Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

TZ7 of toch....?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: TZ7 of toch....?

Ik heb hier al 2x gepost dat nu een Pana 60-200 mm. f/2.8 meer dan welkom is

een LX3²TwinTéleé

*added*
    Je zou trouwens eens moeten weten van wat hardware-gear ik kom.
    Last edited by Veronique; 3 juni 2009, 01:01.
    « Je suis venu vous dire que je m'en vais! »

Comment

@Veronique
      Het valt op dat er niks verkeerd mag gezegd worden over de Lx3. Geef toe dat jij misschien alles met dat toestel kan doen maar dat jij niet over 3x zoom gaat is een uitzondering denk ik. Mij moeten ze nog geen Lx gratis geven, zo cru kan ik het stellen. Hemel het niet zo op want mensen kunnen best wel eens andere verwachtingen hebben. En troost je, moest ik het een leuk toestel vinden had ik het al gekocht. En niet omdat het een slecht toestel is maar omdat ik ervan hou om wat zoom achter de hand te hebben. Liever een shot van iets verder dat ik wel heb ondanks de technische beperkingen van een (super)zoom dan het shot te missen. En alles mee doen? Mmmm...ik gebruik liever een snellere af om mijn kids mee te fotograferen. Maar die discussie is al eens geweest...
      En speciaal voor jou en je lange tenen (het is wel degelijk lange in het spreekwoord), voila! :-)

Comment

Tja, ieder zijn meug zeker, ik heb juist mijn Panasonic Lumix TZ5 te koop gesteld en de Leica D-Lux 4 als vervanger gekocht, 3x zoom is inderdaad niet veel, zeker als je van een 10 x zoom komt, maar ik betrapte me er op dat ik amper inzoomde met de TZ5.
        Ik heb trouwens ook nog steeds de Fuji F30, ook een 3x zoom, dus ik ben wel gewoon om met de "beperkte" zoom te werken.
        Last edited by Franciskine; 3 juni 2009, 07:39.
        There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
        A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
        Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Cubalistic Bekijk bericht
          @Veronique
          Het valt op dat er niks verkeerd mag gezegd worden over de Lx3. Geef toe dat jij misschien alles met dat toestel kan doen maar dat jij niet over 3x zoom gaat is een uitzondering denk ik. Mij moeten ze nog geen Lx gratis geven, zo cru kan ik het stellen. Hemel het niet zo op want mensen kunnen best wel eens andere verwachtingen hebben. En troost je, moest ik het een leuk toestel vinden had ik het al gekocht. En niet omdat het een slecht toestel is maar omdat ik ervan hou om wat zoom achter de hand te hebben. Liever een shot van iets verder dat ik wel heb ondanks de technische beperkingen van een (super)zoom dan het shot te missen. En alles mee doen? Mmmm...ik gebruik liever een snellere af om mijn kids mee te fotograferen. Maar die discussie is al eens geweest...
          En speciaal voor jou en je lange tenen (het is wel degelijk lange in het spreekwoord), voila! :-)
          Maar, beste man, uw uisstpraak: Op vakantie kan je met de LX3 niks doen wegens geen zoom. Voila.

Die slaat dus nergens op en is dus minimaal, heel kortzichtig en zwart wit te noemen! (understatement)

Het internet krioelt van de superlatieven inzake de LX3, zowel reviews, fora, als van gebruikers!
          Dan nog maar te zwijgen over de vele samples en foto’s
          Ze zijn allen OOOH zo super content, de LX3 bezitters.

Niks, dat is nog altijd : 00.00.00 000 … dat is dus niks!

Awel, dan wil ik voor U, nog vééél langere tenen krijgen, als dit een zinnige, objectieve uitspraak is!

De meest gebruikte bradpunten in zoomland zijn trouwens nog steeds 24-70, dus niet zover af.
          Creativiteit en inzicht, is niet voor iedereen weggelegd, maar dat is een ander verhaal

Hiermede sluit ik althans dit af, wegens uitgepraat. ... en vertrek

..voilà
          Last edited by Veronique; 3 juni 2009, 16:30.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Veronique Bekijk bericht
            Maar, beste man, uw uisstpraak: Op vakantie kan je met de LX3 niks doen wegens geen zoom. Voila.

Die slaat dus nergens op en is dus minimaal, heel kortzichtig en zwart wit te noemen! (understatement)

Het internet krioelt van de superlatieven inzake de LX3, zowel reviews, fora, als van gebruikers!
            Dan nog maar te zwijgen over de vele samples en foto’s
            Ze zijn allen OOOH zo super content, de LX3 bezitters.

Niks, dat is nog altijd : 00.00.00 000 … dat is dus niks!

Awel, dan wil ik voor U, nog vééél langere tenen krijgen, als dit een zinnige, objectieve uitspraak is!

De meest gebruikte bradpunten in zoomland zijn trouwens nog steeds 24-70, dus niet zover af.
            Creativiteit en inzicht, is niet voor iedereen weggelegd, maar dat is een ander verhaal

Hiermede sluit ik althans dit af, wegens uitgepraat. ... en vertrek

..voilà
            Nou Veronique,

als creativiteit en inzicht bij jou alleen afhangt van hoeveel zoombereik een camera heeft, dan zou ik die lx3 maar snel verkopen en een prime aanschaffen.
            D7000 + 35mm 1.8 + 50mm 1.8 + 85mm 1.8 + 100mm 2.8 / Fuji X-E1 + 18-55mm

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door danielsl Bekijk bericht
              Nou Veronique,

als creativiteit en inzicht bij jou alleen afhangt van hoeveel zoombereik een camera heeft, dan zou ik die lx3 maar snel verkopen en een prime aanschaffen.
              Totaal uit de context en fout geïnterpreteerde conclusie, uwentwege, sorry!
              Als je niet begrijpt of niet wil begrijpen wat ik hier post …. laat het dan zijn, hé)
              Kafka is weer héél present, momenteel

.. en nu ben ik er echt mee weg

Ideaal moment om mij nog eens goed aan te vallen, ze is toch weg .....
              Be my guest
              Last edited by Veronique; 3 juni 2009, 19:27.

Comment

ik fotografeer mijn kids en andere mensen liefst vanop afstand om de spontaniteit te behouden. Zodra je korter komt gaan ze zich anders gedragen. Dat is ook algemeen geweten. Veel succes met je lx3...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Veronique Bekijk bericht
                  Totaal uit de context en fout geïnterpreteerde conclusie, uwentwege, sorry!
                  Als je niet begrijpt of niet wil begrijpen wat ik hier post …. laat het dan zijn, hé)
                  Kafka is weer héél present, momenteel

.. en nu ben ik er echt mee weg

Ideaal moment om mij nog eens goed aan te vallen, ze is toch weg .....
                  Be my guest
                  Laten we het maar gewoon on-topic houden. Want waarom zou ik een lx3 willen als ik een G10 heb????
                  D7000 + 35mm 1.8 + 50mm 1.8 + 85mm 1.8 + 100mm 2.8 / Fuji X-E1 + 18-55mm

Comment

Working...
                  X