Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

nieuwe camera

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: nieuwe camera

net ene gekocht...

tis toch de panasonic geworden
    waarom ? om budgettaire redenen -> anders moest ik nog een nieuwe tas kopen, een veel duurder 2de batterij en afgezonderd van de kitlens, moest ik zeker nog 2 nieuwe lenzen kopen wou ik hetzelfde bereik als de panasonic (ok fotos gingen wel mooier zijn)
    bovendien hoef ik nu zoveel niet mee te sleuren

toch bedankt voor de vele adviezen en wie weet , koop ik later wel een dslr eenmaal ik uit de verbouwingen ben
    en dan heb ik deze altijd voor het vrouwke
    Panasonic dmc fz28

Comment

Proficiat met je aankoop.
      Prijs qualiteit heb je een goede oplossing gekocht waar je geen spijt van zal hebben. En zoals je zelf meld je kan naderhand nog altijd een dslr kopen wanneer er iets meer budget is en je al weet in welk bereik je het meest fotografeerd.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tunie Bekijk bericht
        Proficiat met je aankoop.
        Prijs qualiteit heb je een goede oplossing gekocht waar je geen spijt van zal hebben. En zoals je zelf meld je kan naderhand nog altijd een dslr kopen wanneer er iets meer budget is en je al weet in welk bereik je het meest fotografeerd.
        Om echt een heel stuk beter te zitten qua lenskwaliteit tov die FZ28: reken maar tussen 600 en 1000 euro voor een echt betere superzoom.
        Mijn 18-250 is vrij goed, maar niet echt scherper dan mijn vroegere FZ18 lens, en die lens kost toch al meer dan je hele FZ28.
        BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
        Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Working...
        X