een hele poos geleden sinds ik hier geweest ben
maar ik heb de smaak weer te pakken
zo erg zelfs dat ik een nieuwe camera wil (hoewel dit momenteel echt niet het moment is eigenlijk wegens verbouwingen)
enfin, toch heb ik er mn zinnen op gezet
en nu zeker , daar we binnen 2 weken nr venetië gaan
momenteel heb ik een oude camera, de minolta dimage z1 (oud ik weet het)
nu als ik die van de hand krijg, mag ik van mn wederhelft ne nieuwe camera kopen
oorspronkelijk viel mn oog op de panasonic fz28 maar ondertussen zou ik voor de sony a200 gaan
max bedrag 350 euro
graag reacties en bevindingen
met de minolta z1 lukt het mij totaal niet op bv portret fotos te maken en de achtergrond wazig te krijgen (ook al neem ik een zo klein mogelijk diafragmagetal)
insecten trekken lukt eveneens niet, hopelijk lukt dit ietwat beter met deze cam
maar ik heb de smaak weer te pakken
zo erg zelfs dat ik een nieuwe camera wil (hoewel dit momenteel echt niet het moment is eigenlijk wegens verbouwingen)
enfin, toch heb ik er mn zinnen op gezet
en nu zeker , daar we binnen 2 weken nr venetië gaan
momenteel heb ik een oude camera, de minolta dimage z1 (oud ik weet het)
nu als ik die van de hand krijg, mag ik van mn wederhelft ne nieuwe camera kopen
oorspronkelijk viel mn oog op de panasonic fz28 maar ondertussen zou ik voor de sony a200 gaan
max bedrag 350 euro
graag reacties en bevindingen
met de minolta z1 lukt het mij totaal niet op bv portret fotos te maken en de achtergrond wazig te krijgen (ook al neem ik een zo klein mogelijk diafragmagetal)
insecten trekken lukt eveneens niet, hopelijk lukt dit ietwat beter met deze cam
Comment