Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

IK ZIT WEER VAST... HULP GEVRAAGD!!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by mic
    Hoi Roadrunner,
    Met dat probleem zit jij niet alleen.
    Het stond zelfs in het magazine DigitalPhoto van deze maand.
    Je moet rubberen handschoenen aandoen en je hand er vlak opleggen en draaien.
    Kijk hier is 't artikel.

    Dat is interessant Mic!Ik heb maar één klein probleemke;mijn vrouw is ff weg en ik weet de rubberen handschoenen verdorie niet liggen.'k Heb heel 't huis al afgezocht.
    Dat ga ik eens proberen.Ze zitten echt wel potvast (de tweede dag op vakantie had ik prijs en gewoonlijk draai ik de adapter via de breedhoek wat vaster aan om hem dan dadelijk los te draaien maar ditmaal lukte het niet.Ik heb er al olie aan gedaan...)
    Bedankt hoor
    Danny's Photosite

    Comment


    • #17
      Dat is interessant Mic!Ik heb maar één klein probleemke;mijn vrouw is ff weg en ik weet de rubberen handschoenen verdorie niet liggen.'k
      foei foei !!

      Comment


      • #18
        Ja, ik had dat verleden week gelezen.
        En ik had dat probleempje in het verleden ook al voorgehad.
        En zo doen pro's het in DigitalPhoto.
        Ik moest er direct aan denken, toen ik je berichtje las... effe scannen dat artikeltje....
        Misschien helpt 't.
        Good luck !

        Comment


        • #19
          We zullen het seffens eens proberen,mic.Om je te bedanken post ik hier een foto die ik speciaal voor jou getrokken heb in Slovakije (we hebben er hier gisterenavond met Teddy en Sonyke nog mee gelachen).Hier is em,van achter het ijzeren gordijn dat inmiddels erg roestig is geworden:

          Danny's Photosite

          Comment


          • #20
            Mic hebt ge Dorango van Fanta al geproeft,niet slecht met die warmte de vorige weken
            mvg FrançoisVM
            Canon 7D

            Comment


            • #21
              Ziet er zeer lekker uit. Bedankt.
              Ja , ik heb die nieuwe smaakjes al getest... mmmmmmmm

              Comment


              • #22
                Originally posted by roadrunner
                Originally posted by mic
                Hoi Roadrunner,
                Met dat probleem zit jij niet alleen.
                Het stond zelfs in het magazine DigitalPhoto van deze maand.
                Je moet rubberen handschoenen aandoen en je hand er vlak opleggen en draaien.
                Kijk hier is 't artikel.

                Dat is interessant Mic!Ik heb maar één klein probleemke;mijn vrouw is ff weg en ik weet de rubberen handschoenen verdorie niet liggen.'k Heb heel 't huis al afgezocht.
                Dat ga ik eens proberen.Ze zitten echt wel potvast (de tweede dag op vakantie had ik prijs en gewoonlijk draai ik de adapter via de breedhoek wat vaster aan om hem dan dadelijk los te draaien maar ditmaal lukte het niet.Ik heb er al olie aan gedaan...)
                Bedankt hoor
                en hebde gij daar geen ander rubbertjes die je wel weet liggen ?

                Comment


                • #23
                  @ Sonykep zo'n onozel vragen antwoord ik niet
                  Danny's Photosite

                  Comment


                  • #24
                    Leg gans dat geval in een voorverwarmde oven. Ik denk aan zo'n 60 graden ( daar kan dat wel tegen ).
                    Leg een aantal uren vooraf een dik metalen voorwerp met een platte zijde in de diepvriezer.
                    Haal je probleem uit de oven en je metalen voorwerp uit de vriezer.
                    Druk de ring die moet krimpen ( buitendraad ) op de gekoelde plaat ( niet te lang, er mag slechts één ring krimpen ) en probeer nu los te draaien.
                    Succes, fredje

                    Comment


                    • #25
                      Fredje wordt het geen tijd om een kookboek te schrijven...
                      Canon EOS 5D mkII + EF 24-105mm f/4 L IS USM + EF 70-300 f/4-5.6 DO IS USM
                      Fujifilm X-E1 + XF18-55mmF2.8-4 R LM OIS

                      Comment


                      • #26
                        En...is 't al los of niet ?

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by CAN10NE
                          En...is 't al los of niet ?
                          Ja zeg R.R. !

                          Met al die raadgevingen, we zitten er nu allemaal op te wachten hé

                          Comment


                          • #28
                            De eerste vraag is: is de vrouw al thuis..? En welk rubber krijgt dan de voorkeur?
                            Canon EOS 5D mkII + EF 24-105mm f/4 L IS USM + EF 70-300 f/4-5.6 DO IS USM
                            Fujifilm X-E1 + XF18-55mmF2.8-4 R LM OIS

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by Uytterhoeven
                              De eerste vraag is: is de vrouw al thuis..? En welk rubber krijgt dan de voorkeur?
                              Zeg frisse,zijt gij zeker dat gij den echte Uytterhoeven niet zijt?Of familie?
                              Ja,mijn vrouw is daarnet thuisgekomen en we hebben verdorie geen rubberen handschoenen in huis (en die andere ook niet.Na bijna 20 jaar huwelijk... )
                              En de kookavonturen van de Fred heb ik ook nog niet uitgeprobeerd.Ik ben mijn foto's op CD aan het branden.
                              Danny's Photosite

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by mic
                                Hoi Roadrunner,
                                Met dat probleem zit jij niet alleen.
                                Het stond zelfs in het magazine DigitalPhoto van deze maand.
                                Je moet rubberen handschoenen aandoen en je hand er vlak opleggen en draaien.
                                Doet me denken aan het Duizend Dingen Doekje van Tupperware!

                                Comment

                                Working...
                                X