Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

IK ZIT WEER VAST... HULP GEVRAAGD!!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #61
    Het zusje van Fanta is Cola.
    Daar krijg je roest mee los idd.
    Dus:

    Hier 't recept:
    Doe roze rubber handschoenen aan. (aan je handen)
    Leg de filters één minuut in de diepvries.
    Laat ondertussen een kommetje Cola in de oven voorverwarmen op 160°
    Haal de filter uit de diepvries en doe de oven open.
    Neem nieuwe roze rubber handschoenen en gooi de verbrande weg.
    Leg de ring in het kommetje warme Cola.
    Laar ongeveer tien minuten sudderen.
    Doe de oven open.
    Haal 't kommetje uit de oven.
    Gooi de gesmolten roze rubber handschoenen weg en laat je handen verzorgen door je vrouw.
    Doe nieuwe roze rubber handschoenen aan.
    Neem de filterring uit het kommetje.
    Veeg de gemoste hete cola van de vloer
    en ga naar de badkamer voor brandzalf.
    Doe nieuwe roze rubberhandschoenen aan.
    Raap de filterring van de vloer.
    leg de filterring op de tafel.
    Draai nu met je vlakke hand tegen de warme filterring.
    Laat je handen verzorgen door de huisarts en geef je vrouw 20 euro voor een nieuw tafelkleed.
    Raap de filterring van de grond.
    Doe nieuwe roze rubber handschoenen aan.
    Klem de filterring tussen de tafellade.
    Draai nu met je vlakke hand tegen de ring.
    Raap de brokstukken van de tafellade op en gooi de tafel bij het schroot.
    Laat je handen verzorgen op de spoeddienst.
    Raap de filterring van de grond.
    Doe nieuwe roze rubber handschoenen aan.
    Als de filtering ondertussen afgekoeld zou zijn, plaats deze dan terug in de oven in een kommetje Cola, maar leg de brandzalf al klaar.
    Klem nu de warme filterring tussen de deur en de muur.
    Draai met je vlakke hand tegen de filterring.
    Ga naar de doehetzelfzaak om een nieuwe deur.
    Laat je handen verzorgen in het ziekenhuis.
    Stop even bij de drogist en koop een pak nieuwe roze rubber handschoenen.
    Doe een paar nieuwe roze handschoenen aan.
    Raap de filterring van de grond.
    Gooi de filterring met een kwak in de vuilbak en koop een nieuwe.

    Comment


    • #62
      Niet te doen hier in deze topic ...
      Mic, zou je niet beter aan de slag gaan als "komiek"?
      Heb ooit een versie gelezen van "eend in de oven", maar deze is stukken(?) beter .

      En nu is dat geval nog niet los!

      Roadrunner, als we nu eens bijeenleggen voor nieuwe onderdelen?

      Oeps, ha neen, dan is deze topic gedaan en dat kan uiteraard niet zonder happy end ...

      Jaja
      Voorzitter Belgiumdigital VZW - Nikon Z6II, Sony A7IV, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
      Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

      Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

      Comment


      • #63
        Tis toch ook te zot voor woorden hey
        Jullie Belgen weten het wel te brengen hoor

        *LOL*
        Met de groeten van Stanley !

        Albumpies

        Canon Stuff

        Comment


        • #64
          Jullie zijn inderdaad niet te doen Seffens naar de horlogemaker ermee.

          Jaja,pas op hé!Ik hou je aan je woord en je kan met de klak (= pet voor de Olleanders zoals Maturin dat zo mooi zegt ) rondgaan om een collecte te doen voor een nieuw adapterke en een nieuw filterke Breng je klakske maar mee op de shooting.

          En ja de Mic,dat is een geval op zich precies Dan zeggen ze dat ik veel fantasie heb,maar daar kan ik precies nog veel van leren!!
          Danny's Photosite

          Comment


          • #65
            Het is eigenlijk heel simpel. Met 2 gripdoekjes van Tupperware en iemand die veel kracht in de vingers heeft moeten ze van elkaar te krijgen zijn.

            Comment


            • #66
              En, wat zij de horlogemaker?
              Canon 400d (kit met 17-85 IS USM en batry-grip) + A70

              Comment


              • #67
                "Mijnheer, ik zie dat de wijzerkes ook van uw horloge gevallen zijn?
                Zal ik die ook maar ineens terugplaatsen?"

                Jaja

                Originally posted by E
                En, wat zij de horlogemaker?
                Voorzitter Belgiumdigital VZW - Nikon Z6II, Sony A7IV, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
                Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

                Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

                Comment


                • #68
                  Dag jaja,
                  zeg maar Erik. Waarom? winkels gaan toch op tijd open?
                  Canon 400d (kit met 17-85 IS USM en batry-grip) + A70

                  Comment


                  • #69
                    vroeger gebruikte ik 2 filterklemmen van Hama maar 'k ben die nu op 1 of ander manier
                    kwijtgeraakt...

                    Kijk eens naar http://www.hama.de/hama/shop.jsp?sid=58DC79A94290FD1D2C4BA15CEB92F5A9

                    produkt 4695
                    daVinci
                    www.pbase.com/davinci/ die spijtig genoeg niet meer ge-update wordt (tijd ....)

                    Comment


                    • #70
                      Originally posted by daVinci
                      vroeger gebruikte ik 2 filterklemmen van Hama maar 'k ben die nu op 1 of ander manier
                      kwijtgeraakt...

                      Kijk eens naar http://www.hama.de/hama/shop.jsp?sid=58DC79A94290FD1D2C4BA15CEB92F5A9

                      produkt 4695
                      Filterklemmen Ik heb net op hun site gekeken en dat ziet er inderdaad goed uit!Spijtig genoeg kan je via hen niks bestellen als je geen handelaar bent of ik had er me dadelijk 2 besteld.Goede tip,daVinci.

                      Nu wat betreft de horlogemaker.... ......die kreeg het daarnet ook niet los MAAR........ik heb alles daargelaten en moet straks voor 18.00 terug.Hij gaat er speciale olie aandoen,laten sudderen en trekken en dan opnieuw proberen.
                      Ik denk echter niet dat ie ze gaat loskrijgen.Tegenwoordig als ze zoiets voor hebben met een horloge...sturen ze dat naar de fabrikant.Ze doen precies niet veel meer zelf.Maar hij gaat proberen met zijn wonderolie...Ben eens benieuwd.
                      Dat is hier nogal een klucht.Voor zoiets stom.Maar die filterklemmen ga ik me in elk geval aanschaffen.Ik zal eens naar Bartok in Hasselt bellen dat ze dat hebben.
                      Danny's Photosite

                      Comment


                      • #71
                        Dit is waarschijnlijk de laatste posting van roadrunner Ik zie het echt niet meer zitten.Je zou van minder een depressie krijgen.Is er nog ergens een onbewoond eiland vrij

                        Ik heb immers net naar Bartok gebeld en ja hoor,die filterklemmen kunnen we bestellen en dat duurt 2 weken voor ze hier zijn.Geweldig nieuws!!
                        "Maar mijnheer!Het kan zijn dat U dat zelfs niet gaat loskrijgen met die filterklemmen want het is erg waarschijnlijk dat,als het zo vast zit als U zegt,de binnen- en buitendraad in elkaar gedraaid zijn en dat U ze nu misschien wel gaat loskrijgen maar dat U ze nadien NIET meer kan gebruiken.Ik zou het gewoon LATEN ZITTEN!!" (Het werd efkes zwart voor mijn ogen,mijn leven flitste in enkele seconden aan me voorbij,ja,het is goed geweest.Het mag nu eindigen )
                        "Bent u daar zeker van?Neen mijnheer,maar zo te horen is de kans erg groot en gaat de draad bij het losschroeven helemaal naar de vaantjes zijn "
                        ....stilte....de mens van Bartok dacht dat ik er niet meer aan de lijn was... "Wat raadt U me dan aan?Awel,hoeveel mm is die adapter?55mm?Ja,dat is een standaardmaat voor een ander lenskapke.Dat hebben we op stock hoor.Geen probleem.U laat gewoon best alles zitten en een ander kapke erop!Bedankt,ik spring volgende week binnen voor dat kapke"

                        Ik ga dus nu maar in mijnen auto springen en nog ne keer naar Tessenderlo rijden naar de horlogemaker om "het" terug te halen voor dat die brave mens "het" misschien heeft losgekregen (en dus naar de vaantjes heeft geholpen zonder het te weten).'t Leven is ne strijd En den eerste die me nu durft uitlachen hé....
                        Danny's Photosite

                        Comment


                        • #72
                          Amai nie, wat een stom filterke kan teweeg brengen...
                          Och, je moet het zo zien: er is nog leven na de filters...
                          Oops ik mocht niet lachen...

                          Comment


                          • #73
                            Originally posted by Allagamma
                            Het is eigenlijk heel simpel. Met 2 gripdoekjes van Tupperware en iemand die veel kracht in de vingers heeft moeten ze van elkaar te krijgen zijn.
                            ja, dat ZEG ik!
                            Dat zijn die 1000 dingendoekjes!

                            Comment


                            • #74
                              Innige deelneming

                              Erik
                              Canon 400d (kit met 17-85 IS USM en batry-grip) + A70

                              Comment


                              • #75
                                Originally posted by E
                                Innige deelneming

                                Erik
                                Ben net terug van de horlogemaker en gelukkig had ie het nog niet los.Zijn olie was nog aan het trekken.Oef!
                                Ik heb dan net de titel van deze topic maar veranderd in "Het mag niet meer los"

                                Nu een waarschuwing,den eerste slimme die nu op ne shooting...het speelt me gene rol waar,gaat afkomen met:"Ha de roadrunner,hoe is het met je adapterke.Hij zit toch nog goe vast hoop ik" of "Joe de roadrunner,gij zijt die kerel met die aangepaste B+W-filter" ,wel.....
                                (laat de grappen nu maar komen onozelaars,ik lees ze toch niet )
                                Danny's Photosite

                                Comment

                                Working...
                                X