Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Welk Boek voor canon eos1000d/450D

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Welk Boek voor canon eos1000d/450D

Hallo allemaal

Welk DSLR boek kan ik me het beste kopen als beginnende hobby dslr fotograaf?
    Ik ben dus van plan een canon eos1000D of Eos 450D te kopen.
    Nu wil ik er natuurlijk tegoei werk van maken en er ook een boek bijkopen waardoor ik de camera volledig leer kennen en meer en meer inzicht en tips krijg over fotografie.
    Iemand een idee welke type boek? Auteur etc...?

Weet iemand misschien ook welke boeken ze op syntra of een ander goed opleidingscentrum gebruiken voor de kneepjes van het vak aan te leren?

Ik ben eens benieuwd als hier reactie op komt

Re: Welk Boek voor canon eos1000d/450D

Ik heb het boek "Canon EOS 450D digitle fotografie"
    Door Christian Haasz (easy computing)

isbn 978-90-456-4512-4

Heb ik toch al veel aan gehad!
    Canon 450D/18-55 IS/55-250 IS/50 1.8 II/17-55 2.8IS USM

Comment

Kan alleen maar dezelfde aanraden. Wel even meegeven dat die in een grote uitgave (± € 40.-) en in een kleine uitgave (± € 15) bestaan.

Ik heb voor de 350D destijds de kleine gekocht, maar voor de 50D toch maar voor de grote geopteerd (ik had immers nog een Fnac bon). Wel even moeten wachten eer de boeken voor de 50D beschikbaar werden.
      Er is toch wel een verschil, het is niet dat ze elkaar helemaal overlappen.
      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.3) - iPhone XR (iOS 18.2.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

hallo, ah dus de typische zwarte boeken die je overal tegen het lijf loopt.
        leek me ook de betere boeken maar niemand geen idee welke ze gebruiken op syntra ofzo in een opleiding fotografie?
        Zou interessant zijn, dan leer ik misschien ook een beetje techniek van de toestellen want dat vind ik ook interessant...

Ik hoor het wel

Comment

Werkt Syntra niet met de boeken van Joan Staels? HIER

Die boeken kan ik ook alleen maar aanbevelen, al handelen ze niet over een bepaald toestel, wel over Digitale fotografie in het algemeen. Ik heb ze beide, de eerste weliswaar nog in z/w uitgave (is nu in kleur beschikbaar). Als je die boeken koopt, krijg je ook een code waarmee je toegang krijgt tot de site (meer dan een willekeurige bezoeker kan zien).
          BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.3) - iPhone XR (iOS 18.2.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

oh dat klinkt ook interessant,
            ik denk dat ik misscheien beter eens een mailtje stuur naar syntra, en vragen welke boeken ze in die lessen gebruiken, ik maak er dan wel een verhaaltje rond dat ik de boeken overkoop van een afgestudeerde en dat ik moet weten welke ze juist gebruiken, dan kan ik ze ook bij standaard boekhandel misschien bestellen he.
            bedankt voor je reactie

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jurgen9145 Bekijk bericht
              ...dan kan ik ze ook bij standaard boekhandel misschien bestellen he...
              De boeken van Joan Staels bestel je gewoon online. Weet niet of dit bij Standaard Boekhandel te krijgen zijn.

Comment

Working...
              X