Hallo,
Mijn zoontje van 7 zou graag zelf een digitale camera hebben. Zusje heeft zo een roos speelgoed-ding van V-tech
, en mama heeft een nikon D70 (die veel te weinig bovengehaald wordt sinds de Panasonic er is
) en een Panasonic DMC-TZ5. Die laatste (en zeker niet die eerste
) geef ik hem niet echt graag in handen, want heel lichtzinnig gaat hij er niet mee om, maar hij vindt het wel super om voortdurend van van alles en nog wat foto's te trekken
. Dus dacht ik om hier eens wat raad te vragen. Grootste bekommernissen zijn : los uit de hand trekken is niet echt heel gecontroleerd nog momenteel en ook moet het toestel wel liefst tegen een stootje en evt wat zand enzo kunnen. Iets wat hij bij zus haar toestel wel leuk vindt, is om de fotos te kunnen bewerken op het toestel (bewerken staat hier voor een of ander gekke neus of hoed op de foto kunnen plaatsen), maar ik zal hem wel eens inwijden in de wereld van photoshop, dus dat komt wel goed
hoop ik
.
Het hoeft echt geen toestel van tig megapixels te zijn (3 is volgens mij al ruimschoots voldoende). Ook gaat hij er zelf voor sparen, en op die leeftijd is het nog redelijk gematigd wat er binnen komt
.
Alle tips en evt zaken waarop te letten zijn welkom !
Mijn zoontje van 7 zou graag zelf een digitale camera hebben. Zusje heeft zo een roos speelgoed-ding van V-tech

Het hoeft echt geen toestel van tig megapixels te zijn (3 is volgens mij al ruimschoots voldoende). Ook gaat hij er zelf voor sparen, en op die leeftijd is het nog redelijk gematigd wat er binnen komt

Alle tips en evt zaken waarop te letten zijn welkom !

Comment