Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

IK ZIT WEER VAST... HULP GEVRAAGD!!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Originally posted by teddy-bear
    Dit is al het beste voorstel dat ik heb gelezen, idd. op deze wijze MOET het lukken

    Zeg Teddy hebt ge dat van wimvan wel goed gelezen ?
    Wimvan zegt duidelijk "......zorgvuldig......"

    Roadrunner en zorgvuldig ??????????
    Ge hebt toch ook gezien hoe die met mijn vrouw smeet "even deur open houden" zei hij toen.....

    Als die daar zo moet aan beginnen ??
    Daar is in héél dat huishouden en ver in de buurt straks geen enkel mes meer te vinden !
    Nog oppassen als ge daar in 't straat komt

    Comment


    • Originally posted by wimvan
      DUs, wat ik bedoel:

      je legt je spulleken plat neer en je zaagt voorzichtig twee sneetjes (rode lijn) in de bovenrand. (vergelijk met een flesken bier om bij het item te blijven , maar drink dat nu nog niet leeg)
      je krijgt zo precies het uitzicht van een moer, vijs, maar dan wel ene die hol is.
      Je draait nu dat spullken 180° zodat de bovenkant onderaan komt te liggen en de oude onderkant nu bovenaan komt te liggen. (of de voorkant nu naar de achterkant is verdraait en dus de achterkant naar de voorkant, of de voorkant de voorkant is gebleven en de achterkant de achterkant is geblsdfs skkdssd, vinger juist hik plaatsen, gebleven) (ik heb dat flesken nu al uit), je draait dus je flesje bier onderste boven, en je zaagt voorzichtig opnieuw twee groefjes in de ring (heel fijn, 't is immers ene met schroefdraad).
      Jep, ik had mijnds sdd flesken bier al leeg voor ik begon te zagen, dat van U zal ook wel leeg zijn, alleen, je zal het wel niet uitgedronken hebben, sorry

      Ik heb wel gezegd, en vermoedelijk zal dat zo zijn, bestaat de kans dat je een ring moet opofferen. Die schroefdraad is immers zo fijn en gevoelig. Dus die met de gele lijn is gevoelig.

      Zo, ik hoop genoeg uitleg te hebben gegeven.

      Oh, ijzerzaagsken. Indien je dat niet vind, misschien een huisgeno(o)t(e) en die laten zagen
      grapken
      Wim je bent nog wat vergeten te zeggen :
      "zorg dat je niet in de tafel zaagt" anders krijgt hij zijn tafelschuif ook nog op zijn tenen !!
      Rap..voor dat het te laat is

      Comment


      • Onozel turen!Het geheel is gepost.Wait and see.
        Danny's Photosite

        Comment


        • Originally posted by roadrunner
          Onozel turen!Het geheel is gepost.Wait and see.
          Proficiat Danny, ge zijt weer een jaar gerust ! (Mol ?)

          Comment


          • Roadrunner, sh**t ben je nog iets vergeten te zeggen (kwestie dat Sonyke als goed volgt en mij aandacht erop vestigde)

            "zorg dat je niet in de tafel zaagt" anders krijg je nog de tafelschuif ook nog op je tenen !! en zal je echtegnote misschien beginnen za... of jij misschien ?
            'k hoop dak niet te laat ben.

            Oh, ja, ik heb hier in de winkel in de straat die spullekes gescheiden gezien. En dat zonder al dat materiaal en ingrijpen.
            https://www.fotospotter.be
            Je suis content d’être heureux

            Comment


            • Originally posted by Sonyke
              Originally posted by roadrunner
              Onozel turen!Het geheel is gepost.Wait and see.
              Proficiat Danny, ge zijt weer een jaar gerust ! (Mol ?)
              Ik bedoel met "het geheel is gepost" dat ik daarnet de adapter met filter op de post heb gedaan naar de hulpvaardige BD'er

              Ja,ik mag een jaartje Engels gaan geven in Mol.Dat is nog vlakbij ook.
              En ondertussen heeft men me net gebeld vanuit Antwerpen om daar te starten.Ik denk dat ik tussen nu en een week nog wel wat aanbiedingen ga krijgen.(die dus niet meer nodig gaan zijn.Niet gemakkelijk voor de directeurs om onderwijzend personeel te vinden tegenwoordig.Jaja zal dat wel beter weten waarschijnlijk )
              Danny's Photosite

              Comment


              • Mensen, en zeggen dat ik verdikke uit gebrek aan aanbiedingen naar mijn huidige werkgever ben gestapt.
                Indertijd was er blijkbaar een tekort aan leerlingen voor wiskunde-fysica en andere wetenschappen-leerkrachten.
                Had ik maar dat geluk gehad !
                https://www.fotospotter.be
                Je suis content d’être heureux

                Comment


                • Originally posted by maturin
                  Gewoon even meenemen naar bar/café De Cockring hier in de Warmoestraat. Ze zullen daar wel het juiste gereedschap hebben voor vastzittende ringen. Neem voor de zekerheid Teddy-Bear even mee, tis een mannenclub en als man alleen weet je maar nooit. Nogal ruig volk daar.
                  Dat is daar toch allemaal niet "rose getint" hé, want dan pas ik echt hoor, niks voor mij

                  Comment


                  • Dat is daar toch allemaal niet "rose getint" hé, want dan pas ik echt hoor, niks voor mij
                    de kleur rose zul je daar weinig zien meer zwart leer en de nodige aanhangsels !

                    Comment


                    • Originally posted by marjo
                      meer zwart leer en de nodige aanhangsels !
                      Dat leer dat begrijp ik,maar die aanhangsels...
                      Danny's Photosite

                      Comment


                      • Waarom moeilijk als 't gemakkelijk ook kan.
                        Vergeet alle voorstellen en volg deze geniale oplossing.

                        Trek de stekker van je computer uit je stopcontact.
                        Doe je computer open.
                        Lokaliseer de harde schijf (meestal aan de voorkant)
                        Trek die platte kabel los van de harddisk.
                        Trek de kleine kabel (met veel kleurtjes ) los van je harddisk.
                        Schroef nu de schroefjes los aan de zijkant van je harddisk.
                        Voorzichtig laat ze niet vallen.
                        Ondersteun ze als je 't laatste schroefje losdraait.
                        Neem de harde schijf voorzichtig uit je PC.
                        Leg je harde schijf op tafel.
                        Neem een hele kleine schroevendraaier en draai je harde schijf open.
                        Neem het deksel eraf.
                        Je ziet nu een paar platen in de harddisk (juist een paar CD's die op elkaar liggen) ( Op figuur nr 3)
                        Deze worden tegengehouden door een klemmetje.
                        (Op de figuur nr 2)
                        Dit is zoals bij batterijen om een plus en een min aan je harddisk te geven.

                        Buig dit klemmetje (2) naar boven.
                        Draai nu de diverse platen los door aan de schroef in 't midden te draaien. (3)
                        Neem de drie bovenste platen er af en leg de filterring in plaats van de platen (1)

                        Klem de filterring vast met het armpje (zoals op de foto)
                        Neem nu het stroomkabeltje uit je computer (dat met de vele kleurtjes) en sluit dit terug aan.
                        Dienne platte kabel is niet nodig, mag, maar moet niet.
                        Schakel je computer aan.
                        Je zal merken dat je harde schijf begint te draaien.
                        De snelheid is afhankelijk van je harde schijf.
                        Dat is 5000 of 7000 toeren per minuut (Waaauw)
                        Laat ongeveer één sec draaien (zeker niet langer)
                        Je zal merken dat je filterring los gekomen is.
                        Kan moeilijk anders, aan 7000 toeren per minuut.
                        Buig het armpje terug naar boven en haal de ringen eruit.
                        Plaats de hardiskschijven terug in de body (voorzichtig zijn want daar staat je kostbare data op)( Waarom zeg ik dit nu pas?) (1)
                        Buig het armpje (2) terug over de schijven en draai de schijven terug vast. (Volgorde heeft geen belang)
                        Sluit de harde schijf terug.
                        Plaats ze terug in je computer en sluit de platte draad terug aan (Dienne met de veel kleurtjes zit er al op)
                        Vergeet niet van de harddisk goed vast te draaien met de schroefjes.
                        Sluit voorzichtig je PC kast en start opnieuw op.
                        Als je een readfout zo krijgen ( normaal niet, maar 't kan altijd he?) dan ligt dit waarschijnlijk omdat je dienne platte kabel verkeerd terug hebt gestoken.( Waarschijnlijk is hij dan naar de vaantjes)
                        Op dienne platte kabel zie je een groen lijntje...
                        Wel als dit lijntje rood zou worden is de kabel niet meer goed en moet je deze vervangen door een nieuwe... kost een paar Euro in de PC winkel.

                        Zo zie je maar hoe makkelijk het is.
                        Je heb een hightech draaibank van 7000 toeren in huis en je wist 't niet...

                        Good luck en graag gedaan hoor, zonder dank, daar zijn we voor...


                        Comment


                        • Mic,jij geeft het geheel toch wel een andere dimensie.
                          "Bangelijk" zou de hedendaagse jeugd zeggen en FANTAstisch gebracht
                          Danny's Photosite

                          Comment


                          • Originally posted by roadrunner
                            Mic,jij geeft het geheel toch wel een andere dimensie.
                            "Bangelijk" zou de hedendaagse jeugd zeggen en FANTAstisch gebracht
                            Jamaar hebt ge 't geprobeerd???
                            Het werkt echt hoor...

                            Comment


                            • Mic, wat ik altijd heb willen vragen maar nooit heb gedurfd
                              'draait die schijf nu naar links of naar rechts '

                              Comment


                              • Originally posted by mila
                                Mic, wat ik altijd heb willen vragen maar nooit heb gedurfd
                                'draait die schijf nu naar links of naar rechts '


                                Een harde schijf draait naar LINKS .

                                Comment

                                Working...
                                X