Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Windows 95

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Originally posted by j@n
    Kom, kom Olivier, 25 Euro is spotgoedkoop.
    Huur jij dan op vakantie ook een auto voor 28 dagen als je er maar 14 verblijft??
    Nee, de vraag is gemeend. Ik vertrek voor 14 dagen en had graag eentje in bruikleen. Ik heb nu (nog) geen archos of xdrive, daarom. Xdrive gebruikers zijn natuurlijk ook welkom, als er iemand is die hem 14 dagen kan missen (en graag terugziet in onberispelijke staat natuurlijk)?

Oliver.

Comment

Je hebt wel gelijk Oliver. Doch bij een auto gaat het om grote bedragen, maar een dergelijk relatief klein bedrag (12,50) is een bedrijf al aan administratiekosten kwijt.
      Je kan natuurlijk altijd proberen.

Comment

Voor 25,- Euro kun je 28 dagen een Archos 20GB huren.

Kun je alle beelden van CompactFlash kaartjes en SmartMedia kaartjes bewaren. Geldige belgische ID kaart + geldige kredietkaart van een belgische bank. Ik heb er continue een paar beschikbaar. Natuurlijk niet met z'n allen tegelijk komen,

Je kan er ook eentje kopen moet je niet een probleem maken over 14 dagen hé dit lijkt mij de beste optie
        Kijk da is allemaal gemaakt met nen Canon 50D - En wat glas er bij - Cactus trigger en Lowepro Flipside 400 Groetjes,John

Comment

Working...
        X