Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lowepro tas: ik heb gekocht!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Lowepro tas: ik heb gekocht!

Voor wie zich nog deze thread herinnert...

Uiteindelijk heb ik dan toch gekozen voor de "Lowepro Trim Trekker", een rugzak, maar "top-loader" en bovendien steviger dan de "orion".

Mijn probleem was eigenlijk de prijs. Ik vond hem bij A.S. Adventure aan 209€. Via bovenstaande thread kwam ik te weten dat hij in Aachen te koop is voor 171€. Dat was "te weinig verschil" om een reisje naar het buitenland te verantwoorden...

Toen wees GiantPat me op een winkeltje hier dicht bij mij, waar altijd goeie deals te doen zijn. Zeker als het om tassen gaat.

En in die zaak vond ik mijn tas voor... 145€!

Neen, dat is geen schrijffout: één-vier-vijf!

Voor wie het zou interesseren; de zaak noemt "De Greef", en ligt in Edegem. Ze zijn te bereiken op 03/457.57.45. Met de auto: E19 afrit Kontich, richting Kontich, 3e lichten rechts, dan terug 1e rechts. De winkel ligt rechts in het begin van de straat, wat weggestopt achter het groen.

Het is een kleine zaak, maar er staat toch een pak binnen (heb nog niet veel winkeltjes gezien waar een 10D in de kast staat).

Neen, ik heb geen banden met deze zaak. En neen, ik krijg geen percentje . Jammergenoeg.

Maar ik dacht zo: als ik met deze info iemand kan helpen...

Nogmaals bedankt GiantPat voor de tip! Ge hebt iets te goed!

http://www.theafricabug.com

Oeps, deze tip juist te laat voor mij

Ben ook gaan kijken voor een tas, mij intereseerde een Lowepro Mini trekker, idd. bij AS Adventure voor 155€ en heb hem dan maar gekocht bij Grobert voor maar 135€.

Noname, heeft ook zo'n Trim Trekker, erg handig die uitschuifbare schuif, maar (voor mij) toch wel een grote rugzak.

Comment

Die mini-trekker heb ik ook gehad. Zeer goede tas, maar die was dan weer te groot voor mij. Heb deze vorig weekend verkocht. Heb nu de Linx320 besteld voor rugzak en de D-res 220 AW. Deze laatste heb ik genomen voor als klein beschermtasje. Prijzen vielen heel goed mee. 82 en 34 euro.
      "Capturing the moment" - Huibke's gallerie

Comment

Originally posted by teddy-bear

Sorry maat. Heb hem nog maar net gisterenavond gaan kopen. Ik kan niet sneller posten dan mijn schaduw... ...maar we blijven oefenen!

Comment

De greef is wel echt nen beestige winkel voor zo'n materiaal. Zeker aangezien ik daar koop via m'n vader. Die is lid van BVNF (Belgische Vereniging van Natuur Fotografen (nee hij wil nie van digitaal weten, aangezien hij dia's moet hebben)), en kan je rekenen op nog eens 20% korting (dacht ik) op de winkelprijs
          Frank
          http://www.mirrorshades.be

Comment

Wist niet dat je bij grobet ook koopjes kon doen, zal eerst daar even informeren (ligt toch op mijn woon-werk traject). Merci voor de tips.

Greetz

Sam Jae

Comment

Bedank GiantPat, niet mij!

Comment

Originally posted by teddy-bear

Ben ook gaan kijken voor een tas, mij intereseerde een Lowepro Mini trekker, idd. bij AS Adventure voor 155€ en heb hem dan maar gekocht bij Grobert voor maar 135€.

Noname, heeft ook zo'n Trim Trekker, erg handig die uitschuifbare schuif, maar (voor mij) toch wel een grote rugzak.

Krijgt ge daar uwe 50-500 in??

Comment

Ik heb de Lowepro minitrekker van huibke overgekocht en ben heel tevreden. Fijne rugzak met handig verdelingssysteem. Alle materiaal zit mooi vast.
                  fredje.

Comment

Krijgt ge daar uwe 50-500 in??
                    Die kan daar volgens mij zéker in.

Comment

Dat ziet er mooi uit fredje!!
                      Veel plezier ermee !
                      "Capturing the moment" - Huibke's gallerie

Comment

zo mini is die inderdaad nie

Comment

@Wesley

Die Mini(naam) is echt wel verkeerd gekozen hoor...

Ik krijg vlot het volgende erin;

-Den D100 + vastgemaakte battpac + den 50-500 er opgezet
                          -2 ! extra lenzen
                          -De sony 717
                          -Den x-drive
                          -3 zonnekappen!!
                          En dan heb ik nog een beetje plaats.

Verder nog vele zakken binnen en buiten, plaats zat?!

Het voordeel van de minni is als je hem verticaal opent, uwe winkel er niet uitvalt.

Onderin zit zelfs een rubberen hoes om over de mini te trekken bij regen

Je kan hem als 'rugzak' gebruiken, over een schouder en in de hand.

Enfin, ben er best tevreden over

Comment

ik draag mijn gear in dezelfde tas en heb reeds getest, een 70-200 VR nikkor gaat erin als ik de 70-300 verwijder, ook een 50-500 zou kunnen, er zitten verder nog 3 andere lenzen, Xdrive en flash in, en dat in een relatief compact tasje.

Comment

Interessante thread. Ik ben ook op zoek naar een nieuwe draagtas om naast mijn materiaal ook nog eens de F80 van mijn vriendin in kwijt te kunnen. Zo te zien moet dat zeker wel lukken in die Mini Trekker (we hebben geen grote lenzen).
                              Het enige wat ik me afvraag : is dat niet vervelend dat je bij elke lenswissel je hele santenboetiek moet openleggen ?

Tnx,

Henk

Comment

Working...
                              X