen voor 640€ gekocht heb is dit wel leuk te weten !
                              idd, maar met grip en accu's,
                              hij zal wel weten dat ze zeldzaam worden zeker...
                              Photography helps people to see
                              -Berenice Abbott-
                              BD1050BE

Comment

Working...
                              X