Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

mediamarkt

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• mediamarkt

Ondertussen heb ik mijn Nikon D60 besteld via internet.
    Nu kreeg ik een mail van MediaMarkt met de D40 kit met 2 lenzen voor 399. Ik vroeg mij af of jullie weten of het hier gaat om VR lenzen?
    En wat vinden jullie dan van die aanbieding? Toch niet slecht?
    En was er geen D60 aanbieding in die aard?
    (ja ik vind de prijzen van mediamarkt niet via internet..)

Re: mediamarkt

ja, neen, proficiat, dan maar!
    « Je suis venu vous dire que je m'en vais! »

Comment

Het gaat hier om de gewone lenzen.
      Je zou er ook nog een 2Gb-SD bijkrijgen.
      In het reclame blaadje heeft MM een fout gemaakt, daar schrijven ze in dat het over een D40X gaat. Maar als je bij MM komt staat er een bordje dat het een vergissing is.
      Persoonlijk vind ik het een mooie prijs/kwaliteit aanbieding.
      Zeer goed toestel die D40
      Nikon D800E / D700 / D3200 / OLY PEN en allerhande lenzen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Veronique Bekijk bericht

Fuji XT2 - 14mm 2.8 - 23mm 1.4 - 18-55mm - 10-24mm
        www.ginodepreter.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mel7 Bekijk bericht
          Dat was dus de inbreng van Miou'ke.

Suze
          « Je suis venu vous dire que je m'en vais! »

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Veronique Bekijk bericht

??????
            Nikon F100 - Nikkor 28-70mm f/2.8 - oly mju II 35mm 2,8 - Olympus zoom 140

https://www.flickr.com/photos/138780768@N04/albums

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frankyboy yang Bekijk bericht
              Persoonlijk vind ik het een mooie prijs/kwaliteit aanbieding.
              Persoonlijk vraag ik mij af waar dit vandaan komt...? Een verouderde camera met twee bokaalglazen die ik nog niet als presse papiers zou willen gebruiken aan een prijs hoger dan menige instappers...

Sorry voor de azijn reactie, maar ik heb niet goed geslapen...
              http://www.digifotofreak.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MarcFoto Bekijk bericht
                Persoonlijk vraag ik mij af waar dit vandaan komt...? Een verouderde camera met twee bokaalglazen die ik nog niet als presse papiers zou willen gebruiken aan een prijs hoger dan menige instappers...

Sorry voor de azijn reactie, maar ik heb niet goed geslapen...
                Ik vond de D40 een zeer goed toestel.

Ben er zeker van dat deze in de hogere ISO-waardes beter scoort dan de D60.
                De 6 Mp sensor t.o.v. de 10Mp.

Ja, bokaalglazen...

Ik begrijp wel wat je bedoelt maar voor huis, tuin en vakantie foto's vind ik dit geen slechte investering.

MVG,

Comment

Ik vond de D40 een zeer goed toestel.

Ben er zeker van dat deze in de hogere ISO-waardes beter scoort dan de D60.
                  De 6 Mp sensor t.o.v. de 10Mp.

Ja, bokaalglazen...

Ik begrijp wel wat je bedoelt maar voor huis, tuin en vakantie foto's vind ik dit geen slechte investering.

MVG,
                  Dan zou ie ook beter moeten doen dan je D80, nietwaar? Is tenslotte dezelfde sensor die D60 en D80 gemeen hebben... Kijk, toen die 6 MP sensor uitkwam en Nikon, Minolta en Pentax, ed all er gretig gebruik van maakten, dan was die top. Ik heb er zelf veel plezier aan gehad met de ist D. Maar de eerlijkheid gebied te zeggen dat de sensor hopeloos achterhaald is: de ruis is 'betrekkelijk' tot ISO 800, het dynamisch bereik ontbreekt... Je kan hem kopen uit nostalgie overwegen, maar voor iedereen die een goede start wil maken is de D40 too little, too expensive.

Voor hetzelfde geld (of daaromtrent) koop je dit, dit, of dit... Alle camera's met veruit superieure beeldkwaliteit én beeldstabilisatie, behalve dan de Olympus (maar daar krijg je er dan wel meteen goede lenzen bij.)

Als ik zie hoe men storm loopt rond de D40, dan snap ik niet dat de Olympus niet populairder is: een handige en performante camera die dat koppelt aan de beste lenzen op de markt én nog eens goedkoper bovendien (zag je die prijs???????????)

Natuurlijk staat er dan wel geen labeltje met 'Nikon' op. Maar als dat dan per sé hoeft, koop je dan een tweedehandse D70 of D80. Je zal sowieso beter af zijn...

Comment

Dan zou ie ook beter moeten doen dan je D80, nietwaar? Is tenslotte dezelfde sensor die D60 en D80 gemeen hebben... Kijk, toen die 6 MP sensor uitkwam en Nikon, Minolta en Pentax, ed all er gretig gebruik van maakten, dan was die top. Ik heb er zelf veel plezier aan gehad met de ist D. Maar de eerlijkheid gebied te zeggen dat de sensor hopeloos achterhaald is: de ruis is 'betrekkelijk' tot ISO 800, het dynamisch bereik ontbreekt... Je kan hem kopen uit nostalgie overwegen, maar voor iedereen die een goede start wil maken is de D40 too little, too expensive.

Voor hetzelfde geld (of daaromtrent) koop je dit, dit, of dit... Alle camera's met veruit superieure beeldkwaliteit én beeldstabilisatie, behalve dan de Olympus (maar daar krijg je er dan wel meteen goede lenzen bij.)

Als ik zie hoe men storm loopt rond de D40, dan snap ik niet dat de Olympus niet populairder is: een handige en performante camera die dat koppelt aan de beste lenzen op de markt én nog eens goedkoper bovendien (zag je die prijs???????????)

Natuurlijk staat er dan wel geen labeltje met 'Nikon' op. Maar als dat dan per sé hoeft, koop je dan een tweedehandse D70 of D80. Je zal sowieso beter af zijn...
                    De software van de D80 en de D60 zijn niet hetzelfde en dat maakt al het verschil.
                    En als ik mijn D40 met mijn D80 vergelijk op hoge ISO dan kon ik zeggen dat de D40 het niet slecht deed.
                    Boven de 800ISO is de D80 ook niet meer goed iedem als D200.

Waarom een camera kopen met een Four-thirds sensor?
                    En hoe zit het daar met de tweedehandsmarkt?

Waarom belgische prijzen met Nederlandse prijzen vergelijken.
                    Van wat je voorsteld bekijk dat eens op de belgische site.

Waarom geen D70 of D80 tweedehans?
                    D80 OK
                    Last edited by Frankyboy yang; 12 juni 2009, 21:00.

Comment

Ik moet wel even zeggen dat ik van Nikon camera's iets weet maar van andere merken zeer weing tot niets.
                      Daardoor zou ik moeten opletten wat ik allemaal neerpen.

Comment

Ik moet wel even zeggen dat ik van Nikon camera's iets weet maar van andere merken zeer weing tot niets.
                        Daardoor zou ik moeten opletten wat ik allemaal neerpen.

Dat overkomt ons allemaal wel eens ('k zou zo af en toe ook eens mijne mond moeten houden.)
                        De aanbiedingen die ik toonde zijn van fotokonijnenberg, en die hebben ook een winkel in Turnhout. Je kan ook eens kijken wat Studio 73 aanbiedt, want die hebben soms ook wel heel scherpe prijzen. Sowieso zijn de beste prijzen in de Provincie Antwerpen, jammer genoeg, en anders, inderdaad, eens kijken aan de andere kant van Maas en Waal...

Waarom een 4/3's camera nemen: ten eerste de E-420 is de aanbieding van het moment; heel capabel, heel veel mogelijkheden (weliswaar met 3 nadelen: geen IS, slechts 3 AF-punten en donkere zoeker - maar dat heb je ook allemaal met de D40), en de goedkoopste met één of twee lenzen... Ten tweede: de Olympus lenzen zijn kwa optische kwaliteit ongeëvenaard.

Maar, zoals ik al zei, als het per sé een Nikon moet zijn, zou ik uitkijken voor een goede 2dehandse D70 of D80, en voorbijgaan aan D40,D50, D60...

Comment

Dat overkomt ons allemaal wel eens ('k zou zo af en toe ook eens mijne mond moeten houden.)
                          De aanbiedingen die ik toonde zijn van fotokonijnenberg, en die hebben ook een winkel in Turnhout. Je kan ook eens kijken wat Studio 73 aanbiedt, want die hebben soms ook wel heel scherpe prijzen. Sowieso zijn de beste prijzen in de Provincie Antwerpen, jammer genoeg, en anders, inderdaad, eens kijken aan de andere kant van Maas en Waal...

Waarom een 4/3's camera nemen: ten eerste de E-420 is de aanbieding van het moment; heel capabel, heel veel mogelijkheden (weliswaar met 3 nadelen: geen IS, slechts 3 AF-punten en donkere zoeker - maar dat heb je ook allemaal met de D40), en de goedkoopste met één of twee lenzen... Ten tweede: de Olympus lenzen zijn kwa optische kwaliteit ongeëvenaard.
                          Bij konijnenberg kan je zelfs de e520 krijgen met IS en 2 lenzen voor maar 488 € , daar vragen ze bij MM +-640€voor
                          Dig , e520 met 2 kitlenzen en een Metz 48 erbij
                          Analoog , om1 , om2 , om10, F3 , een 10tal lenzen erbij
                          Middenformaat Kiev +75mm+120mm

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fluup Bekijk bericht
                            Bij konijnenberg kan je zelfs de e520 krijgen met IS en 2 lenzen voor maar 488 € , daar vragen ze bij MM +-640€voor
                            Mediamarkt is nu eenmaal een dure tot zéér dure winkel. Ze hebben teveel miljoenen nodig om van die schreeuwlelijke reclames te maken.
                            BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                            Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Hoe zeggen ze dat bij MM weer "toch niet gek zeker" maar als je sommige van hun prijzen ziet denk ik dat ze bij MM ook alles eens op een rijtje moeten zetten.
                              Ik vind als je met zo een slogan uitpakt je dat dan ook maar waar moet maken.
                              Nu weet ik ook dat als ergens anders de prijs voordeliger is dat ze hun prijs aan passen maar dat is dan alleen voor u, die weet wat het op een ander kost, de volgende die het niet weet betaald terug de volle pot.
                              En daar is het dat MM op gokt, de mensen hebben iets nodig en denken, ha bij MM zal het wel het goedkoopst zijn.
                              Je kan ook geen prijzen vergelijken want ze zitten dan wel op internet maar prijzen vind je zo goed als niet.
                              Nu vind ik het ook niet zo erg hoor want ik ga daar wel eens kijken (vastpakken) maar fotomateriaal koop ik er zoal niet, ook niet voor een scherpe prijs en andere zaken koop ik enkel in gesloten verpakking en enkel als ik weet wat het op een ander kost.
                              D700 met MB-D10, Nikon 85mm 1.8 G, Nikon 70-300 VR

Comment

Working...
                              X