Ik heb ff een vraagje voor de kenners. Ik ben op zoek naar een 2de fototoestel in geval de Nikon D40 of D80 + accessoires te moeilijk of onmogelijk is om mee te nemen.
Ik had gedacht aan iets compacts dat gemakkelijk in mijn broekzak of jaszak past en dat toch goede of degelijke foto's kan nemen en dat allemaal met een budgetje van 250 à 300 euro.
wat ik er graag had opgehad:
- hoge iso gevoeligheid
- vrij goede of grote optische zoom
- een vorm van vibratie reductie
- Li-ion batterij waar je vrijveel kunt mee doen
- vrijveel effectieve pixels
en blijkbaar zou er ook nog een verschil zijn in de beeldsensor of ccd of zoiets maar daar ken ik niks of niet veel van.
nu is mijn vraag:
Welke merken of toestellen zijn goed of heel goed voor die prijsklasse?
het is de bedoeling om morgen (donderdag) naar konijnenberg te rijden om er 1 te gaan halen en daarom had ik graag op voorhand wat raad en wat meningen gehad.
Mvg
Gino
Ik had gedacht aan iets compacts dat gemakkelijk in mijn broekzak of jaszak past en dat toch goede of degelijke foto's kan nemen en dat allemaal met een budgetje van 250 à 300 euro.
wat ik er graag had opgehad:
- hoge iso gevoeligheid
- vrij goede of grote optische zoom
- een vorm van vibratie reductie
- Li-ion batterij waar je vrijveel kunt mee doen
- vrijveel effectieve pixels
en blijkbaar zou er ook nog een verschil zijn in de beeldsensor of ccd of zoiets maar daar ken ik niks of niet veel van.
nu is mijn vraag:
Welke merken of toestellen zijn goed of heel goed voor die prijsklasse?
het is de bedoeling om morgen (donderdag) naar konijnenberg te rijden om er 1 te gaan halen en daarom had ik graag op voorhand wat raad en wat meningen gehad.
Mvg
Gino
Comment