Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

mediamarkt

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: mediamarkt

Oorspronkelijk geplaatst door Sus Bekijk bericht
    Hoe zeggen ze dat bij MM weer "toch niet gek zeker" maar als je sommige van hun prijzen ziet denk ik dat ze bij MM ook alles eens op een rijtje moeten zetten.
    Ik vind als je met zo een slogan uitpakt je dat dan ook maar waar moet maken.
    Nu weet ik ook dat als ergens anders de prijs voordeliger is dat ze hun prijs aan passen maar dat is dan alleen voor u, die weet wat het op een ander kost, de volgende die het niet weet betaald terug de volle pot.
    Dat is het juist , ik wees die verkoper van MM op de website van het Konijn en toonde dat de winkel wel degelijk in belgie was . Hij begon direct over grijze import en dat die prijs onmogelijk was. Als ik die prijs wilde ,dan moest ik maar naar Turnhout rijden .
    Heb ik dus ook gedaan .
    Dig , e520 met 2 kitlenzen en een Metz 48 erbij
    Analoog , om1 , om2 , om10, F3 , een 10tal lenzen erbij
    Middenformaat Kiev +75mm+120mm

Comment

Had de Mediamarkt in belgie de afgelopen dagen de actie niet van 16% korting op fotocamera's
      Ik heb een bericht gelezen van iemand die een goedkope D5II had gekocht in Bergen op Zoom
      Kreeg een prijs van Camera-Express - 16% en dan is hij toch echt goedkoop
      Overigens zou ik niet bij MM kopen (zijn ouwe nazi's)

Comment

Moet hen dan maar es zo z'n prijzen laten vergelijken met Media Markt in Nederland...
        Wat zal ie dan zeggen ? Da ze in Nederland minder kosten hebben dan hier ??
        Daar zijn er wel heel mooie koopjes te doen (goedkoper dan fotokonijn) bij hun acties en kan je ook onderhandelen over de prijs.

Comment

't Is hun policy: binnen een straal van... wordt de prijs aangepast. MM A'pen past hun prijzen gewoon aan aan 't konijn en Studio 73...

Dat je in MM Roeselare of Gent geen prijzen aangepast krijgt op Konijnenberg is niet meer dan logisch...
          http://www.digifotofreak.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frankyboy yang Bekijk bericht
            Ik vond de D40 een zeer goed toestel.

Ben er zeker van dat deze in de hogere ISO-waardes beter scoort dan de D60.
            De 6 Mp sensor t.o.v. de 10Mp.

Ja, bokaalglazen...
            Moet ik toch weerleggen, heb foto's van beide toestellen gezien op mijn eigen scherm. De output van de sensor van D40x/D60/D80 is op alle vlakken beter dan de oude D100-D70-D50-D40 sensor: meer resolutie, minder chroma ruis, sneller, meer DR, etc...

Behalve bestandsgrootte

Geen slecht toestel, de 6MP D40, maar als je vergelijkt met wat er ook nu ook te kopen valt, geen aanrader.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door caleido Bekijk bericht
              Moet ik toch weerleggen, heb foto's van beide toestellen gezien op mijn eigen scherm. De output van de sensor van D40x/D60/D80 is op alle vlakken beter dan de oude D100-D70-D50-D40 sensor: meer resolutie, minder chroma ruis, sneller, meer DR, etc...

Behalve bestandsgrootte

Geen slecht toestel, de 6MP D40, maar als je vergelijkt met wat er ook nu ook te kopen valt, geen aanrader.
              Natuurlijk is een D80 beter dan een D40.
              Ik ben er wel zeker van dat de D40 een beter beeldkwaliteit heeft dan de D70.
              En op ISO-prestaties zeker in vglk met D70.

Dat het bij de MM duur is weet ik maar al te goed. Kijk maar eens wat een 70-300Vr daar kost. SCHANDE!
              Maar dat je er ook koopjes kan doen is ook weer waar. Gewoon ogen open houden.
              Hoeveel handelaars verkopen de D40 nog? Het zijn er nog een hoop!
              Wat vragen zij voor de D40 met bijde lenzen: 500€
              Nikon D800E / D700 / D3200 / OLY PEN en allerhande lenzen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door superduc Bekijk bericht
                Had de Mediamarkt in belgie de afgelopen dagen de actie niet van 16% korting op fotocamera's
                Ik heb een bericht gelezen van iemand die een goedkope D5II had gekocht in Bergen op Zoom
                Kreeg een prijs van Camera-Express - 16% en dan is hij toch echt goedkoop
                Overigens zou ik niet bij MM kopen (zijn ouwe nazi's)
                Neen dat was enkel in Nederland. Dan kon je idd hele mooie koopjes doen. Op tweaekrs stond er onder andere iemand die zo een 50D + 17-55 2.8 voor 1400 euro gekocht had.
                In belgie is het nu een andere actie, crazy photo genaamd. Deze actie stelt niet veel voor.
                50d + 17-55 2.8

Comment

ben dit weekend in de MM geweest en de prijs voor een canon 50d body was 70 euro duurder dan bij konijnenberg. En de service rotslecht na verkoop.

Ook wel even zeggen dat de klantvriendelijkheid in konijnenberg ook niet om naar huis te schrijven was...

Comment

Working...
                  X