Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bodemprijs Canon 450D

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Bodemprijs Canon 450D

Die persoon van Eldi Brugge heeft in hun intranet-systeem gekeken en daar stond hij wel degelijk voor 499 euro.
    Ik vrees een beetje ervoor...
    www.brunodyserinck.be
    https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

Comment

voila,

ben hem vandaag gaan halen bij mediamarkt, 579 eurokes

genoeg gezeverd, tijd voe foto's te nemen:

dus nu de trotse eigenaar van ne 450d met 18-55 IS, extreme III sd kaartje 4 gig, extra batterij en hama track pack II

totaal 691 euro's
      Canon 70d - EF 50 mm 1,8 mk II- 18/135 IS - 55/250 IS - Xtra power - San Disc eXtreme III 32gb - Lowepro Slingshot 300 AW - Speedlite 430EXII

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door harryballector Bekijk bericht
        voila,

ben hem vandaag gaan halen bij mediamarkt, 579 eurokes

genoeg gezeverd, tijd voe foto's te nemen:

dus nu de trotse eigenaar van ne 450d met 18-55 IS, extreme III sd kaartje 4 gig, extra batterij en hama track pack II

totaal 691 euro's
        Da's spreken zi! Zo heb ik het ook gedaan: de vrijdag nog vlug in den Eldi voor die "superdeal" voor een 450D. Daarna rap beslist: mis ik diene superdeal voor de 450D, ga ik volle bak voor de 500D! Vlug de meest gekende sites gechecked, Digicamshop stond het goedkoopst (0,85 euro goedkoper dan Konijneberg), besteld, betaald, en zaterdagvoormiddag was hij al in m'n bezit: een 500D met 18-55 kitlens, 8 gig kaartje en een opbergtas. De rest komt later...

Op een bepaalde moment moet je toch de knoop doorhakken. Wat ik nu wel zeker niet meer ga doen: de prijzenslag volgen!
        www.brunodyserinck.be
        https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

Comment

mijn man is bij van den borre hasselt geweest en heeft de korting gekregen....399,99 voor canon 450D met kitlens 18--55....
          iedereen heeft creatief talent, je moet het alleen weten te vinden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door blackgirl Bekijk bericht
            mijn man is bij van den borre hasselt geweest en heeft de korting gekregen....399,99 voor canon 450D met kitlens 18--55....
            Heb net gebeld met vdb ... is niet meer te krijgen tegen die prijs !! Was enkel gisteren !! Leve de concurrentie

Comment

blijkbaar lukte het enkel in hasselt ...
              in limburg

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hido Bekijk bericht
                blijkbaar lukte het enkel in hasselt ...
                in limburg
                voor 1 toestel !

Comment

Ik ben Kristof Claes toch dankbaar dat hij dit bericht hier heeft gepost
                  Ik heb direct naar de site gekeken en idd stond er 399 euro.In Wetteren was hij niet beschikbaar maar wel in Ronse Waregem en Ieper.
                  Ronse was het dicht bij maar daar was hij net de deur uit.Dan naar Waregem gebeld en deze hadden ze nog.Laten opzij zetten en nog geen uurtje later trotse eigenaar van de 450D.De kitlens heb ik ondertussen aan een collega verkocht en zo heb ik een 450D body voor een heel lage prijs.Deze zal goed van pas komen tijdens onze reis naar Namibie als 2e body.

Eigenlijk ben ik precies wel een geluksvogel,had die dag ook verlof dus ook tijd om dit alles te volgen.

mir
                  De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

Comment

Ik ben blij dat jij er dan toch een te pakken hebt kunnen krijgen. Ik had minder geluk Och ja, dan wordt het waarschijnlijk een Sony A200.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door blackgirl Bekijk bericht
                      content voor jou, hier snif...

nochtans op zelfde dag geweest als jullie

nu ter zijde: hem gekocht aan toch resonabele prijs en heel content mee

nog ongelovelijk veel aan te ontdekken aan da ding, vermoed niet snel tegen de grenzen te gaan lopen of teveel beperkingen te gaan vinden zoals met me sony h9 ( bridge)
                      Canon 70d - EF 50 mm 1,8 mk II- 18/135 IS - 55/250 IS - Xtra power - San Disc eXtreme III 32gb - Lowepro Slingshot 300 AW - Speedlite 430EXII

Comment

ja, Kristof, bedankt!!!
                        iedereen heeft creatief talent, je moet het alleen weten te vinden.

Comment

Working...
                        X