Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

IK ZIT WEER VAST... HULP GEVRAAGD!!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #76
    Aangezien je ze toch niet leest ............





    Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
    Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

    Comment


    • #77
      Originally posted by Hanske
      Aangezien je ze toch niet leest ............


      Ja Hanske,zo'n knappe reply ben ik natuurlijk wel verplicht te lezen hé.Knap gedaan!En bedankt voor je medeleven
      Neem daar eens een voorbeeld aan!!!Dat is tenminste stijl
      Danny's Photosite

      Comment


      • #78
        Roadrunner,

        Tja, wat kunnen we daar nu op zeggen ...
        We hadden allemaal gehoopt op een happy end, maar het heeft niet mogen zijn.
        Maar één troost: je bent tot op heden de "pechvogel van het jaar".
        Jaco is dat ook eens geweest toen zijn E-10 in het meer van Nisramont liet zwemmen zonder onderwaterbehuizing.
        Die E-10 doet nu dienst als "presse-papier" ...
        Je kan misschien die ringen ook ergens ....

        Jaja
        Voorzitter Belgiumdigital VZW - Nikon Z6II, Sony A7IV, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
        Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

        Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

        Comment


        • #79
          Nu een waarschuwing,den eerste slimme die nu op ne shooting...het speelt me gene rol waar,gaat afkomen met:"Ha de roadrunner,hoe is het met je adapterke.Hij zit toch nog goe vast hoop ik" of "Joe de roadrunner,gij zijt die kerel met die aangepaste B+W-filter" ,wel.....

          Simpele oplossing voor: iedereen die er een opmerking over maakt moet een rondje betalen voor de hele ploeg, werkt altijd
          Resultaat: of je hoort weinig opmerkingen of je bent dan zo ver heen dat het je niet meer kan schelen

          Comment


          • #80
            Oei, oei...

            Dat is slecht nieuws hoor...

            Maar kan je die ringen niet recycleren of zo, ik bedoel, gebruiken als trouwringen, monockle, stofbril, duikbril, mini frisbie(of zo iets), onopvallend gluurinstrument, reisasbak, onderlegger voor borrelglaasje, enz...

            Geef dat ding een 2° leven, en bent er niet zo kwaad op, dat heeft ook zijn gevoelens hoor...

            Maar ja, je leest dit toch niet(meer), het was zo'n goedbedoelde raad, spijtig.



            Comment


            • #81
              Originally posted by roadrunner
              Originally posted by E
              Innige deelneming

              Erik
              Ben net terug van de horlogemaker en gelukkig had ie het nog niet los.Zijn olie was nog aan het trekken.Oef!
              Ik heb dan net de titel van deze topic maar veranderd in "Het mag niet meer los"

              Nu een waarschuwing,den eerste slimme die nu op ne shooting...het speelt me gene rol waar,gaat afkomen met:"Ha de roadrunner,hoe is het met je adapterke.Hij zit toch nog goe vast hoop ik" of "Joe de roadrunner,gij zijt die kerel met die aangepaste B+W-filter" ,wel.....
              (laat de grappen nu maar komen onozelaars,ik lees ze toch niet )
              marjo Posted - 27 August 2003 : 12:48:12
              --------------------------------------------------------------------------------

              quote:
              --------------------------------------------------------------------------------
              Nu een waarschuwing,den eerste slimme die nu op ne shooting...het speelt me gene rol waar,gaat afkomen met:"Ha de roadrunner,hoe is het met je adapterke.Hij zit toch nog goe vast hoop ik" of "Joe de roadrunner,gij zijt die kerel met die aangepaste B+W-filter" ,wel.....
              --------------------------------------------------------------------------------




              Simpele oplossing voor: iedereen die er een opmerking over maakt moet een rondje betalen voor de hele ploeg, werkt altijd
              Resultaat: of je hoort weinig opmerkingen of je bent dan zo ver heen dat het je niet meer kan schelen
              Dat zal op 02/11/2003 wel eens kunnen leiden tot ....
              Groetjes,
              Frank

              Comment


              • #82
                Pech Danny, brutte pech, wanneer gaat dit stoppen ???
                Volgende vraag 'k heb nu mijn nieuw ringetje erop gedraaid, krijg het niet meer los
                Dat voorbouwke hier is nu al zo lang, kan ik daar geen scharnier tussen zetten ?
                Krijg dat niet meer in mijne kabas !


                'k weet het Danny, 'k weet het..........

                Comment


                • #83
                  Originally posted by teddy-bear
                  Oei, oei...

                  Dat is slecht nieuws hoor...

                  Maar kan je die ringen niet recycleren of zo, ik bedoel, gebruiken als trouwringen, monockle, stofbril, duikbril, mini frisbie(of zo iets), onopvallend gluurinstrument, reisasbak, onderlegger voor borrelglaasje, enz...

                  Geef dat ding een 2° leven, en bent er niet zo kwaad op, dat heeft ook zijn gevoelens hoor...

                  Maar ja, je leest dit toch niet(meer), het was zo'n goedbedoelde raad, spijtig.




                  Ja,ik geef toe dat ik stiekem toch jullie replies zit te lezen en al goed gelachen heb.

                  Eigenlijk Teddy is dit jouw schuld!! Ik heb jullie zondagavond hier bij me thuis "het" laten zien (en jij en Sonyke kregen het ook niet los (van deze laatste verwondert me dat niet,die heeft twee linkerhanden )) en jij hebt me toen de goede raad gegeven om het als topic op BD te zetten.
                  Nu ben ik natuurlijk de sigaar en zal ik het nog lang mogen horen.
                  Maar ik heb toch weeral veel bijgeleerd:het bestaan van de filterklemmen van daVinci,de wonderbaarlijke 1000 dingendoekjes van Natalia,het interessante artikel over het gebruik van gummihandschoenen om eventueel zoiets op te lossen van de Mic,de kookkunsten van Fredjefriet....... en dat is de bedoeling van BD!
                  Dit zou een mooi einde (kunnen) zijn van deze topic maar ik weet dat er toch nog kwispeldoors gaan zijn die nog plezante opmerkingen gaan maken,dus laat ze maar komen.Ik ga volgende week een nieuw lenskapke halen en mijn adapterfilterke leefde nog lang en gelukkig!

                  (nota van de auteur: "adapterfilterke" is een nieuw woord dat aan elkaar geschreven moet worden daar het één ijzersterk,niet uit elkaar te krijgen geheel is.Dit is zo pas beslist door de Nederlandse Taalcommissie.)

                  @ Jaja: wel die titel van "pechvogel van het jaar" mag je gerust aan Jaco geven hoor.Het verhaal over zijn nieuwe presse-papier is nog vele straffer (en vele duurder ook)
                  Danny's Photosite

                  Comment


                  • #84
                    Misschien is nu de tijd gekomen om een 'zelfhulpgroep' voor mensen met vastgedraaide filters op te richten.
                    Voor sommige mensen kan dit de psychische pijn verzachten
                    Canon EOS 5D mkII + EF 24-105mm f/4 L IS USM + EF 70-300 f/4-5.6 DO IS USM
                    Fujifilm X-E1 + XF18-55mmF2.8-4 R LM OIS

                    Comment


                    • #85
                      Laat je na de winter nog even weten of het toch niet is losgekomebn door de koude? Je weet maar nooit
                      Albums
                      Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

                      Comment


                      • #86
                        Mijne hoed af voor uw geduld roadrunner
                        Als ik het was had ik al lang de katsjoehamer gebruikt en naar de maan geklopt
                        "Alive and Kicking"

                        http://www.pbase.com/tinnew

                        Comment


                        • #87
                          Originally posted by Tinne
                          [Als ik het was had ik al lang de katsjoehamer gebruikt en naar de maan geklopt
                          Amai,al maar goed dat ik uwe vent niet ben.
                          Het is niet dat ik zoveel geduld heb Tinne,ik mag gewoon geen ander filterke kopen van mijn vrouw
                          Danny's Photosite

                          Comment


                          • #88
                            Originally posted by roadrunner
                            Originally posted by Tinne
                            [Als ik het was had ik al lang de katsjoehamer gebruikt en naar de maan geklopt
                            Amai,al maar goed dat ik uwe vent niet ben.
                            Het is niet dat ik zoveel geduld heb Tinne,ik mag gewoon geen ander filterke kopen van mijn vrouw
                            Aléé nu, een nieuw filterke van ± € 100 mag je niet kopen maar een nieuwe cam van dik over de € 1000 wel.
                            Groetjes,
                            Frank

                            Comment


                            • #89
                              Whoehahaha. Ik lig hier plat van't lachen. Mic's versie is veel beter dan de "eend met whiskey in de oven".

                              In't vervolg direct naar Bartok hier in Hasselt bellen, of nog beter :
                              draai dat gevalleke niet meer zo hard aan. Vast is vast.

                              Comment


                              • #90
                                Originally posted by silim
                                Aléé nu, een nieuw filterke van ± € 100 mag je niet kopen maar een nieuwe cam van dik over de € 1000 wel.

                                LOL
                                Danny's Photosite

                                Comment

                                Working...
                                X