Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

canon 1000D? (+ goede fotograaf Gent/Dendermonde)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: canon 1000D? (+ goede fotograaf Gent/Dendermonde)

de 1000 d met is : bij konijn 470 euro

blijkbaar ook in de macro te verkrijgen ( zie ander bericht in dit forum )

dus nog altijd goedkoper van de 450 d

pro 1000 =
    schermpje heeft dezelfde resolutie
    jpeg's zijn standaard scherper ( zonder bewerking )
    minder ruis ( minder pixels )

ik heb deze kit vorig jaar bij vandenborre gekocht voor 440 euro

Comment

Zo, kheb focilux en art&craft beiden gecontacteerd, eens zien wat er uit de bus komt

Kheb de website van Vandenborre ook eens geraadpleegd, maar dat is blijkbaar een kit met een gewone lens (dus geen IS).. Tenzij het fout op hun website staat?

Groetjes

Comment

De 1000d vind je doorgaans met de 18-55 lens zonder IS. Hier in Frankrijk zelfs nergens met IS in een kit.
        en ook al beweren velen hier dat de IS beter is (twijfel ik niet eens aan).
        Voor een amateur is de lens zonder IS (die ik heb als kit-lens met mijn 1000d) meer dan behoorlijk.

Vind je de 1000d met de IS lens, ga er dan voor. Maar laat je niet afschrikken indien hij er niet op zit. Er zullen zonder IS ook foto's uit je camera komen.

Comment

en waarom geen 1000 d met een lichtsterke tamron 18/55 2.8 ?
          ( of sigma 18-125 os)

dp review beoordeelt de beeldkwaliteit van de canos 1000 en 450 hoger dan de nikons d80 of d 90 ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fransoos Bekijk bericht
            De 1000d vind je doorgaans met de 18-55 lens zonder IS. Hier in Frankrijk zelfs nergens met IS in een kit.
            en ook al beweren velen hier dat de IS beter is (twijfel ik niet eens aan).
            Voor een amateur is de lens zonder IS (die ik heb als kit-lens met mijn 1000d) meer dan behoorlijk.

Vind je de 1000d met de IS lens, ga er dan voor. Maar laat je niet afschrikken indien hij er niet op zit. Er zullen zonder IS ook foto's uit je camera komen.
            Die oude kitlens zonder IS suckt gewoon en moet je aan niemand aanraden als de versie met IS overal geleverd wordt.... tis nie omdat het een beginneling is, da ge em moet opschepen met een lens dat em na een paar maand toch gaat vervangen.
            Als je iemand kent in Nederland ofzo, of naar de MediaMarkt in Breda kan gaan... dit weekend 16% korting en de prijzen zijn daar al lager dan hier.
            Dan kan je een 1000D met IS kitlens voor 350 EUR ofzo krijgen en een 450D met kitlens voor minder dan 500 EUR.
            Last edited by Psychodweep; 12 juni 2009, 22:22.

Comment

Zo, de antwoorden van focilux en art&craft waren beiden dat ze me niet aan die IS lens in een kit konden helpen..

Kga miss straks eens bellen naar zo'n mediamarkt in Nederland, als ik zo ver rij moet ik natuurlijk wel zeker zijn dat ze binnen hebben wat ik wil

Bedankt voor de tip!

PS: Weet iemand soms of de garantie dan ook in België geldt?

Comment

Zo, eens getelefoneerd, prijzen wou ze niet meegeven, maar wel dat er voldoende in stock was en dat het zonder de korting al een stuk goedkoper is..

Garantie geldt blijkbaar enkel voor herstellingen, omruilen niet, kmoet dus gewoon zeker zijn da'k de juiste koop

Kdenk da'k voor de 450D ga gaan dan, als ik hem voor dezelfde prijs kan hebben als de 1000D hier..

Comment

Of als je naar de Makro in Hengelo kunt gaan.... als ze de 450d+18-200 kit in stock hebben.... kan je die voor 540 btw incl krijgen... er is daar een btw excl = btw incl prijs actie dit weekend:

Ter info... de lens zelf kost apart al meer dan 400 euro.

Comment

Dat van de makro had ik te laat gezien..

Maar.. In de mediamarkt in Bergen-op-zoom was het ook niet slecht Kheb een 450D +18-55 IS voor 444 euro, met UV-filter en 4gb geheugenkaartje dan in totaal 484

Kben er echt blij mee en wou jullie allen hier nog een laatste maal bedanken voor jullie hulp! Zeker Psychodweep voor het vertellen van de aanbieding..

Comment

Working...
                    X