Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Na ETB Roosendaal komt ... ( herstelling 1DmkII )

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Na ETB Roosendaal komt ... ( herstelling 1DmkII )

Ben nu al een maand op m'n reparatie aan het wachten bij techrepair... dat zal wel niks zijn in vergelijking met de mensen die op hun herstelling bij (ex)ETB wachten. Kvind het toch ***..... er staat al een hele tijd bij de status "onderdeel geleverd"

Comment

verlofperiode he

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
        verlofperiode he
        Tja, die grote merken, met hun mond vol over support en service.
        Je zou pro-aktief kunnen denken dat mensen in de verlofperiode hun toestel vaker gaan gebruiken, en dus...enz, waarschijnlijk te veel gevraagd.

Ik heb het hier al geschreven, probeer maar eens naar de support van ADOBE te mailen met een (volgens mij terechte) applicatieve vraag over camera profiles in lightroom. Antwoorden nog niet eens.

DPaul.
        DPaul - A.FIAP
        D810, nikkors and other stuff

Comment

Tadaaaaaaaaaaaaaa,

Gisteren mailke gekregen dat toestel volledig terug in orde is en de centjes overgeschreven dus binnen enkele dagen heb ik terug mijn gouwe ouwe terug.
          De sluiter was al even vervangen maar blijkbaar moesten ze de boel nog kalibreren met software die ze (nog) niet hadden of zo. Enfin, ikke content dus.
          Het zal effe terug wennen zijn aan het kleine schermpje want die 40D die ik zo tussendoor gekocht heb heeft echt wel een groot scherm .

Dus in totaal dik 7 weken wat de aankoop van een tijdelijk reservetoestel rechtvaardigt hé.

Dixie
          ooit ... .

Comment

Working...
          X