Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ivm levertijden: ik volg de Nikon actualiteiten een beetje, en het verhaal gaat dat Nikon met het oog op de crisis net iets teveel gesnoeid heeft, terwijl de vraag naar DSLR uiteindelijk toch groter bleek Ook de berichten over prijsstijgingen eind vorig jaar heeft veel mensen overtuigd om toen een toestel te kopen (waaronder ikzelf ).
Dat is inderdaad ook het verhaal wat ik heb gehoord, blijkbaar is de combi D700+24-70 nog iets moeilijker te verkrijgen dan enkel de body. Ik heb de mijne zopas besteld en wacht geduldig af.
Hebbeeeeeees , 3 dagen na bestelling Dank aan de lokale fotoboer
Proficiat
Ik ben mijn kit zonet gaan afhalen.Heb geluk gehad want ze hadden maar twee kits ontvangen.Vanaf volgende week zouden de leveringen van D700 + 24-70/2.8 vlotter moeten gaan verlopen volgens Nikon.
Zal de handleiding eens gaan lezen.Een dikke turf precies
Ik ben mijn kit zonet gaan afhalen.Heb geluk gehad want ze hadden maar twee kits ontvangen.Vanaf volgende week zouden de leveringen van D700 + 24-70/2.8 vlotter moeten gaan verlopen volgens Nikon.
Amuseer je maar Danny!
en een dikke proficiat + welcome back
Oorspronkelijk geplaatst door Roland CuypersBekijk bericht
Amuseer je maar Danny!
en een dikke proficiat + welcome back
mvg,
Roland
Merciekes Roland.
Heb net vlug enkele plaatjes getrokken en de beeldkwaliteit is inderdaad knap. De 24-70 presteert prima. De afwerking en de feel van het toestel verbazen me.Erg degelijk!
Heb net vlug enkele plaatjes getrokken en de beeldkwaliteit is inderdaad knap. De 24-70 presteert prima. De afwerking en de feel van het toestel verbazen me.Erg degelijk!
Danny, had je anders verwacht
...met zo'n combinatie
Oorspronkelijk geplaatst door Roland CuypersBekijk bericht
Danny, had je anders verwacht
...met zo'n combinatie
Bepaalde heerschappen hadden me gezegd dat deze combinatie goed zou zijn,maar die mannen durven aleens te liegen hé.Nu niet dat gij daarbij zijt hé Roland
Gelukgewenst met je nieuw toestel Hopelijk heb je 'r evenveel plezier mee als ik tot hiertoe
@ NoName: ik heb er geen idee van of de 24-70 zoveel beter is dan de 28-70.Ik had me eerst bijna een 28-70 gekocht maar aangezien dit de lens is met het bereik dat ik waarschijnlijk het meest ga gebruiken heb ik uiteindelijk toch de 24-70 besteld voor de 4mm extra. Het zijn beide in elk geval prachtobjectieven
Comment